We zien nietsquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef Karstman het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik ga hem meteen zoeken
Speaking of slechte films ik heb vanavond Into the Blue gezien...
[ afbeelding ]Bovenstaand plaatje is de enige reden waarom je de film zou gaan zien. Mooie onderwatershots van visjes, paar haaitjes en vooral Jessica Alba (en een meneer waarvan ik denk dat de meeste dames hem niet heel lelijk vinden). Verder dun verhaal met veel gaten en matig acteerwerk. Oh en die Danno van Hawaii 5.0 zit er in![]()
6,5 voor het beeld.
inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:56 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Hm, misschien toch maar even checken op een moment dat ik niets anders heb. Lang leve de PUC-kaart!
In De Kuip draait hij nog volop zag ik gisteren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]
inderdaad(hij draait hier in DH nauwelijks nog
De hele film werkt toch naar dat hij eindelijk de 'speech' kan voordragen, waarom is dit slap als einde? Had je verwacht dat hij compleet zou afglijden of dat er een ander plot twist zou komen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef El_Matador het volgende:
The King's Speech
Ik begrijp de ophef en zeker de Oscars voor deze film niet zo. Het is een aardig verhaal en leuk gedaan, maar het geniale mist duidelijk en het einde vind ik ook nogal slap. Films uit 2010 die Oscarwaardig waren waren Inception, The Social Network, The Black Swan en Machete voor mij. Deze film komt daar niet bij in de buurt. Het is nogal traag en een echte klik heb ik er niet mee gekregen. Niet slecht ofzo, maar ook niet zo geweldig als ie wordt aangeprezen.
7.0/10 (IMDB: 8.4/10)
Haha, ik heb deze film op Blu-ray gekocht omdat ik de beelden zo lekker vond! (en dan heb ik het over de palmbomen en de zee natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef Karstman het volgende:
[..]
Speaking of slechte films ik heb vanavond Into the Blue gezien...
[ afbeelding ]Bovenstaand plaatje is de enige reden waarom je de film zou gaan zien. Mooie onderwatershots van visjes, paar haaitjes en vooral Jessica Alba (en een meneer waarvan ik denk dat de meeste dames hem niet heel lelijk vinden). Verder dun verhaal met veel gaten en matig acteerwerk. Oh en die Danno van Hawaii 5.0 zit er in![]()
6,5 voor het beeld.
1x per dag zo te zien aan het schema van pathe online..quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
In De Kuip draait hij nog volop zag ik gisteren.
Dat laatste ja. Dat is toch geen verhaal voor een Oscar-waardige film, kom op nou zeg?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De hele film werkt toch naar dat hij eindelijk de 'speech' kan voordragen, waarom is dit slap als einde? Had je verwacht dat hij compleet zou afglijden of dat er een ander plot twist zou komen?
inception vond ik dus niet beter...... absoluut niet... (black swan was wel beter, en tsn heb ik niet gezien) maar de genoemde films hebben een ander publiek/"filmhoek"quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Dat is toch geen verhaal voor een Oscar-waardige film, kom op nou zeg?!
Dan was Inception een veul betere film. En The Social Network ook. En Black Swan ZEKER.
Bij mij kwam Inception niet echt aan, moet hem nog es zien, maar het was zeker een goede film. The King's Speech was in mijn ogen weinig bijzonders. En ik heb meer mensen gehoord die de keuze voor die film volkomen onverwacht vonden bij de Oscars. Wat ik er verder over kwijt wilde, heb ik al eerder gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:01 schreef mschol het volgende:
[..]
inception vond ik dus niet beter...... absoluut niet... (black swan was wel beter, en tsn heb ik niet gezien) maar de genoemde films hebben een ander publiek/"filmhoek"
inception is vermaak, wat actie erbij yay (ja ik zal vast tegen wat zere benen trappen met die opmerking, maar zo komt inception echt op me over; niks speciaals) . tks is meer een docu-achtige film, en waarom zou dat niet oscar waardig zijn.....?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:07 schreef mop57 het volgende:
Gooische vrouwen de fil[ [url=http://http://www.movie2movie.nl(...)_film.jpg]afbeelding[/url] ]m!!
je moetquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:07 schreef mop57 het volgende:
http://www.movie2movie.nl(...)_vrouwen_de_film.jpg[/img]
| 1 | [img]<plaatje>[/img] |
Dit is wel de meest gaye filmposter ever. Ik heb wel een idee welke levenservaring die jonge marinier gaat krijgen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef Gorro het volgende:
[ afbeelding ]
The Last Detail (Hal Ashby, 1973)
Jack Nicholson krijgt de opdracht om een jonge marinier naar de gevangenis te brengen. Hij besluit om hem eerst wat belangrijke levenservaring mee te geven voor hem daar af te leveren. Vermakelijke film vol vuig taalgebruik en leuke situaties. ***½
In de jaren '70 kon dat blijkbaar gewoon, want met gay heeft het weinig te maken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dit is wel de meest gaye filmposter ever. Ik heb wel een idee welke levenservaring die jonge marinier gaat krijgen...
Haha die film heb ik ook, echt vanwege dezelfde reden, mooie beelden, een van de eerste Blu-rays, net als The Island. Mooi om je HD beamer/tv te showen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:31 schreef Wootism het volgende:
[..]
Haha, ik heb deze film op Blu-ray gekocht omdat ik de beelden zo lekker vond! (en dan heb ik het over de palmbomen en de zee natuurlijk)
Ondanks dat het verhaal flinterdun was, vond ik het nog best wel spannend!
Machete.... Oscar waardig?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef El_Matador het volgende:
The King's Speech
Ik begrijp de ophef en zeker de Oscars voor deze film niet zo. Het is een aardig verhaal en leuk gedaan, maar het geniale mist duidelijk en het einde vind ik ook nogal slap. Films uit 2010 die Oscarwaardig waren waren Inception, The Social Network, The Black Swan en Machete voor mij. Deze film komt daar niet bij in de buurt. Het is nogal traag en een echte klik heb ik er niet mee gekregen. Niet slecht ofzo, maar ook niet zo geweldig als ie wordt aangeprezen.
7.0/10 (IMDB: 8.4/10)
ik dacht, ik ga er niet verder op inquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:34 schreef Wootism het volgende:
[..]
Machete.... Oscar waardig?
leg uit..
Oe ja, mooi einde ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef Falco het volgende:
Papillon
[ afbeelding ]
Poeh, wel erg lang deze film, maar het is wel geslaagd mooi gefilmd werk te noemen. Genoeg mooie scenes en het plot zelf is ook boeiend genoeg. Het begin vond ik wel het sterkst overigens. Cijfer: 7,5
Nee man die film was sick. Seth Rogen was echt totaal gestoord.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef casper019 het volgende:
Observe and report
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Komedie
86 minuten
geregisseerd door Jody Hill
met Seth Rogen, Michael Peña en Ray Liotta
Ronnie Barnhardt (Seth Rogen) doet altijd zijn best om het plaatselijke winkelcentrum veilig te houden. Als het winkelcentrum geteisterd wordt door een zogenaamde ''flasher'' komt hij in actie en ziet hij de kans om bij zowel het politiekorps als bij zijn droommeisje in een positief daglicht te komen.
zwaar tegenvallende film, ik hou van dit genre maar dit was echt een slechte film gewoon. Slecht en dom acteerwerk en een verhaal wat nergens over gaat. heb 1 of 2 keer even kunnen glimlachen
een 3.5
Seth Rogen is inderdaad totaal gestoord, en niet prettig gestoordquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Nee man die film was sick. Seth Rogen was echt totaal gestoord.
De VETTE actie, het goeie verhaal (een bekend thema in de VS), de sterke cast, de over the top scenes (met Danny springend uit het raam als hoogtepunt, samen met de scene op de motor), gewoon alles wat Rodriguez maakt, het is gewoon zo'n heerlijke film die je keer op keer wil kijken... Gewoon genieten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:34 schreef Wootism het volgende:
[..]
Machete.... Oscar waardig?
leg uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |