Dan daalt die zwabber in mijn achting. Beetje een jankbal helpen aan een vette pot ipv mensen die wel echt het spel spelen. Karim je bent een LUL!!!!quote:
Samenwerking, nu kan mo toch ook hem geld toespelen door verkeerd te drukken volgende weekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan daalt die zwabber in mijn achting. Beetje een jankbal helpen aan een vette pot ipv mensen die wel echt het spel spelen. Karim je bent een LUL!!!!
Spellingscontrole my Ass! t was gewoon een freudiaanse verspreking! pervert!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:03 schreef dasaliz het volgende:
Hahaha ik zei streakers. Stomme spellingscontrole op mijn iPhone.
Ik bedoel natuurlijk streamers
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Missie: Je krijgt een neprelatie met Guido
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
DIT !!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja, maar bij DGK vloeide er dan tenminste nog bloed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:06 schreef Reda074 het volgende:
KANSLOOS programma bij dgk had je deze rotzooi nooit ... jezus tot maandag niks over zeggen en doorgaan met die fake bullshit alsof niemand het doorheeft
NEEEE!quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:08 schreef versabommie het volgende:
Zo, even deze gepost op verzoek:
[ afbeelding ]
Jij vindt dat Maik geen sanctie heeft?quote:
dan heb je Adblock aanstaan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Chanel5 het volgende:
Godver, fok! is traag, kan niet quoten en geen smiley's gebruiken.
Speciaal voor jou hequote:
Vind Bommie, ben het wel met hem eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Jij vindt dat Maik geen sanctie heeft?
Ze hadden 'samen' gedrukt..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef Mellietje19 het volgende:
Servio en Joanna naar de KVDW..... k dacht dat ze op Guido zaten!
Je doelt op FAALEX?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
sterfio drukt niet ,das een laffe hond ,met zijn arrogante grote bek .(zo dat lucht op ! )
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
sterfio drukt niet ,das een laffe hond ,met zijn arrogante grote bek .(zo dat lucht op ! )
hmm vreemd idd, hier geen last vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef Chanel5 het volgende:
Nooit geen last van flow en nu ineens wel?
Ja, maar zijnd e streamers echt het publiek dat ze nog aan zich willen binden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef stormiot het volgende:
Hoe dan ook ze hebben ons wel. Iedereen is nieuwsgierig wat er gaat gebeuren nu
bah poep sex ;9quote:
Ja idd, weg met Alexquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef muzas het volgende:
Ben wel benieuwd of Laura nu eindelijk bij dat vieze homojong wegblijft.
heb je Skype dan kan ik het ook horen via jou ;-)quote:
idd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
Belachelijk dat Monique niet de inhoud van beide kluizen krijgt![]()
ja, en die dan volgende week ruilen met die van Lauraquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
Nee joh. Da's maar een handje vol denk ik. Het gaat ze om de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, maar zijnd e streamers echt het publiek dat ze nog aan zich willen binden?
nou gezellig danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef xTamaratJj het volgende:
Laura komt er ook nog ff gezellig bij.
Theekransje in de kvdw
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef xTamaratJj het volgende:
Laura komt er ook nog ff gezellig bij.
Theekransje in de kvdw
Heeft mo het geheim geraden??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
Nee helemaal logische.. ze drukt voor het geheim van LAURA en niet van GUIDO.... duss dan krijg je alleen de kluis van Lauraquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
geen idee, maar ik kijk ook de dailies dus ....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, maar zijnd e streamers echt het publiek dat ze nog aan zich willen binden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |