Yep, Neerstorten is niet gezond voor vliegtuigen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:11 schreef yavanna het volgende:
Iemand verstand van crash sites? Kan zo'n vliegtuig wel in 1001 stukjes verspreid liggen na geraakt te zijn door 1 'barrel', zijn het uberhaupt vliegtuigonderdelen?
Vind de beelden zo enorm vaag, je zoud enken dat ze mega trots alles zouden filmen. Jammer dat John Simpson niet naar de crash site ging.
Oke thx...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Hij zegt dat 5 Egyptenaren de keel doorgesneden zijn, vuurgevechten op straat zijn, zwarte schutters, ze hebben de geheugenkaarten van onze telefoontjes genomen, overal brandhaarden.
Dit is wel een oud filmpje hoor, zeker wel een week of meer oud.
Als er een heel veel kleine stukjes over een groot gebied verspreid liggen wijst het erop dat het vliegtuig al in de lucht gexplodeerd is. Als het toestal nog grotendeels intact is wijst het er op dat het in n stuk naar beneden is gekomen. Ik zag op de beelden (heel mager trouwens, je zou verwachten dat ze enorm trots op hun trofee zijn en het uitgebreid filmen) vrijwel alleen kleine stukjes.quote:
Dit soort kennis zocht ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als er een heel veel kleine stukjes over een groot gebied verspreid liggen wijst het erop dat het vliegtuig al in de lucht gexplodeerd is. Als het toestal nog grotendeels intact is wijst het er op dat het in n stuk naar beneden is gekomen. Ik zag op de beelden (heel mager trouwens, je zou verwachten dat ze enorm trots op hun trofee zijn en het uitgebreid filmen) vrijwel alleen kleine stukjes.
Het wapen dat gebruikt is (ZU-23, voor de liefhebbers) is vooral geschikt voor gebruik tegen helikopters, dat je er een vliegtuig mee uit elkaar kan laten spatten lijkt me eerlijk gezegd vrij stug.. of hij moet moet zijn ene loopje de motor geraakt hebben of zo.
"We are all revolutionaries"quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:59 schreef yavanna het volgende:
"It is chaos here," she said cheerfully. "Nobody is in charge of anything, and everybody is in charge of everything."
---
Nopequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:00 schreef Insane- het volgende:
Zijn de gegijzelde nederlandse soldaten weer los?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:19 schreef MangoTree het volgende:
VN wachten nog even met complimenten voor Gadhaffi
Gezond verstand won gisteren (3 maart) enigszins toen de Mensenrechtencommissie van de Verenigde Naties aankondigde dat ze de stemming uitstelde over een rapport dat het regime van de Libische dictator Mouammar Gadhaffi prees om zijn inzet voor de mensenrechten.
Het rapport (PDF) stelde dat het Gadhaffiregime niet alleen de politieke rechten beschermde, maar ook de economische, sociale en culturele rechten, prees het om de manier waarop het land de religieuze minderheden behandelde, en om de mensenrechtentrainingen die de veiligheidsdiensten ontvingen. Het zou later deze maand middels een stemming worden goedgekeurd.
Het rapport was uiteraard geschreven voor de massale protesten van het publiek tegen het regime van Gadhaffi uitbraken, en voordat het regime demonstranten bij duizenden begon af te slachten door het hele land.
De stap om de stemming uit te stellen werd hier en daar met goedkeuring ontvangen, maar sommigen vroegen zich ook af waarom de stemming slechts werd uitgesteld en niet geheel afgeblazen. De VN heeft niet gezegd wanneer de nieuwe stemming zal worden gehouden.
http://www.allgov.com/US_(...)Praises_Libya_110303quote:Perhaps the United Nations Human Rights Council has been living under a rock. How else to explain its preparing to adopt a report praising Libya for its human rights record while the rest of the UN considers whether to suspend the country from the international body for its recent attacks on citizens.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef tass het volgende:
[..]
[..]
http://www.allgov.com/US_(...)Praises_Libya_110303
Ben ik nou gek of zijn ze bij de VN een beetje achterlijk?
Een rapport waarin Libie wordt geprezen om het hooghouden van mensenrechten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze zin moest ik ook een paar keer lezen, ik geloof hem nog steeds niet.quote:Het zou later deze maand middels een stemming worden goedgekeurd.
Middels een stemming gaan ze hem nu afkeuren?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:23 schreef Dance99Vv het volgende:
Die goedkeuring komt er dan nu waarschijnlijk niet
De stemming moest er komen om het rapport goed te keuren, geen stemming geen rapportquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:24 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Middels een stemming gaan ze hem nu afkeuren?![]()
Ja sorry, ik draaf door. Het stond er gewoon zo opgeschreven dat het sowieso goedgekeurd zo worden (incl. stemming). Maar goed, misschien is dat wel weer de opzet van de schrijver van het artikel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De stemming moest er komen om het rapport goed te keuren, geen stemming geen rapport
Resultaat van een internationale propagandacampagne. Op het moment een schandaal in de Britse pers.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:36 schreef tass het volgende:
Maar hoe is het mogelijk dat er zelfs zo een rapport is?
Ik kan daar echt niet bij hoor
Beter nieuws dan ik verwacht had.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Dance99Vv het volgende:
feb17voices Audioboo: LPC from Az Zawiya: City is calm, quiet. People just watching and waiting. #Libya #Feb17 http://boo.fm/b294815
22 minutes ago via AudioBoo
Het is beter dan dat ze nu nog aan het schieten waren.quote:
zag heel veel autootjes azawiy inrijden, ben bang voor zelfde taferelen als in tripoli ......quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is beter dan dat ze nu nog aan het schieten waren.
Een MiG Sukhoi minder voor Gaddafiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:52 schreef yavanna het volgende:
Franse beelden van het neergeschoten vliegtuig. Met o.a. een dood persoon welke de piloot zou zijn en meer onderdelen zijn te zien.
Die piloot leek wat te missen. (zijn benen.quote:
meer onderdelen van die piloot zie ik niet...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:52 schreef yavanna het volgende:
Franse beelden van het neergeschoten vliegtuig. Met o.a. een dood persoon welke de piloot zou zijn en meer onderdelen zijn te zien.
Wat een beerput zal dat zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 00:12 schreef Dance99Vv het volgende:
even ontopic egypte:
jonjensen RT @wikileaks: If you thought Wikileaks was important wait until the Egyptians start uploading what they found tonight. #AmnDawla #Egypt
11 minutes ago via Twitter for Mac
![]()
geen beeld van een tweede piloot toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:11 schreef Nibb-it het volgende:
Wat is er trouwens met het tweede crewlid gebeurd? Ook dood?
Nee, nog niet gezien in ieder geval. maar het was een tweezits toestel, vandaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:13 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
geen beeld van een tweede piloot toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |