abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93887397
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef Karstman het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, ik ga hem meteen zoeken ;)

Speaking of slechte films ik heb vanavond Into the Blue gezien...
[ afbeelding ]Bovenstaand plaatje is de enige reden waarom je de film zou gaan zien. Mooie onderwatershots van visjes, paar haaitjes en vooral Jessica Alba (en een meneer waarvan ik denk dat de meeste dames hem niet heel lelijk vinden). Verder dun verhaal met veel gaten en matig acteerwerk. Oh en die Danno van Hawaii 5.0 zit er in :)
6,5 voor het beeld.
We zien niets ;( :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 10-03-2011 00:27:43 ]
pi_93887930
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:56 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

Hm, misschien toch maar even checken op een moment dat ik niets anders heb. Lang leve de PUC-kaart! ;)
inderdaad :D (hij draait hier in DH nauwelijks nog :P
pi_93888473
Sex Pot (2009)
Eigenlijk is deze film echt mega-mega-slecht. Niet voor niets een 2,9 op IMDB. En de film gaat maar over 2 dingen, die je in de titel al ziet. Sex en wiet. Maar heb ondanks de slechtheid op een kaasje toch kunnen lachen om de slechtste grappen en daarom geef ik een hoger cijfer. Maar hoogstaand is het allerminst.
6.6/10 (IMDB: 2.9/10)

Weeds - Seizoen 2 (2007)
Seizoen twee van deze lekkere serie die je makkelijk tussendoor kan kijken. Het verhaal wordt wat uitgediept en de karakters vind ik lekker typisch. Kan me er altijd wel goed mee vermaken.
8.2/10 (IMDB: 8.3/10)

Unstoppable (2010)
Jeuzus, wat een slechte film. De film is zoals het thema; een voortdenderende trein op een spoor waar niet van afgeweken wordt. Mooie beelden, dat wel, maar geen enkele poging wordt gedaan iets van karakterbuilding te doen. Kijk hem als je niks anders hebt te doen, maar verder gewoon lekker op een dood spoor laten liggen.
5.8/10 (IMDB: 6.9/10)

The American (2010)
Redelijke film met George Clooney (die ik altijd wel goed vind), geregisseerd door een Nederlander en neergezet tegen een mooie achtergrond van Italiaanse dorpjes. Aardig verhaal, niet heel diepzinnig en lekkere actie.
7.7/10 (IMDB: 6.6/10)

The King's Speech
Ik begrijp de ophef en zeker de Oscars voor deze film niet zo. Het is een aardig verhaal en leuk gedaan, maar het geniale mist duidelijk en het einde vind ik ook nogal slap. Films uit 2010 die Oscarwaardig waren waren Inception, The Social Network, The Black Swan en Machete voor mij. Deze film komt daar niet bij in de buurt. Het is nogal traag en een echte klik heb ik er niet mee gekregen. Niet slecht ofzo, maar ook niet zo geweldig als ie wordt aangeprezen.
7.0/10 (IMDB: 8.4/10)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:25:50 #94
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93888636
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef mschol het volgende:

[..]

inderdaad :D (hij draait hier in DH nauwelijks nog :P
In De Kuip draait hij nog volop zag ik gisteren. :)
Smell the flowers while you can....
pi_93888730
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef El_Matador het volgende:
The King's Speech
Ik begrijp de ophef en zeker de Oscars voor deze film niet zo. Het is een aardig verhaal en leuk gedaan, maar het geniale mist duidelijk en het einde vind ik ook nogal slap. Films uit 2010 die Oscarwaardig waren waren Inception, The Social Network, The Black Swan en Machete voor mij. Deze film komt daar niet bij in de buurt. Het is nogal traag en een echte klik heb ik er niet mee gekregen. Niet slecht ofzo, maar ook niet zo geweldig als ie wordt aangeprezen.
De hele film werkt toch naar dat hij eindelijk de 'speech' kan voordragen, waarom is dit slap als einde? Had je verwacht dat hij compleet zou afglijden of dat er een ander plot twist zou komen?
pi_93888852
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef Karstman het volgende:

[..]

Speaking of slechte films ik heb vanavond Into the Blue gezien...
[ afbeelding ]Bovenstaand plaatje is de enige reden waarom je de film zou gaan zien. Mooie onderwatershots van visjes, paar haaitjes en vooral Jessica Alba (en een meneer waarvan ik denk dat de meeste dames hem niet heel lelijk vinden). Verder dun verhaal met veel gaten en matig acteerwerk. Oh en die Danno van Hawaii 5.0 zit er in :)
6,5 voor het beeld.
Haha, ik heb deze film op Blu-ray gekocht omdat ik de beelden zo lekker vond! (en dan heb ik het over de palmbomen en de zee natuurlijk ;) )
Ondanks dat het verhaal flinterdun was, vond ik het nog best wel spannend! :@
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_93889629
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

In De Kuip draait hij nog volop zag ik gisteren. :)
1x per dag zo te zien aan het schema van pathe online..
ook in den haag maar 1x op een dag, 1 bioscoop (spui)
maar ergens wel logisch, ik zat in een zaal met 6 man ofzo :P
een rerun van harry potter trekt meer kijkers denk ik :+
pi_93889752
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:28 schreef Robby87 het volgende:

[..]

De hele film werkt toch naar dat hij eindelijk de 'speech' kan voordragen, waarom is dit slap als einde? Had je verwacht dat hij compleet zou afglijden of dat er een ander plot twist zou komen?
Dat laatste ja. Dat is toch geen verhaal voor een Oscar-waardige film, kom op nou zeg?!

Dan was Inception een veul betere film. En The Social Network ook. En Black Swan ZEKER.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_93889883
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat laatste ja. Dat is toch geen verhaal voor een Oscar-waardige film, kom op nou zeg?!

Dan was Inception een veul betere film. En The Social Network ook. En Black Swan ZEKER.
inception vond ik dus niet beter...... absoluut niet... (black swan was wel beter, en tsn heb ik niet gezien) maar de genoemde films hebben een ander publiek/"filmhoek"
inception is vermaak, wat actie erbij yay (ja ik zal vast tegen wat zere benen trappen met die opmerking, maar zo komt inception echt op me over; niks speciaals) . tks is meer een docu-achtige film, en waarom zou dat niet oscar waardig zijn.....?
pi_93890540
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:01 schreef mschol het volgende:

[..]

inception vond ik dus niet beter...... absoluut niet... (black swan was wel beter, en tsn heb ik niet gezien) maar de genoemde films hebben een ander publiek/"filmhoek"
inception is vermaak, wat actie erbij yay (ja ik zal vast tegen wat zere benen trappen met die opmerking, maar zo komt inception echt op me over; niks speciaals) . tks is meer een docu-achtige film, en waarom zou dat niet oscar waardig zijn.....?
Bij mij kwam Inception niet echt aan, moet hem nog es zien, maar het was zeker een goede film. The King's Speech was in mijn ogen weinig bijzonders. En ik heb meer mensen gehoord die de keuze voor die film volkomen onverwacht vonden bij de Oscars. Wat ik er verder over kwijt wilde, heb ik al eerder gezegd.

pi_93895532
Gooische vrouwen de fil[img]http://http://www.movie2movie.nl/share/images/photo/full/33764_951019_gooische_vrouwen_de_film.jpg[/img]m!!
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:19:41 #103
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_93895854

Inside Job (Charles Ferguson, 2010)
Documentaire over het ontstaan van de crisis. Omdat ik het nieuws redelijk heb gevolgd in die tijd, wist ik het meeste al, maar hier werd het nog eens helder samengevat. Wat ik niet wist is dat Obama inmiddels dezelfde mensen weer heeft aangesteld als Bush had en dat ook de universitaire economische studies in Amerika zo corrupt zijn als ze maar zijn kunnen. Informatief en boeiend. ****

Sisters (Brian de Palma, 1973)
Vermakelijke Hitchcockiaanse thriller van Brian de Palma. Overal is de plot niet zo heel bijzonder, maar enkele hoogtepunten tillen de film boven de gemiddelde psychologische thriller uit. Het gebruik van splitscreen is tof gedaan en ook de hallucinatie-scene is erg cool. ***½

La grande bouffe (Marco Ferreri, 1973)
Toentertijd controversiële film met o.a. iconen Mastroianni en Picolli. Het is een absurdistische comedy die bol staat van excessieve decadentie. Vier mannen besluiten zich dood te eten en nodigen voor de schranspartij ook nog wat prostituees uit om de andere lusten te bevredigen. Zeker in het begin nog erg vermakelijk, maar 135 minuten is uiteindelijk gewoon te lang. ***½

The Last Detail (Hal Ashby, 1973)
Jack Nicholson krijgt de opdracht om een jonge marinier naar de gevangenis te brengen. Hij besluit om hem eerst wat belangrijke levenservaring mee te geven voor hem daar af te leveren. Vermakelijke film vol vuig taalgebruik en leuke situaties. ***½
pi_93896705
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:07 schreef mop57 het volgende:
Gooische vrouwen de fil[ [url=http://http://www.movie2movie.nl(...)_film.jpg]afbeelding[/url] ]m!!
quote:
je moet
1[img]<plaatje>[/img]
gebruiken
tevens kan je je post editten, en wat vond je ervan? :P
pi_93897984
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef Gorro het volgende:
[ afbeelding ]
The Last Detail (Hal Ashby, 1973)
Jack Nicholson krijgt de opdracht om een jonge marinier naar de gevangenis te brengen. Hij besluit om hem eerst wat belangrijke levenservaring mee te geven voor hem daar af te leveren. Vermakelijke film vol vuig taalgebruik en leuke situaties. ***½
Dit is wel de meest gaye filmposter ever. Ik heb wel een idee welke levenservaring die jonge marinier gaat krijgen...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:33:49 #106
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_93898447
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:20 schreef Karstman het volgende:

[..]

Dit is wel de meest gaye filmposter ever. Ik heb wel een idee welke levenservaring die jonge marinier gaat krijgen...
In de jaren '70 kon dat blijkbaar gewoon, want met gay heeft het weinig te maken.
pi_93899033
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:31 schreef Wootism het volgende:

[..]

Haha, ik heb deze film op Blu-ray gekocht omdat ik de beelden zo lekker vond! (en dan heb ik het over de palmbomen en de zee natuurlijk ;) )
Ondanks dat het verhaal flinterdun was, vond ik het nog best wel spannend! :@
Haha die film heb ik ook, echt vanwege dezelfde reden, mooie beelden, een van de eerste Blu-rays, net als The Island. Mooi om je HD beamer/tv te showen.

Best nog redelijke film ook wel. In tegenstelling tot een beetje hetzelfde idee: Club Dread, die is gewoon geniaal grappig, zo slecht :')
pi_93899420
Tron: Legacy
Na de bios nu ook thuis gekeken en nu je weet dat het niet zo geweldig was als verwacht was het misschien wel beter te verteren. De stijl van de actiescene's spreekt me wel aan en de muziek doet de rest. Jammer van het matige verhaal maar van mij mag er meer van Tron komen. 8.1
pi_93900689
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef El_Matador het volgende:

The King's Speech
Machete.... Oscar waardig?
leg uit..
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:22:38 #110
333374 Lithia
Too serious
pi_93902546
Good hair

Het is een documentaire dat gaat over negroïde haar. Ik vind het leuk om dit te zien, omdat ik zelf kroeshaar heb en precies de zelfde meemaak als de vrouwen in deze film. Het is uiteindelijk een hele gedoe om het haar te krijgen wat volgens de maatschappij 'good hair' is. Het is apart en haast eng om te zien hoe ver vrouwen gaan om een mooi kapsel te hebben.
Het legt alles goed uit en het is ook makkelijk te begrijpen voor mensen die hier geen ervaring mee hebben.
Chris Rock maakt hier en daar wat grapjes en de sfeer bij de kapsalons ziet er altijd gezellig uit. Ik vond dat hele wedstrijd gedoe eromheen maar onnodig en saai, dus dat was wat jammer.

In het algemeen vind ik dit vrij leerzaam voor andere mensen en het is leuk dat alles uitgebreid verteld wordt. Niet alle soorten haarstijlen worden verteld, maar dat is niet nodig. De genoemde haarstijlen zoals de weave en relaxer is meer dan genoeg.

Ik geef het een 7.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_93904841

The Next Three Days
Goede film!
Ondanks het ietwat standaard verhaal, is het super uitgewerkt! Werd lekker meegesleurd in de frustratie van de hoofdrolspeler. Genoten! ^O^
Zou de film omschrijven als Drama/Thriller/Romance

Mijn cijfer: 7,5
IMDB: 7,4
pi_93905045
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:34 schreef Wootism het volgende:

[..]

leg uit..
ik dacht, ik ga er niet verder op in :D
pi_93905271

Vanishing on 7th Street

Door een mysterieuze en globale zonsverduistering verdwijnen ontelbare bevolkingsgroepen van de aardbodem waarbij alleen hun kleding en bezittingen achterblijven. Een handjevol overlevenden, een verslaggever (Hayden Christensen), een fysiotherapeut (Thandie Newton) en een filmoperateur(John Leguizamo), zitten gezamenlijk in een zwak verlichte bar op 7th Street. Ze moeten de handen inéén slaan in een poging de strijd aan te gaan tegen de apocalyptische verschrikkingen. Als de duisternis langzaam intreedt realiseren ze zich dat ze misschien wel de laatste mensen op aarde zijn.

Ik had er nog nooit van gehoord en vond het een hele goede en onderhoudende film die mij verraste terwijl ik niet eens een fan ben van dit genre.

8
/ 10
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:31:25 #114
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93915806
Vandaag mijn PUC-kaart weer eens gebruikt en naar The Eagle geweest. Ja, we hebben dit al 100 keer gezien en oh ja, het is zeker wel eens beter gedaan (Ben Hur, Gladiator, etc.). Maar toch heb ik me, na het matige begin van zo'n 20 minuten, wel goed vermaakt. Gewoon niet teveel bij nadenken en fijn vermaak. Beste rol kwam van Jamie Bell vond ik. :) Ik geef hem een 6,5.
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:09:04 #115
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_93925583
Papillon

Poeh, wel erg lang deze film, maar het is wel geslaagd mooi gefilmd werk te noemen. Genoeg mooie scenes en het plot zelf is ook boeiend genoeg. Het begin vond ik wel het sterkst overigens. Cijfer: 7,5
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:35:14 #116
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93927804
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef Falco het volgende:
Papillon

[ afbeelding ]

Poeh, wel erg lang deze film, maar het is wel geslaagd mooi gefilmd werk te noemen. Genoeg mooie scenes en het plot zelf is ook boeiend genoeg. Het begin vond ik wel het sterkst overigens. Cijfer: 7,5
Oe ja, mooi einde ook. :)
pi_93930995
Observe and report

Verenigde Staten
Komedie
86 minuten

geregisseerd door Jody Hill
met Seth Rogen, Michael Peña en Ray Liotta

Ronnie Barnhardt (Seth Rogen) doet altijd zijn best om het plaatselijke winkelcentrum veilig te houden. Als het winkelcentrum geteisterd wordt door een zogenaamde ''flasher'' komt hij in actie en ziet hij de kans om bij zowel het politiekorps als bij zijn droommeisje in een positief daglicht te komen.

zwaar tegenvallende film, ik hou van dit genre maar dit was echt een slechte film gewoon. Slecht en dom acteerwerk en een verhaal wat nergens over gaat. heb 1 of 2 keer even kunnen glimlachen
een 3.5
pi_93938719
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef casper019 het volgende:
Observe and report

[ afbeelding ]

Verenigde Staten
Komedie
86 minuten

geregisseerd door Jody Hill
met Seth Rogen, Michael Peña en Ray Liotta

Ronnie Barnhardt (Seth Rogen) doet altijd zijn best om het plaatselijke winkelcentrum veilig te houden. Als het winkelcentrum geteisterd wordt door een zogenaamde ''flasher'' komt hij in actie en ziet hij de kans om bij zowel het politiekorps als bij zijn droommeisje in een positief daglicht te komen.

zwaar tegenvallende film, ik hou van dit genre maar dit was echt een slechte film gewoon. Slecht en dom acteerwerk en een verhaal wat nergens over gaat. heb 1 of 2 keer even kunnen glimlachen
een 3.5
Nee man die film was sick. Seth Rogen was echt totaal gestoord.
pi_93940411
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Nee man die film was sick. Seth Rogen was echt totaal gestoord.
Seth Rogen is inderdaad totaal gestoord, en niet prettig gestoord
:r
pi_93943795
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:34 schreef Wootism het volgende:

[..]

leg uit..
De VETTE actie, het goeie verhaal (een bekend thema in de VS), de sterke cast, de over the top scenes (met Danny springend uit het raam als hoogtepunt, samen met de scene op de motor), gewoon alles wat Rodriguez maakt, het is gewoon zo'n heerlijke film die je keer op keer wil kijken... Gewoon genieten.

Als Pulp Fiction Oscars kan winnen dan wel genomineerd worden, dan Machete zeker. Ik vond Machete 100 keer beter dan Pulp Fiction die ik na jaren niet gezien te hebben toch erg vond tegenvallen...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')