zoals ik al zij die brief heb ik verscheurtquote:Op maandag 7 maart 2011 16:44 schreef super-gabber het volgende:
kan je niet iets van een bewijs posten dat je geen bullshit aan het posten bent?
laat maar een vacature zienquote:Op maandag 7 maart 2011 16:52 schreef rene90 het volgende:
Misschien loop je niet uit je nek te lullen, maar verdraai je het iets. In Hoofddorp kan je sowieso al werk vinden, callcenter, winkel/tuincentrum. Gewoon de uitzendbureau's langs gaan en alles accepteren wat ze hebben. Dus niet kieskeurig zijn.
Mac Donalds kan ook nog....
Wat voor bizarre overredingskracht zit er in dit ene zinnetje dat TS nav dat nu wèl gaat bellen met maatschappelijk werk terwijl hij kort daarvoor nog vindt dat het geen zin heeftquote:
Ach, of dit is een troll, of iemand die zo dom is dat hij per definitie zijn hele leven zal behoren tot de risee van de samenleving. In beide gevallen is advies of hulp bieden zinloos.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat voor bizarre overredingskracht zit er in dit ene zinnetje dat TS nav dat nu wèl gaat bellen met maatschappelijk werk terwijl hij kort daarvoor nog vindt dat het geen zin heeft
Ik heb mijn roeping gemist als motivator.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat voor bizarre overredingskracht zit er in dit ene zinnetje dat TS nav dat nu wèl gaat bellen met maatschappelijk werk terwijl hij kort daarvoor nog vindt dat het geen zin heeft
De 2de heb ik al gedaan maar kreeg geen reactiequote:Op maandag 7 maart 2011 16:56 schreef Soohr het volgende:
[..]
systeem beheer in hoofddorp
of
helpdesk in diemen
Zoals ik zij IK BEN NIET SOCIAAL VAARDIG moet ik dat nou 100x herhalenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:59 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik heb mijn roeping gemist als motivator.
Heb je ze gebeld en gevraagd of je te oud bent? Als ik het zo lees denk ik dat jouw probleem ligt in het feit dat je er al negatief tegenover staat. Tuurlijk kan ik best begrijpen dat je niet heel positief tegenover al dat solliciteren staat als het zo vaak al mislukt. Alleen als je al alle vacatures afschrijft op vermoedens gaat het nooit lukken inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:01 schreef Babyborn1 het volgende:
[..]
De 2de heb ik al gedaan maar kreeg geen reactie
En voor de mac ben ik te oud ze hebben liever iemand van 15
Wat schort er aan je sociale vaardigheden, naast het niet juiste ij ei gebruik?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:03 schreef Babyborn1 het volgende:
[..]
Zoals ik zij IK BEN NIET SOCIAAL VAARDIG moet ik dat nou 100x herhalen
Lekker positief. Waarom zou je ook maar van je luie gat afgaan en iemand bellen die je mogelijk verder kan helpen omdat ze er gvd voor heeft geleerd!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef Babyborn1 het volgende:
Net klaar met het bellen van alle uitzendbureaus van omgeving Haarlemmermeer maar geen 1 heeft er werk voor me Maatschappelijk werk heeft waarschijnlijk toch geen zin.
Ik kan niet programmeren alleen een beetje html en php maar niet zo goed dat ik me werk er van kan maken.
Heb je er al eens op geoefend om gewoon tegen een willekeurig iemand 15 minuutjes vrolijk te zijn,quote:Op maandag 7 maart 2011 17:09 schreef Babyborn1 het volgende:
Nou ben vrij somber en praat soms monotoon ook hou ik niet van voetbal en andere sport
Wat heb je de vorige keren verkeerd gezegd?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef Babyborn1 het volgende:
Ik kan niet vrolijk zijn tijdens zoeen gesprek en ze stellen van die stomme vragen
En die gasten hebben zn groot ego als je 1x iets verkeerds zegt is het gesprek over en kan je oprotten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |