Dan daalt die zwabber in mijn achting. Beetje een jankbal helpen aan een vette pot ipv mensen die wel echt het spel spelen. Karim je bent een LUL!!!!quote:
Samenwerking, nu kan mo toch ook hem geld toespelen door verkeerd te drukken volgende weekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan daalt die zwabber in mijn achting. Beetje een jankbal helpen aan een vette pot ipv mensen die wel echt het spel spelen. Karim je bent een LUL!!!!
Spellingscontrole my Ass! t was gewoon een freudiaanse verspreking! pervert!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:03 schreef dasaliz het volgende:
Hahaha ik zei streakers. Stomme spellingscontrole op mijn iPhone.
Ik bedoel natuurlijk streamers
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Missie: Je krijgt een neprelatie met Guido
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
DIT !!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja, maar bij DGK vloeide er dan tenminste nog bloed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:06 schreef Reda074 het volgende:
KANSLOOS programma bij dgk had je deze rotzooi nooit ... jezus tot maandag niks over zeggen en doorgaan met die fake bullshit alsof niemand het doorheeft
NEEEE!quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:08 schreef versabommie het volgende:
Zo, even deze gepost op verzoek:
[ afbeelding ]
Jij vindt dat Maik geen sanctie heeft?quote:
dan heb je Adblock aanstaan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Chanel5 het volgende:
Godver, fok! is traag, kan niet quoten en geen smiley's gebruiken.
Speciaal voor jou hequote:
Vind Bommie, ben het wel met hem eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Jij vindt dat Maik geen sanctie heeft?
Ze hadden 'samen' gedrukt..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef Mellietje19 het volgende:
Servio en Joanna naar de KVDW..... k dacht dat ze op Guido zaten!
Je doelt op FAALEX?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
sterfio drukt niet ,das een laffe hond ,met zijn arrogante grote bek .(zo dat lucht op ! )
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
sterfio drukt niet ,das een laffe hond ,met zijn arrogante grote bek .(zo dat lucht op ! )
hmm vreemd idd, hier geen last vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef Chanel5 het volgende:
Nooit geen last van flow en nu ineens wel?
Ja, maar zijnd e streamers echt het publiek dat ze nog aan zich willen binden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef stormiot het volgende:
Hoe dan ook ze hebben ons wel. Iedereen is nieuwsgierig wat er gaat gebeuren nu
bah poep sex ;9quote:
Ja idd, weg met Alexquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef muzas het volgende:
Ben wel benieuwd of Laura nu eindelijk bij dat vieze homojong wegblijft.
heb je Skype dan kan ik het ook horen via jou ;-)quote:
idd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
Belachelijk dat Monique niet de inhoud van beide kluizen krijgt![]()
ja, en die dan volgende week ruilen met die van Lauraquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
Nee joh. Da's maar een handje vol denk ik. Het gaat ze om de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, maar zijnd e streamers echt het publiek dat ze nog aan zich willen binden?
nou gezellig danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef xTamaratJj het volgende:
Laura komt er ook nog ff gezellig bij.
Theekransje in de kvdw
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef xTamaratJj het volgende:
Theekransje in de kvdw
Heeft mo het geheim geraden??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
Nee helemaal logische.. ze drukt voor het geheim van LAURA en niet van GUIDO.... duss dan krijg je alleen de kluis van Lauraquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
geen idee, maar ik kijk ook de dailies dus ....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, maar zijnd e streamers echt het publiek dat ze nog aan zich willen binden?
Yellowbird.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef MissJ.24 het volgende:
Volgens mij is Laura naar de KvdW.......
Maarreeee....hoe kunnen jullie meeluisteren?
met de 360 camquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef MissJ.24 het volgende:
Volgens mij is Laura naar de KvdW.......
Maarreeee....hoe kunnen jullie meeluisteren?
Volgens mij hoorde ik Joanna alweer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef xTamaratJj het volgende:
Theekransje in de kvdw
dus datquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Zou belachelijk zijn als Laura nu een nieuw geheim krijgt. Alex heeft toch ook niet een nieuw geheim gekregen?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef Tinos85 het volgende:
Beter blijft Laura nu wel weg bij Faalex
Wie zegt dat dan? niemand tochquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Zou belachelijk zijn als Laura nu een nieuw geheim krijgt. Alex heeft toch ook niet een nieuw geheim gekregen?
Alex is baas. Zo fukking rustig en vriendelijk blijven terwijl iedereen je af loopt te vitten is een heel stuk knapper dan de vieze vuile sneernicht uit te hangen.quote:
Dat zou idd kunnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:13 schreef Wilskracht het volgende:
Laura zal wel een missie krijgen om tot maandagavond Guido te kroelen en dan krijgt ze 2500 euro
wie zijn er aan het fluiten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:13 schreef Annelies-G het volgende:
ze zijn aan het fluiten. zelfs zonder beeld is dat irri
Laura en Guido deelde een geheim... er is al eerder op hun gedrukt onder het mom dat ze broer en zus zouden zijn en toen in de updateshow was te zien dat die gene de inhoud van beide kluizen zou krijgenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Nee helemaal logische.. ze drukt voor het geheim van LAURA en niet van GUIDO.... duss dan krijg je alleen de kluis van Laura
deuhquote:
Ze krijgt geen nieuw geheim!! Ook na tig keer die vraag stellen, niet.... dit is haar geheim en niks andersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef meneertje1972 het volgende:
ik dacht dat ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laura en Guido deelde een geheim... er is al eerder op hun gedrukt onder het mom dat ze broer en zus zouden zijn en toen in de updateshow was te zien dat die gene de inhoud van beide kluizen zou krijgen
Je bedoelt die kerel die uit de hoogte doet en zoveel mensenkennis heeft met een LOI studie HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH handtastelijke debiel is het meer nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Alex is baas. Zo fukking rustig en vriendelijk blijven terwijl iedereen je af loopt te vitten is een heel stuk knapper dan de vieze vuile sneernicht uit te hangen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef MargrietV het volgende:
Programma Kassa inlichten en Alex Brenninkmeijer over de oplichting door Net 5
Yep Laura s geheimquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef ikke79 het volgende:
heeft monique het nou geraden of niet.ben er effe tussen uit geweest
Nee hoor, ik vind dit een soort chantage... en daarom kunnen ze nu helemaal de tiefus krijgen met die uitzending van ze. En met alle programma's op die veredelde lokale omroep van ze...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef stormiot het volgende:
Hoe dan ook ze hebben ons wel. Iedereen is nieuwsgierig wat er gaat gebeuren nu
+1quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:15 schreef Green1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind dit een soort chantage... en daarom kunnen ze nu helemaal de tiefus krijgen met die uitzending van ze. En met alle programma's op die veredelde lokale omroep van ze...
was het alquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
Het begint gewoon een vertieft en oneerlijk spel te worden
Beter iemand die normaal doet dan iemand die zo vals als een vos is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:14 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Je bedoelt die kerel die uit de hoogte doet en zoveel mensenkennis heeft met een LOI studie HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH handtastelijke debiel is het meer niet
Vind het niet bepaald normaal om popiejopie te doen en handtastelijk te zijn naar vrouwen terwijl niemand iets van hem moet hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:15 schreef Olga het volgende:
[..]
Beter iemand die normaal doet dan iemand die zo vals als een vos is.
Dat ja. Ik denk niet dat ik het nog zoveel ga kijken in elk geval.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
Het begint gewoon een vertieft en oneerlijk spel te worden
Een vos is niet vals, die is slim.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:15 schreef Olga het volgende:
[..]
Beter iemand die normaal doet dan iemand die zo vals als een vos is.
handtastelijk en popie jopie?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:16 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Vind het niet bepaald normaal om popiejopie te doen en handtastelijk te zijn naar vrouwen terwijl niemand iets van hem moet hebben.
Vind ik ook. Want hoe moet Guido zijn geheim uitdragen, nu die van Laura geraden is?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laura en Guido deelde een geheim... er is al eerder op hun gedrukt onder het mom dat ze broer en zus zouden zijn en toen in de updateshow was te zien dat die gene de inhoud van beide kluizen zou krijgen
Hoevaak herhaalt onze ridder wel niet hoeveel mensenkennis die niet heeft alsof iemand het interesseert? En hij doet net alsof die opleiding zoveel voorstelt hahahahahquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef Olga het volgende:
[..]
handtastelijk en popie jopie?![]()
Als er iemand popie jopie doet is het stervio wel
mja als ik vals als een nicht zeg beledig ik daar andere homo's mee en ik ken er zat die niet zo vals zijn als die bingoqueenquote:
Dat is al helemaal onzin.. ik hoop echt serieus dat ze gaan lopen kutten tegenover de regie en gewoon alles op tafel leggen zoals Guido al deedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef Little_Lunatic het volgende:
Nu moeten guido en Laura hun relatie tot maandag nog faken voor de streamers
Dit is, na BB1, de tweede RLS die ik volg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Laysa het volgende:
Alsof we nog nooit een SL hebben gehad met RLS-en![]()
Nu krijgt iemand anders het geld van Guido omdat Mo het geheim heeft geraden... serieus, daar klopt geen ene moer vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik ook. Want hoe moet Guido zijn geheim uitdragen, nu die van Laura geraden is?
Ach zo kun je uren bezig blijven. Het zijn twee compleet verschillende personen, die natuurlijk verschillende mensen aanspreken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef Olga het volgende:
[..]
handtastelijk en popie jopie?![]()
Als er iemand popie jopie doet is het stervio wel
De SL's en het scripten in DGK hebben doen zorgen dat ik de laatste 3 maanden niet meer volgde...Secret Story hangt daar nu al erg dicht tegen aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Laysa het volgende:
Sinds zijn geheim is uitgekomen is hij wel een stuk relaxer en hij kotst in elk geval geen andere bewoners uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hoevaak herhaalt onze ridder wel niet hoeveel mensenkennis die niet heeft alsof iemand het interesseert? En hij doet net alsof die opleiding zoveel voorstelt hahahahah
Nieuw Het Schipquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef RiftNL het volgende:
Flikker Secret Story van TV af en zend het uit op;
- Een beter tijdstip
- Een andere zender
- De Bus of De Gouden Kooi 2
Bij de kooi waren er soms locks van ruim 2 uur....en ook toen was iedereen aan het janken...part of the gamequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dit is, na BB1, de tweede RLS die ik volg.
Ojha de Bus heb ik ook wel eens gekeken
Dat wel, maar dit gaat alle grezen te buiten. Op het moment dat het echt ergens over gaat een SL en dat alleen om kijkers te trekken via de reguliere.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Laysa het volgende:
Sinds zijn geheim idd kun je nagaan hoe nep hij is en met alle winden mee waaitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:19 schreef Olga het volgende:
[..]
Sinds zijn geheim is uitgekomen is hij wel een stuk relaxer en hij kotst in elk geval geen andere bewoners uit.
DGK was ook geen echte RLSquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij de kooi waren er soms locks van ruim 2 uur....en ook toen was iedereen aan het janken...part of the game
ja en dan werd er tenminste nog lekker gevochten of zoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij de kooi waren er soms locks van ruim 2 uur....en ook toen was iedereen aan het janken...part of the game
Heerlijk, een relativeren nimweegse beeb!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het hele spel wordt nu voor de streamers weggehaald... alleen om voor extra kijkcijfers te zorgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Laysa het volgende:
inderdaad, dit is bij alle rls zo geweest en altijd zeuren we en altijd komen we toch terrug om te streamenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joh maak je niet druk....het is maar een stomme soap...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wel, maar dit gaat alle grezen te buiten. Op het moment dat het echt ergens over gaat een SL en dat alleen om kijkers te trekken via de reguliere.
Dat is wel een idee. En wie weggestemd wordt, die wordt gewoon overboord gemieterdquote:
hier nog 1 !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heerlijk, een relativeren nimweegse beeb!
Ach zoals iemand hierboven al zei, verschillende mensen trekken verschillende personen aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Sinds zijn geheim idd kun je nagaan hoe nep hij is en met alle winden mee waait
zou het een clue zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Misschien begrijpen we het wel verkeerd, hangen de kabels weer uit het plafond of zo........of een tsunami in Portugal........
ja dat was pas leuk....dit is gewoon een soort van mini snackje qua soap...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja en dan werd er tenminste nog lekker gevochten of zo
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heerlijk, een relativeren nimweegse beeb!
I know, maar het zijn gewoon fuckers. Vraag maar aan Pietje over de streamlocks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef Laysa het volgende:
Joh maak je niet druk....het is maar een stomme soap...
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef versabommie het volgende:
Kunnen we nu eindelijk een keer ophouden met die fucking DGK? Get over it mensen, dit is meer BB en dit is meer een nieuw concept!
Klaar nu svp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |