ja maar, ja maar, dan mag het!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet jij eens tijdens de WK of EK met een Duits nummerbord gaan rondrijden.
Jezus wat ben jij een zielig ventje zeg. Jij verwacht werkelijk een uitgebreide reactie van mij waarbij ik inga op allerlei details nadat jouw eerste bijdrage aan deze discussie dit was -->quote:Op maandag 14 maart 2011 12:40 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Wat een vmbo redenering...
Jij hebt op TV 'God bless America' en dat ze op sommige scholen de Pledge of Allegiance afleggen dus moeten zel wel allemaal ontzettend patriottisch zijn en dus zijn ze vanzelfsprekend niet in staat feiten van meningen te onderscheiden?
Geen speld tussen te krijgen nee
En wederom lul je er weer compleet omheen, je zit vast he.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een zielig ventje zeg. Jij verwacht werkelijk een uitgebreide reactie van mij waarbij ik inga op allerlei details nadat jouw eerste bijdrage aan deze discussie dit was -->![]()
Dat was jouw reactie op mijn opmerking en dan denk jij dat ik mijn best ga doen om mijn mening zo goed mogelijk te motiveren![]()
De pledge of allegiance en dat "God bless America" wat vrij vaak gezegd wordt door vooraanstaande politici (ook door Obama) zijn duidelijk symptomen van een patriottistische maatschappij. Ik heb zelf Amerikaanse kennissen en heb tijdens mijn reizen veel Amerikanen ontmoet en ze zeggen allemaal dat Amerika veel te patriottistisch is en ook veel patriottischer dan bijv. de Europese landen.
En dan komt Applepie langs en die denkt het allemaal wel weer beter te weten en gaat vervolgens op een kinderachtige manier de discussie aan en gaat vervolgens anderen betichten van VMBO gedrag![]()
Echt wat een idioot ben jij gast
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:28 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Amerikanen zijn in ieder geval veel opdringeriger over vaderlandsliefde dan Nederlanders. Die hangen de vlag ook overal buiten, en kunnen bijna geen kritiek tolereren van buitenlanders over hun land. Nederlanders doen dat wel, en gaan zelf ook mee in de kritiek.
Ik lul helemaal nergens om heenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En wederom lul je er weer compleet omheen, je zit vast he.
1. The Dutch language is the only language in the world that doesn't have a word for virgin. In a country where drugs, postnatal abortion, gay marriage, prostitution and sex with children are all completely legal, the concept is simply completely unknown. They even have a political party "Christen Unie" which actively promotes sex with children! Psalm 9:17 "... into hell ... all the nations that forget God."quote:Op maandag 14 maart 2011 17:51 schreef popolon het volgende:
[..]Nederlanders zijn er als de kippen bij als het gaat om verdediging van het land. Nou ok, op internet dan.
Geweldig voorbeeld, en zeer vermakelijk topic ook:
9 Reasons why GOD HATES HOLLAND!
quote:Cranky is that the place where all drugs are legal even the devil weed marijuana? I have heard( Never been there!) that they even have whores in store front windows dressed in very little clothing, is that true? What are they thinking, its not Wal-Mart. I also heard that the country is filled with dyke's. No wonder God hates them, drug addicts whores and lesbos. It sure sounds a lot like Denmark.
Andre, is dat waar?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Ryan3 het volgende:
They even have a political party "Christen Unie" which actively promotes sex with children!
Geweldig toch? 't Mooiste is nog dat er tientallen Nederlanders dachten dat 't serieus was gezien de reacties.quote:
Nee jij stelt dat ze daardoor meningen en feiten niet kunnen onderscheiden om jezelf vervolgens onsterfelijk belachelijk te maken door zelf meningen als feiten te brengenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik lul helemaal nergens om heenEn waar bemoei jij je mee, mijn reactie was bedoeld voor iemand die zelf niet de moeite neemt om normaal te reageren dus waarom zou ik mijn argumenten kracht proberen bij te zetten voor zo iemand.
Weet jij zelf nog wel waar dit over gaat? Volgens mij ging het er om dat jij vond dat ik maar een mening uitte en ik zeg dat ik deze mening onderbouw met feiten. Dus wat is nu precies datgene waar ik me uit moet lullen? Of is het soms geen feit dat er een pledge of allegiance is of dat Obama en anderen vaak alleen hun eigen land laat zegenen door God?
Gaan we nu werkelijk een discussie houden over of het wel of niet waar is dat Amerikanen patriottistischer zijn dan de gemiddelde Europeaan?
Moeilijker kunnen onderscheiden...moeilijker... Snap je dat of is dat te genuanceerd voor je zwart-witte wereldbeeld?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef tjoptjop het volgende:
Nee jij stelt dat ze daardoor meningen en feiten niet kunnen onderscheiden
Dat de pledge of allegiance bestaat in de VS en dat er veelvuldig "God bless America" geroepen wordt dat is mijn mening????quote:om jezelf vervolgens onsterfelijk belachelijk te maken door zelf meningen als feiten te brengen
Hoe kom je bij die link? Je gaat me toch niet vertellen dat jij je in de christelijke gemeenschap begeeft Popolon?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:51 schreef popolon het volgende:
[..]Nederlanders zijn er als de kippen bij als het gaat om verdediging van het land. Nou ok, op internet dan.
Geweldig voorbeeld, en zeer vermakelijk topic ook:
9 Reasons why GOD HATES HOLLAND!
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Europeanen worden in ieder geval niet geindoctrineerd met allerlei patriottistische onzin, waardoor ze beter feiten van meningen kunnen onderscheiden.
nuff' saidquote:Op zondag 13 maart 2011 22:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Hard he, de waarheid over je favoriete land
Gozer wat snap je nietquote:
Nee dat jij heel leuk loopt te ouwehoeren dat ze moeilijker meningen van feiten kunnen onderscheiden, iets wat jij brengt als feit wat het natuurlijk uitermate ironisch maakt aangezien jij hetzelfde doet als waar je Amerikanen van beschuldigd, nl meningen als feiten brengen. Mooie cirkelredeneringquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Gozer wat snap je niet![]()
Wat is dan de waarheid volgens jou? Dat Europeanen evenveel geindoctrineerd worden met patriottisme als Amerikanen? Of dat Europeanen nog meer geindoctrineerd worden met patriottisme dan Amerikanen?
Jij bent zeker ook zo'n gast die roept dat de evolutie niet bewezen is en dat het maar een theorie is
Jij vindt het serieus mijn mening dat Amerikanen patriottistischer zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee dat jij heel leuk loopt te ouwehoeren dat ze moeilijker meningen van feiten kunnen onderscheiden, iets wat jij brengt als feit wat het natuurlijk uitermate ironisch maakt aangezien jij hetzelfde doet als waar je Amerikanen van beschuldigd, nl meningen als feiten brengen. Mooie cirkelredenering
Dat bedoel ik, je lult er compleet omheen. Ik, en appelpunt hebben het over jouw stelling dat ze moeilijker feiten en meningen kunnen onderscheidenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij vindt het serieus mijn mening dat Amerikanen patriottistischer zijn?
Ik ben in een heleboel landen geweest ja en daarom weet ik ook redelijk goed waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:28 schreef tjoptjop het volgende:
Overigens vwb vaderlandsliefde, ooit wel eens in Frankrijk geweest?
Hierboven staat een wat meer uitgebreide uitleg over waarom ik zeg wat ik zeg. Even een tip voor de volgende keer: vraag er gewoon naar op een normale manier ipv je vriendje appelpunt na te praten nadat hij op een kinderachtige manier reageerde op een post van mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je lult er compleet omheen. Ik, en appelpunt hebben het over jouw stelling dat ze moeilijker feiten en meningen kunnen onderscheiden
jeez
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |