Dat zijn geen stomme vragen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef Babyborn1 het volgende:
*Vertel eens wat over jezelf
* Wat zijn je sterke kanten.
* Wat is voor jou een goede werk zweer
* Wat is je zwakke punt
En dan zeg ik op die laatste ik ben niet zo sociaal interviewer zegt dan
Ik denk dat we klaar zijn bel ons niet wij bellen jou
Laatste keer zij ik tegen die man waarom bent u 50 min telaat toen was het al niet goedquote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat heb je de vorige keren verkeerd gezegd?
Dat ben je ook niet. Dus het is beter om op baantjes te solliciteren waarvoor dat niet nodig is.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:23 schreef Babyborn1 het volgende:
[..]
Laatste keer zij ik tegen die man waarom bent u 50 min telaat toen was het al niet goed
En toen vond die me niet sociaal sterk genoeg blabla
Dat klopt en dat was vandaag voor een helpdesk ict functiequote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat ben je ook niet. Dus het is beter om op baantjes te solliciteren waarvoor dat niet nodig is.
Tja, als je gaat solliciteren weet je dat je dit soort uitgekauwde vragen krijgt. Als voorbereiding op een sollicitatiegesprek moet je hierop goede antwoorden verzinnen. Als je tijdens een sollicitatiegesprek geen antwoord op dit soort vragen kunt geven kan de interviewer denken dat je geen motivatie hebt en daarom een slechte indruk van je krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef Babyborn1 het volgende:
*Vertel eens wat over jezelf
* Wat zijn je sterke kanten.
* Wat is voor jou een goede werk zweer
* Wat is je zwakke punt
Kom op man, dit is zo nepquote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef Babyborn1 het volgende:
En dan zeg ik op die laatste ik ben niet zo sociaal interviewer zegt dan
Ik denk dat we klaar zijn bel ons niet wij bellen jou
Voor normale seksuele dingen ben je wel te porren?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:45 schreef Babyborn1 het volgende:
Als iemand nog een baantje heeft mag van alles zijn behalve rare seksuele dingen dan
Kunnen jullie emailen op g_gamer19@hotmail.com
Als helpdesk medewerker werk je juist bijna de hele dag met mensen, niet echt een handige keuze dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:27 schreef Babyborn1 het volgende:
[..]
Dat klopt en dat was vandaag voor een helpdesk ict functie
Geen stille negatieve mensen die de standaard sollicitatievragen als extreem aanvallend en vervelend ervaren?quote:
Als ICT-er mag je wel wat aan je taalgebruik doen anders krijg je nooit een baan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef Babyborn1 het volgende:
Ik zij dat ik ermee was gestopt en had al me verdienste daarvan laten zien maar die klootzak zij gewoon ik weet niet wat je nog thuis heb liggen aan spullen dus het is afgewezen
Goh, je meent hetquote:Op maandag 7 maart 2011 17:43 schreef Omnifacer het volgende:
Zijn er nou echt mensen die nog steeds geloven in een waarheidsgehalte van die jankverhalen van TS? Kom effe op zeg, het is je reinste onzin allemaal. Lees het eens terug, het slaat nergens op. Dingen gaan echt niet zoals TS ze omschrijft, echt niet.
mischien beginnen met een serieus email adres openen?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:45 schreef Babyborn1 het volgende:
Oke bedankt allemaal voor de tips ik zal er wat mee gaan doen.
En hopelijk komt het dan goed.
Als iemand nog een baantje heeft mag van alles zijn behalve rare seksuele dingen dan
Kunnen jullie emailen op g_gamer19@hotmail.com
Groetjes
in een sollicitatiegesprek soms wel relevantquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat zijn de meest achterlijke en nutteloze vragen die er bestaan
Eensch, denk bijvoorbeeld eens aan:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in een sollicitatiegesprek soms wel relevant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |