Precies. Dus dan zal er gedrukt kunnen worden door Mo, Karim of Laura. Die weten het geheim nuquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als Mo haar bek houdt wat het geheim was, dan kan zij nog een keer.
Hier is het ook helemaal weg nu jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef xTamaratJj het volgende:
Volgens mij is het geluid nu ook weg... of het is gewoon muisstil
K en L hebben niet genoeg geldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef stormiot het volgende:
[..]
Precies. Dus dan zal er gedrukt kunnen worden door Mo, Karim of Laura. Die weten het geheim nu
Alex vergeten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Reksie1981 het volgende:
Haha, Laura is uitgespeeld,
Met missies haalt ze nooit 2500,- bij elkaar om te drukken op iemand anders "als ze dat al zou willen"..
Ze kan net zo goed haar biezen pakken nu
DAAAAAAAAAAAAAG
Dachten we dat bij Alex ook niet? Die heeft nu gewoon 6500 in zijn kluis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Reksie1981 het volgende:
Met missies haalt ze nooit 2500,- bij elkaar om te drukken op iemand anders "als ze dat al zou willen"..
DAAAAAAAAAAAAAG
Nee dat kan nooit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Reksie1981 het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAG
Ja maar Alex schat ik toch echt hoger in qua spel dan Laura wat ik tot nu toe heb gezienquote:
pardon? Ben ik niet uniek?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor versabommie actie?
Typisch een spooky actiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor versabommie actie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |