oeh... Jackquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:10 schreef casper019 het volgende:
About Schmidt
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Drama / Komedie
124 minuten
geregisseerd door Alexander Payne
met Jack Nicholson, Hope Davis en Kathy Bates
Het leven van Warren Schmidt verandert ingrijpend na de dood van zijn vrouw Helen, met wie hij 42 jaar getrouwd was. Wanneer hij met pensioen gaat, komt er bovendien een einde aan zijn job als adviseur bij een verzekeringsmaatschappij. Alsof dat nog niet genoeg is, staat zijn enige dochter Jeannie op het punt te trouwen met Randall. Warren besluit te gaan reizen en tegelijk op zoek te gaan naar zichzelf. Hij gaat ook op visite bij zijn dochter om zo de kloof tussen hen beiden te dichten. Tegelijkertijd probeert hij haar huwelijk tegen te houden, want hij vindt zijn toekomstige schoonzoon veel te min voor zijn oogappel.
hele aparte film, er gebeurd niet heel veel in de film en is soms een beetje traag. Maar de film pakt je wel, en kijkt lekker weg.
Jach nicholson speelt echt IJZERSTERK, k vond het ook een super einde hebben de film.
een 7
Vond 'm niets. Geen komedie, geen drama, allemaal net niet. Ondanks Jack Nicholson.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oeh... Jack![]()
die moet ik zien !
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Vond 'm niets. Geen komedie, geen drama, allemaal net niet. Ondanks Jack Nicholson.
Echt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:30 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren naar Rango geweest. Damn, wat viel die film ontzettend tegen! De karakters kwamen totaal niet uit de verf, de grappen waren niet leuk en uitgemolken. Daarnaast was het verhaal ook echt saai...
De animatie zelf was dan weer wel dik in orde. De karakters zagen er erg geloofwaardig uit, de omgevingen waren indrukwekkend en de belichting was ook mooier dan dat ik tot nu toe in films heb gezien. Het leukste uit de film waren de 4 uiltjes die af en toe in beeld kwamen om de film van muziek en commentaar te voorzien.
Jammer, het heeft zijn potentieel totaal gemist.
IMDB -> 7,9 (wtf)
IK --> 6
Zat er al een half jaar naar uit te kijken. Vooral de eerste trailer maakte me helemaal enthousiast!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:35 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Echt?Ik ben benieuwd, verwacht veel van die film (maar jij ook vantevoren zo te lezen).
Ja, ga hem dinsdag zien, dus zal hem zeker nog even reviewen hier.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:39 schreef Wootism het volgende:
[..]
Zat er al een half jaar naar uit te kijken. Vooral de eerste trailer maakte me helemaal enthousiast!
Ik zeg niet dat de film slecht is hoor.
Maar, misschien beleef jij de film compleet anders. Ben benieuwd!
Erg goede film inderdaad. Die scènes met Joseph zijn ergquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef Robby87 het volgende:
Mysterious Skin
[ afbeelding ]
"A teenage hustler and a young man obsessed with alien abductions cross paths, together discovering a horrible, liberating truth."
Gekeken naar aanleiding van het Emotionele Films-topic.
Erg zware thematiek en moeilijk om naar te kijken, ondersteund door muziek die je vaak meevoert in het drama van de hoofdpersonages.
Het verhaal is overtuigend. Aan de ene kant heb je Brian, een zeer vertederend hummeltje die geen mens kwaad kan doen en zoekende is naar wat er met hem en zijn honkbalvriendje Neil is gebeurd. Neil, sterk gespeeld door Joseph Gordon-Levitt, weet wat er is gebeurd. Hij zakt steeds verder af als homoprostituee en dit komt tot een climax (no pun intended). Ik had dit gedeelte eigenlijk zelf wel overtuigender willen zien, mede doordat ik op het eind me vooral voor Brian kon sympathiseren.
7,5
Ik vond Despicable Me ook erg leuk, maar Megamind was tof ja. Er is ook een korte film van uitgebracht deze week. Megamind: The Button of Doomquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Megamind (2010, VS, Tom McGrath)
Vond deze vele malen leuker en beter dan die andere animatiefilm over een superschurk, Despicable Me
cijfer: 7.5
Jij moet de voorlaatste film uit deze post zeker eens checken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Megamind (2010, VS, Tom McGrath)
Vond deze vele malen leuker en beter dan die andere animatiefilm over een superschurk, Despicable Me
cijfer: 7.5
Ja, had het al gelezen en hem meteen aan mijn to-see lijst toegevoegd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jij moet de voorlaatste film uit deze post zeker eens checken.
Plaatje doet het niet. Om welke film gaat het nou?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:47 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
lang uitgesteld omdat hij me totaal niks leek..
hij viel me uiteindelijk toch reuze mee, ondanks het enorme cliche film, wellicht door felicity jones![]()
6/10 (te cliche, maar imho niet tenenkrommend..)
zo zou het wel moeten doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet. Om welke film gaat het nou?
Uit foto-linkje blijkt het deze te zijn:quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet. Om welke film gaat het nou?
Ja, nu is 'ie er.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
zo zou het wel moeten doen
ging iig om Chalet girl..
zoals ik al zei: hij is echt erg cliche, maar vond em toch erg leuk gedaan, wellicht is dat de setting i.c.m. een actrice die een toch wel leuke rol neerzet, en dan vind ik em vaak al prima voor hersenloos vermaak zonder actiequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:43 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, nu is 'ie er.Lijkt me een heel slechte film trouwens.
Inderdaad zeg, ik ga hem meteen zoekenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:43 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, nu is 'ie er.Lijkt me een heel slechte film trouwens.
Oh ja, Paul Walker. Mwah, niet heel vervelend om tegenaan te kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef Karstman het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik ga hem meteen zoeken
Speaking of slechte films ik heb vanavond Into the Blue gezien...
[ afbeelding ]Bovenstaand plaatje is de enige reden waarom je de film zou gaan zien. Mooie onderwatershots van visjes, paar haaitjes en vooral Jessica Alba (en een meneer waarvan ik denk dat de meeste dames hem niet heel lelijk vinden). Verder dun verhaal met veel gaten en matig acteerwerk. Oh en die Danno van Hawaii 5.0 zit er in![]()
6,5 voor het beeld.
Hm, misschien toch maar even checken op een moment dat ik niets anders heb. Lang leve de PUC-kaart!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik al zei: hij is echt erg cliche, maar vond em toch erg leuk gedaan, wellicht is dat de setting i.c.m. een actrice die een toch wel leuke rol neerzet, en dan vind ik em vaak al prima voor hersenloos vermaak zonder actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |