Precies.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:59 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Als je daar goed in bent moet je gewoon een (web)winkel beginnen
Wat voor ict-ers zoek je dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Misschien dyslectie oid
Of PM mij je e-mail adres eens.
Wij zijn op zoek naar ICT-ers.
Mannen van 20 met universitaire opleiding, aanvullende cursussen en 20 jaar relevante werkervaring.quote:
Programmeur zijn is niet alleen werkenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef Isabeau het volgende:
En met de tip maatschappelijk werk in te schakelen doe je dus niets?
Je gaat gewoon op een houtje bijten tot de sociale dienst over een paar weken wat van zich laat horen?
En jammer dat je bent afgewezen. Ben je niet meer in de wieg gelegd voor programmeren oid? (dus meer alleen werken)
Het is toch echt zoquote:Op maandag 7 maart 2011 16:21 schreef Omnifacer het volgende:
Jij lult gewoon uit je nek TS, ik geloof hele delen van je verhaal voor geen meter.
Waarom helpen je ouders je niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef Babyborn1 het volgende:
vandaag weer afgewezen voor een sollicitatie als helpdesk medewerker ze vonden me bot overkomen maar komt omdat ik niet sociaal ben. En had er 30 km voor gefietst
En uitzendbureau weer gebeld ze hadden helemaal niks pfff Heb opnieuw bezwaar ingediend bij de gemeente met afschrift van de laatste 3 maanden en erop gezet dat ik geen eten meer kan kopen etc
Jep. Tot die tijd vind ik TS een aansteller.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:24 schreef gelestipjes het volgende:
Ik wacht er eigenlijk nog steeds op dat TS een kopie of zo plaatst van het besluit op bezwaar dat hij van de gemeente heeft gekregen, zodat de exacte redenen van afwijzen duidelijk zijn.
gister heeft me moeder me wel geholpen en wat bakjes met eten gebracht dus had vandaag weer wat energie om werk te zoekenquote:
Ga daar dan wonen en eten totdat je weer werk hebt?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:26 schreef Babyborn1 het volgende:
[..]
gister heeft me moeder me wel geholpen en wat bakjes met eten gebracht dus had vandaag weer wat energie om werk te zoeken
Ik weet niet wat je loopt te haten. Maar ik spreek de waarheid waarom zal ik hierover gaan liegen?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:30 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het wordt er allemaal niet geloofwaardiger op
Dat mag niet en me moeder heeft maar een 2 kamer appartement dus er is geen plek voor mijquote:Op maandag 7 maart 2011 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga daar dan wonen en eten totdat je weer werk hebt?
Dat weet je pas als je ze hebt gebeld.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef Babyborn1 het volgende:
Maatschappelijk werk heeft waarschijnlijk toch geen zin.
Ik loop niet te haten, maar je verhaal is nogal vreemd. En de redenen die je aangeeft vaag. Vandaar ook dat ik vroeg om een kopie of zo van het besluit op bezwaar, misschien dat we daar nog iets uit zouden kunnen halen qua waar het dan op stukloopt.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:31 schreef Babyborn1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je loopt te haten. Maar ik spreek de waarheid waarom zal ik hierover gaan liegen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |