De Yellowbird cam heeft nog geluidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:43 schreef pullup het volgende:
Ik zie alleen maar ogen...hoe weten jullie dat ?
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:43 schreef Stability het volgende:
moeten we dat eigenlijk allemaal op dat stukje in de telegraaf gaan schrijven als reaktie..
geheim laura geraden door monique..kijkt er gelijk niemand meer hahaha
he dit is een ziekte en daar kan je vele mensen mee kwetsen zegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:43 schreef Reda074 het volgende:
wat een kanker pauper programma en die kanker stream locks
Laura had wel kutmissiesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Laura heeft nog nooit gedrukt nee.
Volgende live uitzending veel geld te winnen voor Laura dus.
Ja dan zou ik nou op Guido drukken ja !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
Wie holt er naar de kamer voor Guidelientje?
wat is de url daarvan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef xTamaratJj het volgende:
Ik heb nog gewoon geluid bij Yellowbird
Ja dat zou een logische stap zijn inderdaadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja dan zou ik nou op Guido drukken ja !
Is gewoon op homepage van SS te vinden. maar moet je voor betalenquote:
Damn die Laruaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:45 schreef versabommie het volgende:
ook even gelijk lopen stoken.. omdat ik VersaBommie ben![]()
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik net ook alquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:45 schreef Day het volgende:
Maar wat gebeurt er dan met guido's kluis? Die heeft nu toch ook geen geheim meer?
Lol wat suf weer en ook dat die sukkels bij de spannendste momenten een streamlock gevenquote:
Het lijkt mij het beste om zo laat mogelijk in het spel het geheim te raden als iemands kluis goed vol zit. maar hebben de bewoners dat al door???quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:43 schreef xTamaratJj het volgende:
Laura's kluisinhoud bedraagt nu 0 euro.
Monique 11.650
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:45 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag hetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:45 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, zal toch wel? Het was een gezamelijk geheim.quote:
Veel geschreeuw en geklap..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:45 schreef Tamaartje het volgende:
Kun je ook horen hoe iedereen geageerd?? ben zo benieuwd![]()
"Bewoners, jullie mogen het hier tot maandag na het eten niet over hebben."quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:45 schreef xTamaratJj het volgende:
Bewoners... kon de rest niet verstaan
hahahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:45 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft al iemand nodig om dingen voor haar te schrijven, dus zo gek is dat niet ;0quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef Juud79 het volgende:
Ik gok dat Laura trouwens gewoon doorgaat met dat gekroel, geaai en gefriemel aan al die mannen.
Ze komt in het dagelijks leven gewoon aandacht tekort ofzo, zo aanhankelijk als ze is.
Joanna dan niet gezien?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef Juud79 het volgende:
Ik gok dat Laura trouwens gewoon doorgaat met dat gekroel, geaai en gefriemel aan al die mannen.
Ze komt in het dagelijks leven gewoon aandacht tekort ofzo, zo aanhankelijk als ze is.
[ afbeelding ]
Dat weet jij, dat weet ik maar ik denk dat dat voor de bewoners niet duidelijk zal zijn. Die zullen nu wel zoeken naar een geheim van Guido omdat ze denken dat Guido niet hetzelfde geheim heeft. Komt ook wel mooi uit, Laura was/is klef met Guido, dus die heeft een relatie, maar Guido niet met haar en dat zag je aan de afwijzingen.. Snappen jullie nog wat ik bedoel??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Nou dan zou ik meteen nu op Guido drukken dan heb je ook een geheim goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |