laten we hopen dat het een laatste stuiptrekking is hoelang die stuiptrekt weet ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:17 schreef Halcon het volgende:
Is Kadaffi weer wat terrein aan het terugwinnen of lijkt dat maar?
Ik krijg de indruk dat hij nu pas serieus werk aan het maken is van het afslaan van deze staatsgreep.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:18 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
laten we hopen dat het een laatste stuiptrekking is hoelang die stuiptrekt weet ik niet
Mjah, Clinton kon er ook wat van. Ze hebben last van het zelf imperialismevirus als de Republikeinen, hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Democratische regering is natuurlijk nooit zo triggerhappy als een Republikeinse waarvan de leden zelf dikke belangen in de wapenindustrie hebben.
Zawiya is de enige olie-industrie waar ie controle over kan krijgen en houden. Verder is er alleen veel olie in het oosten en dat is of raakt ie kwijt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat hij nu pas serieus werk aan het maken is van het afslaan van deze staatsgreep.
wordt nu wel gemeld op presstv dat er twee govt heli's zijn neergehaaldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:33 schreef yavanna het volgende:
Dit werd al eerder vermeld, nog geen beelden.
#
1631: Report of a jet shot down near Ras Lanuf. "I saw with my own eyes a downed plane and two dead pilots... [still] strapped into seats," Ahmed Harram, an unarmed rebel supporter, told Reuters. "It was a fighter plane."
Dat vraag ik me af. Ik denk dat als Daffi weg is, met z'n miljoenen om support te kopen, het snel afgelopen is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:44 schreef Breekfast het volgende:
Mja of Khadaffi nu wel of niet verjaagd wordt, het land is gedoemd te vervallen in een nog grotere burgeroorlog denk ik. De vraag is of er uberhaupt een stabiel bestuur kan komen, laat staan een democratie.
Met beelden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:39 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
wordt nu wel gemeld op presstv dat er twee govt heli's zijn neergehaald![]()
En wie gaat de leiding dan overnemen volgens jou? Wie gaat het land naar een stabiele democratie leiden? Het land is verdeeld in stammen met maar een zwak nationalistisch gevoel en Het leger is tot op het bot verdeeld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Ik denk dat als Daffi weg is, met z'n miljoenen om support te kopen, het snel afgelopen is.
hoezo is een democratie stabiel , allemaal persoonlijke meningen en aannamesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:48 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En wie gaat de leiding dan overnemen volgens jou? Wie gaat het land naar een stabiele democratie leiden? Het land is verdeeld in stammen met maar een zwak nationalistisch gevoel en Het leger is tot op het bot verdeeld.
In Egypte had je het (onder de bevolking populaire) leger die nu de de leiding kan nemen voor de overgang naar een democratie. Wie heeft in Libie die legitimiteit om dat te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |