handtastelijk en popie jopie?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:16 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Vind het niet bepaald normaal om popiejopie te doen en handtastelijk te zijn naar vrouwen terwijl niemand iets van hem moet hebben.
Vind ik ook. Want hoe moet Guido zijn geheim uitdragen, nu die van Laura geraden is?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laura en Guido deelde een geheim... er is al eerder op hun gedrukt onder het mom dat ze broer en zus zouden zijn en toen in de updateshow was te zien dat die gene de inhoud van beide kluizen zou krijgen
Hoevaak herhaalt onze ridder wel niet hoeveel mensenkennis die niet heeft alsof iemand het interesseert? En hij doet net alsof die opleiding zoveel voorstelt hahahahahquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef Olga het volgende:
[..]
handtastelijk en popie jopie?![]()
Als er iemand popie jopie doet is het stervio wel
mja als ik vals als een nicht zeg beledig ik daar andere homo's mee en ik ken er zat die niet zo vals zijn als die bingoqueenquote:
Dat is al helemaal onzin.. ik hoop echt serieus dat ze gaan lopen kutten tegenover de regie en gewoon alles op tafel leggen zoals Guido al deedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef Little_Lunatic het volgende:
Nu moeten guido en Laura hun relatie tot maandag nog faken voor de streamers
Dit is, na BB1, de tweede RLS die ik volg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Laysa het volgende:
Alsof we nog nooit een SL hebben gehad met RLS-en![]()
Nu krijgt iemand anders het geld van Guido omdat Mo het geheim heeft geraden... serieus, daar klopt geen ene moer vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik ook. Want hoe moet Guido zijn geheim uitdragen, nu die van Laura geraden is?
Ach zo kun je uren bezig blijven. Het zijn twee compleet verschillende personen, die natuurlijk verschillende mensen aanspreken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef Olga het volgende:
[..]
handtastelijk en popie jopie?![]()
Als er iemand popie jopie doet is het stervio wel
De SL's en het scripten in DGK hebben doen zorgen dat ik de laatste 3 maanden niet meer volgde...Secret Story hangt daar nu al erg dicht tegen aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Laysa het volgende:
Sinds zijn geheim is uitgekomen is hij wel een stuk relaxer en hij kotst in elk geval geen andere bewoners uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hoevaak herhaalt onze ridder wel niet hoeveel mensenkennis die niet heeft alsof iemand het interesseert? En hij doet net alsof die opleiding zoveel voorstelt hahahahah
Nieuw Het Schipquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef RiftNL het volgende:
Flikker Secret Story van TV af en zend het uit op;
- Een beter tijdstip
- Een andere zender
- De Bus of De Gouden Kooi 2
Bij de kooi waren er soms locks van ruim 2 uur....en ook toen was iedereen aan het janken...part of the gamequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dit is, na BB1, de tweede RLS die ik volg.
Ojha de Bus heb ik ook wel eens gekeken
Dat wel, maar dit gaat alle grezen te buiten. Op het moment dat het echt ergens over gaat een SL en dat alleen om kijkers te trekken via de reguliere.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Laysa het volgende:
Sinds zijn geheim idd kun je nagaan hoe nep hij is en met alle winden mee waaitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:19 schreef Olga het volgende:
[..]
Sinds zijn geheim is uitgekomen is hij wel een stuk relaxer en hij kotst in elk geval geen andere bewoners uit.
DGK was ook geen echte RLSquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij de kooi waren er soms locks van ruim 2 uur....en ook toen was iedereen aan het janken...part of the game
ja en dan werd er tenminste nog lekker gevochten of zoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij de kooi waren er soms locks van ruim 2 uur....en ook toen was iedereen aan het janken...part of the game
Heerlijk, een relativeren nimweegse beeb!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het hele spel wordt nu voor de streamers weggehaald... alleen om voor extra kijkcijfers te zorgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Laysa het volgende:
inderdaad, dit is bij alle rls zo geweest en altijd zeuren we en altijd komen we toch terrug om te streamenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joh maak je niet druk....het is maar een stomme soap...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wel, maar dit gaat alle grezen te buiten. Op het moment dat het echt ergens over gaat een SL en dat alleen om kijkers te trekken via de reguliere.
Dat is wel een idee. En wie weggestemd wordt, die wordt gewoon overboord gemieterdquote:
hier nog 1 !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heerlijk, een relativeren nimweegse beeb!
Ach zoals iemand hierboven al zei, verschillende mensen trekken verschillende personen aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Sinds zijn geheim idd kun je nagaan hoe nep hij is en met alle winden mee waait
zou het een clue zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Misschien begrijpen we het wel verkeerd, hangen de kabels weer uit het plafond of zo........of een tsunami in Portugal........
ja dat was pas leuk....dit is gewoon een soort van mini snackje qua soap...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja en dan werd er tenminste nog lekker gevochten of zo
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heerlijk, een relativeren nimweegse beeb!
I know, maar het zijn gewoon fuckers. Vraag maar aan Pietje over de streamlocks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef Laysa het volgende:
Joh maak je niet druk....het is maar een stomme soap...
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef versabommie het volgende:
Kunnen we nu eindelijk een keer ophouden met die fucking DGK? Get over it mensen, dit is meer BB en dit is meer een nieuw concept!
Klaar nu svp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |