abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93846775
The Next Three Days

John (Russell Crowe) is leraar, gelukkig getrouwd met Lara (Elizabeth Banks) en samen hebben ze een zoontje.

Op een dag wordt hun vredige leventje ruw opgeschrikt door de politie die hun huis binnenvalt en Lara arresteert. De verdenking: moord.

Als na drie jaar strijden om Lara's vrijlating haar laatste beroep wordt afgewezen besluit John dat er maar één uitweg is: haar zelf uitbreken.

Hij roept de deskundige hulp in van Damon (Liam Neeson), een veroordeelde die ooit uit de gevangenis ontsnapte.

Spannende film ! :o :o :o

Gaat het ze lukken of niet?

pi_93846788
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:10 schreef casper019 het volgende:
About Schmidt

[ afbeelding ]

Verenigde Staten
Drama / Komedie
124 minuten

geregisseerd door Alexander Payne
met Jack Nicholson, Hope Davis en Kathy Bates

Het leven van Warren Schmidt verandert ingrijpend na de dood van zijn vrouw Helen, met wie hij 42 jaar getrouwd was. Wanneer hij met pensioen gaat, komt er bovendien een einde aan zijn job als adviseur bij een verzekeringsmaatschappij. Alsof dat nog niet genoeg is, staat zijn enige dochter Jeannie op het punt te trouwen met Randall. Warren besluit te gaan reizen en tegelijk op zoek te gaan naar zichzelf. Hij gaat ook op visite bij zijn dochter om zo de kloof tussen hen beiden te dichten. Tegelijkertijd probeert hij haar huwelijk tegen te houden, want hij vindt zijn toekomstige schoonzoon veel te min voor zijn oogappel.

hele aparte film, er gebeurd niet heel veel in de film en is soms een beetje traag. Maar de film pakt je wel, en kijkt lekker weg.
Jach nicholson speelt echt IJZERSTERK, k vond het ook een super einde hebben de film.
een 7
oeh... Jack O+

die moet ik zien ! :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 11:25:00 #63
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_93853167
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 01:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

oeh... Jack O+

die moet ik zien ! :P
Vond 'm niets. Geen komedie, geen drama, allemaal net niet. Ondanks Jack Nicholson.

Un long dimanche de fiançailles (2004)
De hoofdpersoon Audrey Tautou kennen we uit Amélie. De film speelt zich af rondom de Eerste Wereldoorlog. Mevrouwtje heeft haar verloofde niet zien terugkomen uit de loopgraven, en wil hem graag terug. Vervolgens wordt er een heel plot gesponnen met twintig namen die in de eerste vijf minuten voorbij komen. Als je daar niet goed oplet, mis je veel. Ik dus ook. De film duurt lang (130 minuten), en vroeger was in Frankrijk alles geel. Er hangt ten minste een soort gele romantische filter voor de camera (je kent het wel, veel korenvelden en nazomerdagen). De film is aardig, maar niet heel goed. Te veel zijwegen en subplotten en een namencircus. Staat wel in de Fok 250 volgens icheckmovies.com.
6,5/10
7,8/10 IMDB
Overal verstand van.
pi_93853703

Film over iemand die overal ontslagen wordt en eigenlijk alleen maar werkt om drank en sigaretten te kunnen kopen. Gebaseerd op een boek van Charles Bukowski, geniale rol van Matt Dillon.
Er zit niet echt een heel duidelijk verhaal in :P maar ik vind m nog steeds erg tof, beetje broken flowers achtig. hoogtepunt is denk ik de romantische kots-scene :P
niet de trailer kijken trouwens, die is echt belabberd.
pi_93854132
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef macondo het volgende:

[..]

Vond 'm niets. Geen komedie, geen drama, allemaal net niet. Ondanks Jack Nicholson.

-O-
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:25:19 #66
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_93855259
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

-O-
Kan nu alleen nog maar meevallen toch?
Overal verstand van.
pi_93859221

I Am Number Four

Gisteren de sneak gezien. Weinig boeiends. Film heeft veel weg van films al fantastic four, maar dan een vrij slechte versie. Acteerwerk is ok, graphics matig voor 2011, verhaal oninteressant.

Een 5+, kijkt misschien wel lekker weg als je verder geen opties hebt.
pi_93861645

Gisteren naar Rango geweest. Damn, wat viel die film ontzettend tegen! De karakters kwamen totaal niet uit de verf, de grappen waren niet leuk en uitgemolken. Daarnaast was het verhaal ook echt saai...
De animatie zelf was dan weer wel dik in orde. De karakters zagen er erg geloofwaardig uit, de omgevingen waren indrukwekkend en de belichting was ook mooier dan dat ik tot nu toe in films heb gezien. Het leukste uit de film waren de 4 uiltjes die af en toe in beeld kwamen om de film van muziek en commentaar te voorzien. Ohja, en de muziek was ERG goed!

Jammer, het heeft zijn potentieel totaal gemist.
IMDB -> 7,9 (wtf)
IK --> 6

[ Bericht 4% gewijzigd door Wootism op 09-03-2011 15:36:25 ]
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:35:43 #69
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93861897
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:30 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]

Gisteren naar Rango geweest. Damn, wat viel die film ontzettend tegen! De karakters kwamen totaal niet uit de verf, de grappen waren niet leuk en uitgemolken. Daarnaast was het verhaal ook echt saai...
De animatie zelf was dan weer wel dik in orde. De karakters zagen er erg geloofwaardig uit, de omgevingen waren indrukwekkend en de belichting was ook mooier dan dat ik tot nu toe in films heb gezien. Het leukste uit de film waren de 4 uiltjes die af en toe in beeld kwamen om de film van muziek en commentaar te voorzien.

Jammer, het heeft zijn potentieel totaal gemist.
IMDB -> 7,9 (wtf)
IK --> 6
Echt? :o Ik ben benieuwd, verwacht veel van die film (maar jij ook vantevoren zo te lezen).
Smell the flowers while you can....
pi_93862074
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:35 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

Echt? :o Ik ben benieuwd, verwacht veel van die film (maar jij ook vantevoren zo te lezen).
Zat er al een half jaar naar uit te kijken. Vooral de eerste trailer maakte me helemaal enthousiast! :D
Ik zeg niet dat de film slecht is hoor.
Maar, misschien beleef jij de film compleet anders. Ben benieuwd!
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:40:50 #71
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93862111
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:39 schreef Wootism het volgende:

[..]

Zat er al een half jaar naar uit te kijken. Vooral de eerste trailer maakte me helemaal enthousiast! :D
Ik zeg niet dat de film slecht is hoor.
Maar, misschien beleef jij de film compleet anders. Ben benieuwd!
Ja, ga hem dinsdag zien, dus zal hem zeker nog even reviewen hier. :)
pi_93864435
Monsters

Net gekeken, niet echt een hele goede film. Het verhaal is drie keer niks en er zitten achterlijke gaten in. Er gebeuren allerlei dingen waarvan ik zoiets had van, waarom? Het kan ook anders als je logisch nadenkt. Het einde was ook nog vrij cliché.

Maar hij was best vermakelijk. Het is geen goede film, maar hij was wel leuk. Hij is volgens de makers gemaakt met 15.000 euro en dat is er wel aan af te zien. Met een hoger budget zou het een prima film kunnen zijn.

Film een 6 of een 5.

Dit is echt raar :') Ik vond het een slechte film maar toch leuk..
pi_93867083
Mysterious Skin

"A teenage hustler and a young man obsessed with alien abductions cross paths, together discovering a horrible, liberating truth."

Gekeken naar aanleiding van het Emotionele Films-topic.

Erg zware thematiek en moeilijk om naar te kijken, ondersteund door muziek die je vaak meevoert in het drama van de hoofdpersonages.

Het verhaal is overtuigend. Aan de ene kant heb je Brian, een zeer vertederend hummeltje die geen mens kwaad kan doen en zoekende is naar wat er met hem en zijn honkbalvriendje Neil is gebeurd. Neil, sterk gespeeld door Joseph Gordon-Levitt, weet wat er is gebeurd. Hij zakt steeds verder af als homoprostituee en dit komt tot een climax (no pun intended). Ik had dit gedeelte eigenlijk zelf wel overtuigender willen zien, mede doordat ik op het eind me vooral voor Brian kon sympathiseren.

7,5
pi_93868180
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef Robby87 het volgende:
Mysterious Skin

[ afbeelding ]

"A teenage hustler and a young man obsessed with alien abductions cross paths, together discovering a horrible, liberating truth."

Gekeken naar aanleiding van het Emotionele Films-topic.

Erg zware thematiek en moeilijk om naar te kijken, ondersteund door muziek die je vaak meevoert in het drama van de hoofdpersonages.

Het verhaal is overtuigend. Aan de ene kant heb je Brian, een zeer vertederend hummeltje die geen mens kwaad kan doen en zoekende is naar wat er met hem en zijn honkbalvriendje Neil is gebeurd. Neil, sterk gespeeld door Joseph Gordon-Levitt, weet wat er is gebeurd. Hij zakt steeds verder af als homoprostituee en dit komt tot een climax (no pun intended). Ik had dit gedeelte eigenlijk zelf wel overtuigender willen zien, mede doordat ik op het eind me vooral voor Brian kon sympathiseren.

7,5
Erg goede film inderdaad. Die scènes met Joseph zijn erg :{ , vooral die in de badkamer.
pi_93875938
How Do You Know

After being cut from the USA softball team and feeling a bit past her prime, Lisa finds herself evaluating her life and in the middle of a love triangle, as a corporate guy in crisis competes with her current, baseball-playing beau.

Al met al best een leuke film en veel leuker dan de 5,5 die IMDB geeft. Minder voorspelbaar dan je zou denken en ook best een leuk verhaal voor een romantische comedy.

7,5.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:37:23 #76
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_93879284
Megamind (2010, VS, Tom McGrath)
Vond deze vele malen leuker en beter dan die andere animatiefilm over een superschurk, Despicable Me
cijfer: 7.5
pi_93879742
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond deze vele malen leuker en beter dan die andere animatiefilm over een superschurk, Despicable Me
Ik vond Despicable Me ook erg leuk, maar Megamind was tof ja. Er is ook een korte film van uitgebracht deze week. Megamind: The Button of Doom :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:52:06 #78
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_93880202
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jij moet de voorlaatste film uit deze post zeker eens checken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_93881388
Jalla! Jalla!

Zweden
Komedie / Drama
87 minuten

geregisseerd door Josef Fares
met Fares Fares, Torkel Petersson en Tuva Novotny

Twintigers Måns en Roro zijn de beste vrienden. Ze werken beiden bij de plantsoenendienst. Roro, gespeeld door de broer van de regisseur, is van Arabische afkomst, en heeft zonder dat zijn ouders daar weet van hebben een Zweeds vriendinnetje. Hij is wel de hele tijd van plan om haar aan zijn familie voor stellen, maar het komt er niet van. Op het moment dat hij eindelijk zover is, heeft de familie een huwelijk geregeld. Zij willen dat hij met een Libanese Zweedse gaat trouwen, die daar overigens ook geen zin in heeft. Toch sluiten ze een pact, want anders dreigt ze teruggestuurd te worden naar Libanon. Ook Måns heeft zo zijn problemen. Zo krijgt hij 'm niet meer omhoog, ondanks diverse hulpmiddelen.

Prachtige superleuke film! Echt een heerlijke wegkijk/feel good movie. Een paar keer echt moeten lachen, en ook leuk gedaan over een toch bekent onderwerp: uithuwelijken.
Echt een aanrader om te zien
dikke 7.5!!!
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:14:11 #80
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_93881612
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Jij moet de voorlaatste film uit deze post zeker eens checken.
Ja, had het al gelezen en hem meteen aan mijn to-see lijst toegevoegd. ;)
pi_93882893

Kiss Kiss Bang Bang
Aardige actie-thriller met Robert Downey Jr. Het personage van Downey is een sullige dief die wordt gecast voor een detectivefilm in LA en hij raakt daar verstrikt raakt in allerlei intriges. Ik ben verliefd geworden op Michelle Monaghan. 3,5/5
pi_93883690

lang uitgesteld omdat hij me totaal niks leek..

hij viel me uiteindelijk toch reuze mee, ondanks het enorme cliche film, wellicht door felicity jones :Y)
6/10 (te cliche, maar imho niet tenenkrommend..)

[ Bericht 18% gewijzigd door mschol op 09-03-2011 23:40:02 ]
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:34:32 #83
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93886331
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:47 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
lang uitgesteld omdat hij me totaal niks leek..

hij viel me uiteindelijk toch reuze mee, ondanks het enorme cliche film, wellicht door felicity jones :Y)
6/10 (te cliche, maar imho niet tenenkrommend..)
Plaatje doet het niet. Om welke film gaat het nou? :)
pi_93886601
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

zo zou het wel moeten doen :)
ging iig om Chalet girl..
pi_93886638
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

Uit foto-linkje blijkt het deze te zijn:
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:43:16 #86
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93886703
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:41 schreef mschol het volgende:

[..]

zo zou het wel moeten doen :)
ging iig om Chalet girl..
Ja, nu is 'ie er. :) Lijkt me een heel slechte film trouwens. :P
pi_93886993
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:43 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

zoals ik al zei: hij is echt erg cliche, maar vond em toch erg leuk gedaan, wellicht is dat de setting i.c.m. een actrice die een toch wel leuke rol neerzet, en dan vind ik em vaak al prima voor hersenloos vermaak zonder actie :)
pi_93887137
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:43 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, ik ga hem meteen zoeken ;)

Speaking of slechte films ik heb vanavond Into the Blue gezien...
Bovenstaand plaatje is de enige reden waarom je de film zou gaan zien. Mooie onderwatershots van visjes, paar haaitjes en vooral Jessica Alba (en een meneer waarvan ik denk dat de meeste dames hem niet heel lelijk vinden). Verder dun verhaal met veel gaten en matig acteerwerk. Oh en die Danno van Hawaii 5.0 zit er in :)
6,5 voor het beeld.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:56:19 #89
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93887303
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef Karstman het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, ik ga hem meteen zoeken ;)

Speaking of slechte films ik heb vanavond Into the Blue gezien...
[ afbeelding ]Bovenstaand plaatje is de enige reden waarom je de film zou gaan zien. Mooie onderwatershots van visjes, paar haaitjes en vooral Jessica Alba (en een meneer waarvan ik denk dat de meeste dames hem niet heel lelijk vinden). Verder dun verhaal met veel gaten en matig acteerwerk. Oh en die Danno van Hawaii 5.0 zit er in :)
6,5 voor het beeld.
Oh ja, Paul Walker. Mwah, niet heel vervelend om tegenaan te kijken. :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:56:51 #90
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93887324
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef mschol het volgende:

[..]

zoals ik al zei: hij is echt erg cliche, maar vond em toch erg leuk gedaan, wellicht is dat de setting i.c.m. een actrice die een toch wel leuke rol neerzet, en dan vind ik em vaak al prima voor hersenloos vermaak zonder actie :)
Hm, misschien toch maar even checken op een moment dat ik niets anders heb. Lang leve de PUC-kaart! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')