abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94105684
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Net naar I Am Number Four geweest. Nee, het is geen Oscar-waardig materiaal en natuurlijk heb ik wel betere films dan dit gezien, maar toch heb ik me wel goed vermaakt. :) Het kijkt gewoon lekker weg: de effecten zijn niet slecht, het acteerniveau is OK en het verhaal heeft niet veel om het lijf, maar blijft wel boeien. Ik geef deze een 6,5.
Die score valt me mee. Ik wou dat ze hier een Pathe hadden dan nam ik ook zo'n Unlimited abonnement. Voelt het minder als je geld weggooien aan een slechte film.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 14 maart 2011 @ 19:25:37 #202
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94106990
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:04 schreef Karstman het volgende:

[..]

Die score valt me mee. Ik wou dat ze hier een Pathe hadden dan nam ik ook zo'n Unlimited abonnement. Voelt het minder als je geld weggooien aan een slechte film.
Da's zeker jammer, dat er geen Pathe bij jou in de buurt zit.
Ik heb hem nu sinds medio februari en nog geen seconde spijt ervan gehad. Integendeel! Stand voor maart is (aan het einde van deze week) zeven films en ik betaal er eigenlijk maar voor twee per maand. En je gaat nu ook makkelijker naar de films die je "wel aardig" lijken (of misschien zelfs helemaal niets, om te zien of ze echt zo slecht zijn) zonder dat je iedere keer bijna een tientje kunt betalen. :)
Smell the flowers while you can....
pi_94108220
Ikga eens kijken of ze ook zoiets hebben voor Utopolis.

Ook al ga ik alleen, altijd leuker dan thuis op de bank.
pi_94109672
Patriot Games
Verfilming van een Tom Clancy-boek, lectuur voor mannen die zondagochtend om acht uur opstaan. Het was me het eerste uur niet duidelijk waar de plot naartoe wilde. Harrison Ford wordt achterna gezeten door terroristen, maar daar gaat zo veel tijd overheen dat je geregeld indut. Een bijzonder onevenwichtige film. Hilarisch is het hoofdkantoor van de CIA, dat opgedeeld is in cubicles waarboven borden hangen als "Europa", "Azië", etc. Wanneer ik thuis ben zal ik wel een screenshot maken.
Graag op anoniem
pi_94119195
Hævnen

Denemarken / Zweden
Drama
119 minuten

geregisseerd door Susanne Bier
met Mikael Persbrandt, Trine Dyrholm en Ulrich Thomsen

Anton is een dokter die op en neer reist tussen een idyllisch dorpje in Denemarken en zijn werk in een Afrikaans vluchtelingenkamp. In deze twee totaal verschillende werelden worden hij en zijn familie geconfronteerd met conflicten die hen dwingen de moeilijke keuze te maken tussen wraak of vergeving. Anton en zijn vrouw Marianne, die twee jonge zonen hebben, zijn uit elkaar maar worstelen met de mogelijkheid om te scheiden. Hun oudste zoon, de 10-jarige Elias, wordt op school gepest. Hier komt verandering in wanneer Christiaan, een net verhuisde klasgenoot uit Londen, het voor hem opneemt. De moeder van Christiaan is overleden aan kanker en hij heeft moeite dit verlies te verwerken. Al snel worden Elias en Christian hechte vrienden, maar wanneer Elias door Christian wordt betrokken bij een gevaarlijke wraakactie met tragische consequenties, wordt hun vriendschap op de proef gesteld en zijn hun levens in gevaar.

Hele sterke drama film, heeft me vanaf de eerste minuut tot het einde weten te boeien. Hele goeie acteer prestaties. En tof dat verhaal van die jongens en ook die scenes in afrika. Echt gewoon een geweldige film, een must-see!
een dikke 8!
  maandag 14 maart 2011 @ 23:01:48 #206
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94122779
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:46 schreef JDx het volgende:
Ikga eens kijken of ze ook zoiets hebben voor Utopolis.

Ook al ga ik alleen, altijd leuker dan thuis op de bank.
Ja, ik ga ook regelmatig alleen naar de film. Niets mis mee hoor. :)
pi_94123380
Ik ga alleen nog naar de bios voor heel bijzondere films (Black Swan) of 3D-films. De rest lekker thuis op de hippiebank, op reis of waar dan ook. Geen irritante lui voor je neus, geen bakken met geld kwijt en je kan het lekker op pauze zetten als je wil, terugspoelen, etc. En een kaasje roken in de bios wordt vast niet gewaardeerd. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 14 maart 2011 @ 23:12:51 #208
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94123455
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga alleen nog naar de bios voor heel bijzondere films (Black Swan) of 3D-films. De rest lekker thuis op de hippiebank, op reis of waar dan ook. Geen irritante lui voor je neus, geen bakken met geld kwijt en je kan het lekker op pauze zetten als je wil, terugspoelen, etc. En een kaasje roken in de bios wordt vast niet gewaardeerd. _O-
Mwah, kan ik me wel voorstellen hoor. Maar ik vind die hele bioscoopbeleving, inclusief groot scherm en goed geluid, wel bijdragen aan de film. En ja, ik heb thuis ook een mooie home cinema-set staan, maar is toch anders. :P
  maandag 14 maart 2011 @ 23:23:15 #209
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_94124085
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:40 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

Veel plezier, ben benieuwd wat je ervan vindt. Als je er met niet te hoge verwachtingen heen gaat, kan hij alleen maar meevallen. :)
Ik ben ook niet ontevreden. Ging er eigenlijk zonder verwachting heen, maar heb me geen moment verveeld. De special effects zijn best netjes gemaakt en de film heeft dat ook wel nodig, want de acteerprestaties zijn niet geweldig, al voldoen ze wel. Ik sluit me eigenlijk gewoon aan bij jouw recensie :)
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Da's zeker jammer, dat er geen Pathe bij jou in de buurt zit.
Ik heb hem nu sinds medio februari en nog geen seconde spijt ervan gehad. Integendeel! Stand voor maart is (aan het einde van deze week) zeven films en ik betaal er eigenlijk maar voor twee per maand. En je gaat nu ook makkelijker naar de films die je "wel aardig" lijken (of misschien zelfs helemaal niets, om te zien of ze echt zo slecht zijn) zonder dat je iedere keer bijna een tientje kunt betalen. :)
Ja, zonde! Als ik hier in de buurt de mogelijkheid had, zou ik ook zeker zo'n abonnement nemen. Helaas hebben we hier alleen maar JT bioscopen, waar je dus negen euro voor anderhalf uur film neerlegt, dat is niet meer grappig om elke week te doen (al helemaal niet als je ook nog een drankje of een hapje erbij wil...). Van zo'n pas zou ik dan weer goed gebruik maken. Regelmatig met vrienden, of als je zin hebt gewoon lekker in je eentje naar de bios. Dan voel je je ook minder bekocht als het een flutfilm is :P
Overigens is nuancering wel belangrijk, want juist doordat het alleen maar JT is hier, is het filmprogramma om uit te kiezen ook minder divers dan bij de Pathé's, denk ik. Dus ik zou twee keer per week niet halen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 14 maart 2011 @ 23:26:59 #210
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94124304
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef Mikkie het volgende:
Ja, zonde! Als ik hier in de buurt de mogelijkheid had, zou ik ook zeker zo'n abonnement nemen. Helaas hebben we hier alleen maar JT bioscopen, waar je dus negen euro voor anderhalf uur film neerlegt, dat is niet meer grappig om elke week te doen (al helemaal niet als je ook nog een drankje of een hapje erbij wil...). Van zo'n pas zou ik dan weer goed gebruik maken. Regelmatig met vrienden, of als je zin hebt gewoon lekker in je eentje naar de bios. Dan voel je je ook minder bekocht als het een flutfilm is :P
Hier sluit ik me volledig bij aan. Het was voor mij gewoon op een gegeven moment niet leuk meer om iedere keer 9,50 Euro voor een film neer te leggen. Ik ben echt wel een filmfreak en wil daarom veel films graag in de bioscoop zien, maar op een gegeven moment ging ik toch strenger selecteren, puur om de kosten. Nu heb ik met mijn abonnement van 18 Euro per maand het geld er al bij de tweede film uit en kan ik ook naar films die me "wel aardig" lijken zonder me een buil te vallen. :)
pi_94124698
Ik vind het geluid in de bios vaak veul te zacht staan, dat is zonde. Beeld is natuurlijk geweldig, dat zeker. Maar dat weegt niet op tegen de nadelen van naar de bios gaan (zal dan in Heerlen of Maastricht moeten, kost ook tijd en geld met parkeren, benzine en drankjes erbij), geld betalen voor films die je ook kan downloaden, irritante lui in de bios, gebrek aan pauzemogelijkheden en gebrek aan privacy.

Voor 18 euro per maand koop ik liever 3 mooie films op DVD, dan dat ik naar wat films in de bios moet zoeken. Bovendien ben ik zo vaak weg, dat ik het er niet uithaal.

Ik snap de overweging wel, maar voor mij biedt het gewoon te weinig.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 14 maart 2011 @ 23:42:53 #212
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94125235
quote:
15s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind het geluid in de bios vaak veul te zacht staan, dat is zonde. Beeld is natuurlijk geweldig, dat zeker. Maar dat weegt niet op tegen de nadelen van naar de bios gaan (zal dan in Heerlen of Maastricht moeten, kost ook tijd en geld met parkeren, benzine en drankjes erbij), geld betalen voor films die je ook kan downloaden, irritante lui in de bios, gebrek aan pauzemogelijkheden en gebrek aan privacy.

Voor 18 euro per maand koop ik liever 3 mooie films op DVD, dan dat ik naar wat films in de bios moet zoeken. Bovendien ben ik zo vaak weg, dat ik het er niet uithaal.

Ik snap de overweging wel, maar voor mij biedt het gewoon te weinig.
Kan me ook wel vinden in jouw argumenten hoor, het is inderdaad net de afweging die je maakt. Het telt bij mij ook zeker mee dat ik nu tijd over heb/hou, aangezien ik even zonder baan zit. Onder het solliciteren (en daarnaast een bedrijfje voor mezelf proberen op te zetten, maar da's een compleet ander verhaal) door, is het weleens lekker om een filmpje te pakken, al dan niet alleen. Vraag me af of ik het er nog steeds uithaal (zowel qua tijd als qua geld) als ik straks weer fulltime aan de slag ben, maar dat zie ik dan wel weer. Nu profiteer en geniet ik ervan. :)
pi_94125817
In de categorie snoepje van de maand weer een Gemma Arterton film vanavond.

Dit maal: Prince of Persia: Sands of Time

Ik had altijd begrepen dat dit een heel beroerde film was. En terwijl het geen topper is viel het me toch enorm mee. Veel actie, lekker snel en ook nog soort van een kloppend verhaal. Het verhaal is iets met perzische prinsen en prinsessen en dolk die rare dingen met de tijd doet (de kreet "I hate temporal mechanics" kwam af en toe bij me op). Gooi daar een stukje bedrog en een ontluikende liefde tussen snoepje Arterton en (de denk ik voor de dames ook niet te versmaden) Jake Gyllenhaal bij en we zijn compleet. Prima dom vermaak voor de maandagavond verdient een 7.
Whiskyplankje
pi_94125959
Helemaal mee eens Karstman, was leuk vermaak en Arterton is knettergeil.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_94125976
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:42 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

Kan me ook wel vinden in jouw argumenten hoor, het is inderdaad net de afweging die je maakt. Het telt bij mij ook zeker mee dat ik nu tijd over heb/hou, aangezien ik even zonder baan zit. Onder het solliciteren (en daarnaast een bedrijfje voor mezelf proberen op te zetten, maar da's een compleet ander verhaal) door, is het weleens lekker om een filmpje te pakken, al dan niet alleen. Vraag me af of ik het er nog steeds uithaal (zowel qua tijd als qua geld) als ik straks weer fulltime aan de slag ben, maar dat zie ik dan wel weer. Nu profiteer en geniet ik ervan. :)
Zolang je minimaal 3 keer in de maand naar de film gaat dan maak je winst en dat zou toch moeten lukken ook met een fullltime baan. Tip: Ik ben in dezelfde stad gaan werken als waar ik woon, scheelt me een filmduur aan reistijd op een dag :) Aan de andere kant daarvoor werkte ik in Amsterdam en daar hebben ze wel Pathé...
Whiskyplankje
pi_94126355
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef Karstman het volgende:

[..]

Zolang je minimaal 3 keer in de maand naar de film gaat dan maak je winst en dat zou toch moeten lukken ook met een fullltime baan. Tip: Ik ben in dezelfde stad gaan werken als waar ik woon, scheelt me een filmduur aan reistijd op een dag :) Aan de andere kant daarvoor werkte ik in Amsterdam en daar hebben ze wel Pathé...
Ik woon ook in dezelfde stad waar ik werk, alleen ben ik de helft van het jaar op reis ofzo... dan wordt het lastig he? ;)

En in Aachen naar de bios vertik ik. 2 keer geweest bij de enige passende film (2 keer dezelfde met 2 verschillende vrienden); Inglourious Basterds. Maar films in Duitse nasynchro kijken, dan kan ik nog beter mezelf besnijden met een tosti-ijzer. Smerige kutmoffen. :(

dinsdag 15 maart 2011 @ 00:07:12 #217
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94126467
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef Karstman het volgende:

[..]

True, maar vanwege de crisis liggen "mijn" banen nog niet voor het oprapen, dus het is sowieso nog maar hopen dat ik iets in redelijke afstand van mijn woonplaats vind. :) Tenzij mijn bedrijfje/ZZP'er-schap echt goed van de grond gaat komen, dan blijf ik gewoon vanuit huis werken. :P

Edit: sorry, dit gaat niet echt meer over films. :@
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:08:32 #218
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94126531
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En in Aachen naar de bios vertik ik. 2 keer geweest bij de enige passende film (2 keer dezelfde met 2 verschillende vrienden); Inglourious Basterds. Maar films in Duitse nasynchro kijken, dan kan ik nog beter mezelf besnijden met een tosti-ijzer. Smerige kutmoffen. :(
Dat is echt heel erg ja. Weet nog dat ik een keer een reclameposter in Duitsland zag hangen voor Herr der Ringe ..... daar word ik toch echt verdrietig van. :'(
pi_94129697
The Joneses (2009)

Eigenlijk nog nooit van deze film gehoord, terwijl die al van 2009 is, maar vond het een erg origineel verhaal. Een op het oog doorsnee Amerikaans gezin komt wonen in een luxe villawijk. Echter zijn ze allemaal fulltime in dienst van een bedrijf om producten te verkopen. Oa. door hun dure levensstijl aan iedereen met wie ze 'vrienden' worden aan te prijzen. De hele dag leugens verkondigen, wat op een gegeven moment problemen oplevert :P
Met oa. Demi Moore, David Duchovny, Amber Heard.

Geef hem een 7,5.
pi_94136229
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 02:21 schreef Palomar het volgende:
The Joneses (2009)

Eigenlijk nog nooit van deze film gehoord, terwijl die al van 2009 is, maar vond het een erg origineel verhaal. Een op het oog doorsnee Amerikaans gezin komt wonen in een luxe villawijk. Echter zijn ze allemaal fulltime in dienst van een bedrijf om producten te verkopen. Oa. door hun dure levensstijl aan iedereen met wie ze 'vrienden' worden aan te prijzen. De hele dag leugens verkondigen, wat op een gegeven moment problemen oplevert :P
Met oa. Demi Moore, David Duchovny, Amber Heard.

Geef hem een 7,5.
Jaaa die is leuk he, ik had hem een 8 gegeven. Ik zoek om de dag zo'n beetje naar nieuwe films, maar toch kom je ineens een film tegen van 2008 of 2009 die je toch op 1 of andere manier gemist hebt. Net zoals Definitely, Maybe of Spread of Powder Blue.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:58:11 #221
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94136661
Jackass 3D

verhaal: - (the jackass gang doin their thang.. in 3D!)
oordeel: jeeminee wat goor afentoe zeg echt super super smerig. stelletje malloten. maar het werkte wel op mn lachspieren :D
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94139150
Kon je het 10 minuten volhouden? Knap!
pi_94139435
Jackass daar moet je van houden idd :P Kan er zelf wel om lachen, maar sommige van die stunts zijn wel wat te ranzig. Maar stunts als met die hand vond ik wel geniaal :D
pi_94142095
quote:
99s.gif Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hopeloos off-topic, maar dit is dus precies de reden dat jij zo'n mislukkeling bent (met name op -maar niet beperkt tot- het gebied van vrouwen). Jij kan en wil niet doorzetten. Je bent een lui zwijn dat een steengoede film (daar zijn alle critici en ook het grote publiek het over eens) niet eens langer dan 10 minuutjes kan volhouden. Wie is nu de "boehoehoe huilie huilie loser" in het verhaal! Niemand anders dan jij. _O-

Zo, nu weer genoeg tijd vuilgemaakt aan dat eeuwige gejank van jou. :W
Iemand aanvallen op zijn persoonlijke filmsmaak vind ik heeeeeeeel erg triest.
Niet iedereen hoeft films met hoge ratings ook gelijk tof te vinden. Kwestie van smaak.
The fountain kon mij ook niet boeien terwijl sommigen hem een 10/10 gaven. Black Swan en The kings speech ga ik geeneens aan beginnen want ik hou niet van het type film.....
Ieder zijn smaak. Je hoeft iemand daarom geen mislukkeling te noemen... :r
pi_94142233

Cold prey

quote:
Weinig sneeuwpret voor vijf snowboarders, die zich hadden verheugd op een spectaculaire afdaling in de bergen van Noorwegen. Wanneer één van de vrienden een been breekt, is het afgelopen met de halsbrekende manoeuvres. De auto staat te ver weg en de avond valt. In een verlaten ski-resort vindt de vriendengroep onderdak om de nacht door te komen. Misschien was doodvriezen een betere optie geweest, want in de kelder van het hotel huist een duistere figuur met een pikhouweel, die niet van vreemdelingen houdt.
Toffe horror/slasher film!!! Vooral de setting in de bergen is erg sfeervol.
Een 7,5
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')