Ja! Want nu is het toch gewoon wie het hardst kan rennen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef Mylene het volgende:
Wel zo eerlijk om die van Guido ook leeg te maken.
Maak ze nou niet op die fout attent !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef RiftNL het volgende:
Hoe dom ben je als tv zender dat je de Yellowbird ook niet uitzet?
Dan zijn we dus nog niet van dat gekroel afquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef Lyza666 het volgende:
Niets over Guido dus. Ik denk dat het geheim voor hem nog gewoon staat. Ben benieuwd of er nog iemand voor hem gaat drukken dan.
Ja Laura moet gewoon nu op Guido drukken als ze geld heeft en als dat mag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik maar ik denk dat dat voor de bewoners niet duidelijk zal zijn. Die zullen nu wel zoeken naar een geheim van Guido omdat ze denken dat Guido niet hetzelfde geheim heeft. Komt ook wel mooi uit, Laura was/is klef met Guido, dus die heeft een relatie, maar Guido niet met haar en dat zag je aan de afwijzingen.. Snappen jullie nog wat ik bedoel??
Trouwens, zooo jammer dat we Alex zijn kop niet krijgen te zien nu, toen ie hoorde wat haar geheim is!
pauper userquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:43 schreef Reda074 het volgende:
wat een kanker pauper programma en die kanker stream locks
Alsof ze ook maar enigszins naar de community luisterenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Mo heeft waarschijnlijk gedrukt dat
[..]
Maak ze nou niet op die fout attent !
Laura blijft sowieso wel doorkroelen bij Guidoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan zijn we dus nog niet van dat gekroel af
Als Mo haar bek houdt wat het geheim was, dan kan zij nog een keer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja! Want nu is het toch gewoon wie het hardst kan rennen?
Wat Henk zegt, debiel!quote:
Inderdaad het was hun gezamelijke geheimquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef Mylene het volgende:
Wel zo eerlijk om die van Guido ook leeg te maken.
Dat mag niet nee, had Guido al eens gevraagd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ja Laura moet gewoon nu op Guido drukken als ze geld heeft en als dat mag.
Het werd vorige keer zelfs via Twitter doorgegeven. En nu mogen ze er de hele avond niet over praten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef RiftNL het volgende:
Hoe dom ben je als tv zender dat je de Yellowbird ook niet uitzet?
quote:Bewoners.. Monique denkt het geheim van laura te weten..
Haar belangrijkste clou was het horloge..
Sinds de ontdekking hiervan heeft ze laura scherp in de gaten gehouden..
Maar dit was niet de enige clou die zij aan Laura linkt..
De kluisinhoud van laura bedraagd 3750 euro, de kluis van monique bedraagd 7900 euro..
Het geheim van laura is...
Het geheim van laura is... GOED GERADEN!!
Laura's kluisinhoud bedraagd nu 0 euro.. Monique heeft nu 11.650 euro.. gefeliciteerd
Bewoners... ik heb hier niets meer aan toe te voegen...
Precies. Dus dan zal er gedrukt kunnen worden door Mo, Karim of Laura. Die weten het geheim nuquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als Mo haar bek houdt wat het geheim was, dan kan zij nog een keer.
Hier is het ook helemaal weg nu jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef xTamaratJj het volgende:
Volgens mij is het geluid nu ook weg... of het is gewoon muisstil
K en L hebben niet genoeg geldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef stormiot het volgende:
[..]
Precies. Dus dan zal er gedrukt kunnen worden door Mo, Karim of Laura. Die weten het geheim nu
Alex vergeten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Reksie1981 het volgende:
Haha, Laura is uitgespeeld,
Met missies haalt ze nooit 2500,- bij elkaar om te drukken op iemand anders "als ze dat al zou willen"..
Ze kan net zo goed haar biezen pakken nu
DAAAAAAAAAAAAAG
Dachten we dat bij Alex ook niet? Die heeft nu gewoon 6500 in zijn kluis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Reksie1981 het volgende:
Met missies haalt ze nooit 2500,- bij elkaar om te drukken op iemand anders "als ze dat al zou willen"..
DAAAAAAAAAAAAAG
Nee dat kan nooit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Reksie1981 het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAG
Ja maar Alex schat ik toch echt hoger in qua spel dan Laura wat ik tot nu toe heb gezienquote:
pardon? Ben ik niet uniek?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor versabommie actie?
Typisch een spooky actiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor versabommie actie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |