Zoiets zal het wel wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:26 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat ze Mo vannacht naar de geheime kamer laten komen. En dat ze daarna niet mag laten merken dat hij daar is, als het haar lukt komt-ie terug, anders niet
Edit: ik zie haar nu zitten....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:32 schreef Injetta het volgende:
Iemand Monique gespot? Of ligt ze nog ergens in een hoek te huilen of heeft ze zich verhangen?
Eensch, de rest durft niks.quote:
Neuh, dat is alleen bij mensen die veel note's hebben gekregen vanwege onbehoorlijk gedrag!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, de rest durft niks.
Doet Fok! bij jullie ook zo moeilijk?
Yeps... hij begint nattigheid te voelen.... misschien een scheet!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:36 schreef beaverhausen het volgende:
Is dat vadsig varkentje zich nu aan het inlikken bij Gerard en Alex?
kut.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:36 schreef versabommie het volgende:
Neuh, dat is alleen bij mensen die veel note's hebben gekregen vanwege onbehoorlijk gedrag!
In jouw geval geheel terechtquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:30 schreef Tamaartje het volgende:
Alex wilde gisteren een plakje (20+) kaas pakken.. en het leek wel weer of die een fiets aan het jatten was![]()
Voorhout?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:38 schreef Anneloortje het volgende:
Komt Flip uit Leiden??? Aangezien hij het een tijdje geleden over de peurbakkentocht had. Alex woont in Oegstgeest toch? Ik een dorp ernaast.
Ik hoop dat ik hem nooit tegenkom (Alex)
Ik ben het braafste meisje van de klas.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:36 schreef versabommie het volgende:
Neuh, dat is alleen bij mensen die veel note's hebben gekregen vanwege onbehoorlijk gedrag!
Nee Aafke elfstedentochtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:38 schreef meneertje1972 het volgende:
wat heeft ie gedrukt dan? neprelatie (maar de verkeerde)
Ik ben echt heul braaf.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:36 schreef versabommie het volgende:
Mo valt wel mee toch..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:40 schreef Pearlbitch het volgende:
FH, zoals die meiden zijn opgemaakt..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ach...voor het geld hoeft hij het niet te laten..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:43 schreef Robbedoess het volgende:
Hij zit ook gewoon helemaal verkeerd te denken, jammer!
Vraag maar aan Opaatje..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het braafste meisje van de klas.
Kan bij haar ook haar zure smoelwerk zijn jaquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:45 schreef versabommie het volgende:
Ik kon het niet latenHet was sterker dan mezelf! Echt!
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
leek alleen maar zoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:45 schreef stormiot het volgende:
Oh ja had nog een vraagje.
Hoorde Jo zeggen dat ze L&G heeft zien tongzoenen. Klopt dat? Of het leek het alleen maar zo?
Ze lult, ik zat te kijken en ze hebben zeker niet gezoend, en ook niet samen geslapen. Zou je dan wel doen toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:45 schreef stormiot het volgende:
Hoorde Jo zeggen dat ze L&G heeft zien tongzoenen. Klopt dat? Of het leek het alleen maar zo?
Ze zullen er zelf wel zat van zijn. De enige redding is nu nog als ze bovenop bed gaan liggen bonken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:43 schreef Niki.P het volgende:
De nieuwe poll op de site geeft wel ana dat ook de redactie verwacht dat Laura en Guido's geheim snel geraden wordt!
Klopt geen hol van ... Guido probeerde continu te maken dat hij wegkwam!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef Injetta het volgende:
Joanna heeft inderdaad beweerd Laura en Guido vannacht hebben zien zoenen. Een tongzoen volgens haar.
Erg overtuigend vond ik het niet klinken....
ja het valt echt op dat niemand meer over maik praat daarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef Flashbox het volgende:
Alles is FAKE aan dit programma, ben er echt van overtuigd dat ze allemaal al lang weten dat Maik maandag terug komt, alleen ze moeten net doen of ze dat niet weten.
Het enige wat ik nog mis af en toe in beeld is een autocue waarvan ze alles oplezen.
Het valt me wel op dat Mo niet meer in de rouw zit. Dit misschien dat Maik zich vannaacht al kenbaar heeft gemaakt al denk ik dat ze dan wel zou gaan gillenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef Flashbox het volgende:
Alles is FAKE aan dit programma, ben er echt van overtuigd dat ze allemaal al lang weten dat Maik maandag terug komt, alleen ze moeten net doen of ze dat niet weten.
Het enige wat ik nog mis af en toe in beeld is een autocue waarvan ze alles oplezen.
Zuigt ze uit haar duim denk ik. Volgens mij wil ze binnenkort zelf voor L&G gaan drukken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:45 schreef stormiot het volgende:
Ben jij met het verkeerde been uit je carnavalspak gestapt vanochtendquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef Flashbox het volgende:
Ze mogen een hoop niet zeggen, maar tussen neus en lippen door doen ze het toch altijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef Flashbox het volgende:
Didoquote:
Ook dit lees je elke rlsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:50 schreef Stability het volgende:
[..]
ja het valt echt op dat niemand meer over maik praat daar
Nouja als je 2 dagen vol gehuilt hebt, dan stopt het wel een keerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:51 schreef Ransjih het volgende:
en mo zit vandaag ineens weer goed in dr velook toevallig?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:51 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
lekker boeiend...over het inleveren van de was..
Niet bij mij in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die zit nog altijd in de hottub
Nou, als Monique dit allemaal gespeeld heeft is het echt een ras-actrice..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef Flashbox het volgende:
Was ook niet gespeeld...onmogelijk!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, als Monique dit allemaal gespeeld heeft is het echt een ras-actrice..
Erg hè.. ik ook..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:50 schreef versabommie het volgende:
Eigenlijk zou ik bij elk shot van Joanna alleen maar 300 keer deze willen posten:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:55 schreef sjampoeh het volgende:
Is echt fakking irritant dat die stervio zo gaydo achterna sjouwt![]()
Nix d'r van!! MIJN!!!! en haar zusje ook!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
Nee pearl ze is van mij en ik deel haar niet....
Inhaal..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nix d'r van!! MIJN!!!! en haar zusje ook!
Niet. Hij had vrijwel direct door dat het nep was. Guido zat er ook wel erg over door te zagen.quote:
Guido is meer van keep your enemy close. Hij is volgens mij vooral bezig ze zo ver te krijgen dat ze gaan drukken op zijn geheim. Hij wil ze ook gaan stalken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:32 schreef rico80 het volgende:
Wel grappig, gisteravond zei Gerard tegen Alex en Karim dat Guido baalt dat hij niet bij hun groepje zit. En ja hoor, vandaag zit Guido praktisch continu bij Alex te hijgen. Zal hij dan eindelijk doorhebben dat Servio/Sofia een zinkend schip is?
Kijk zn reactie nu over dat plakje kaas. Heel rustig uitleggen dat het minder vet is etc. Eergisteren had ie echt anders gereageerd op die "natte scheet" zoals hij Alex eerder noemde.. Wie is de natte scheet
Ik snap niet dat de bewoners het niet doorhebben, het ziet er zo onnatuurlijk uit die zogenaamde verliefheid. Bij maik en Mo zag je dat er in ieder geval iets echts tussen hun is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:56 schreef Injetta het volgende:
Jeetje die arme Guido die moet maar de hele tijd dat gekriebel doorstaan...
Aafke heeft ontstoken ogen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:55 schreef Stranger het volgende:
Aafke zit er echt bij alsof ze een enorme kater heeft, waarvan?
Ik zou anders graag in zijn schoenen staanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:56 schreef Injetta het volgende:
Jeetje die arme Guido die moet maar de hele tijd dat gekriebel doorstaan...
Dan neem ik laura welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nix d'r van!! MIJN!!!! en haar zusje ook!
Nee wat ze vandaag aan heeft kan echt nietquote:
Ok, ik vind van niet. Lelijke botox mond.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die rode lippenstift staat haar niet mooi, maar ik vind het een mooie vrouw...
Ze hebben het ook wel door, want ze grappen de hele tijd dat het fake is en ze denken nu dat ze broer en zus zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:57 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de bewoners het niet doorhebben, het ziet er zo onnatuurlijk uit die zogenaamde verliefheid. Bij maik en Mo zag je dat er in ieder geval iets echts tussen hun is.
Stom, want het geheim zat al eerder in een SST.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze hebben het ook wel door, want ze grappen de hele tijd dat het fake is en ze denken nu dat ze broer en zus zijn.
Kortom ze zien dat het fake is, maar het kwartje is nog niet gevallen dat dát het geheim is.
Oke vroeg het me af. had er wel een filmpie van willen zien danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt geen hol van ... Guido probeerde continu te maken dat hij wegkwam!
Echt waar.. de hele tijd dat emotieloze geaai en gekriebel?? Daar zou ik toch iebelig van worden hoor op den duur....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou anders graag in zijn schoenen staan
Ehm... ja, dat welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:59 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor Mo, er zijn echt duizenden streamers.
thanks schatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hier ergens kan je dat lezen[COS#336] Waar Guidson, Gerard zit te fucken
Wie zegt dat emotieloos is. Ze zullen elkaar best wel aardig vinden. Zijn toch maatjes en een knuffel heb je allemaal wel eens nodig toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar.. de hele tijd dat emotieloze geaai en gekriebel?? Daar zou ik toch iebelig van worden hoor op den duur....
Ren Guido...rennnnnnnnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef woodyinthemix het volgende:
Handje van Laura komt weer dichterbij...
het ondergaan is best lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar.. de hele tijd dat emotieloze geaai en gekriebel?? Daar zou ik toch iebelig van worden hoor op den duur....
Ik geloof ook niet dat het emo loos is...en ik vind het ook heerlijk als mijn vriendje dat doet..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef stormiot het volgende:
[..]
Wie zegt dat emotieloos is. Ze zullen elkaar best wel aardig vinden. Zijn toch maatjes en een knuffel heb je allemaal wel eens nodig toch?
dat komt omdat ze hoogbegaafd is, ze weet állesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique zit al twee weken te pijpzeiken over wat ze uitzenden, hoe ze je met knippen en plakken neerzetten, en nu zegt uitgerekend ZIJ dat ze ervan overtuigd is dat alles normaal wordt uitgezonden.
Het was echt pijnlijk om te zien. Laura zat Guido eerst een beetje op te geilen in de keuken, hij wist niet hoe snel ie er weg moet komen. Daarna gingen ze samen buiten liggen, waar Karim, Philip en Joanna nog waren. Die 3 gingen naar bed, en Laura zat nog een beetje aan Guido, en weer was Guido sneller weg dan ik met mijn ogen kon knipperen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:59 schreef stormiot het volgende:
[..]
Oke vroeg het me af. had er wel een filmpie van willen zien dan
Hoewel ik overigens wel vind dat ze de laatste 2 dagen allebei wel meer hun best er voor doen. en het komt niet alleen van Laura af ook Guido speelt goed mee
Nou ik zie anders weinig "emotie" bij Laura tijdens dat geaai en gekriebel. En ze zijn maatjes tegen wil en dank. Een knuffel vind ik iets anders dan dat slappe gekriebel...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef stormiot het volgende:
[..]
Wie zegt dat emotieloos is. Ze zullen elkaar best wel aardig vinden. Zijn toch maatjes en een knuffel heb je allemaal wel eens nodig toch?
inderdaad. Ze moeten die telefoon dagelijks laten gaan man. Actie in de tent.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef Tamaartje het volgende:
Laat die telefoon eens gaanlekker kluisje wisselen met Sofia!
Joanna is absoluut niet lelijk. (Ondanks dat ze nu idioot is opgemaakt).quote:
Dat dus.. het was echt heel erg!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:02 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het was echt pijnlijk om te zien. Laura zat Guido eerst een beetje op te geilen in de keuken, hij wist niet hoe snel ie er weg moet komen. Daarna gingen ze samen buiten liggen, waar Karim, Philip en Joanna nog waren. Die 3 gingen naar bed, en Laura zat nog een beetje aan Guido, en weer was Guido sneller weg dan ik met mijn ogen kon knipperen.
Waarom moeten jullie altijd uit mijn harem snoepen??quote:
Zijn daar cijfers van bekend? Ik geloof Alphons namelijk niet.quote:
oja ze zitten in portugal *vergeten*quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat wel, omdat het water in Portugal niet te drinken is enzo
Wat nou als G&L werkelijk een relatie hebben zoals in de poll op de site van SS.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze hebben het ook wel door, want ze grappen de hele tijd dat het fake is en ze denken nu dat ze broer en zus zijn.
Kortom ze zien dat het fake is, maar het kwartje is nog niet gevallen dat dát het geheim is.
Omdat ze onzeker is denk ik...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:04 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom wil Joanna zo graag weten wat iedereen van háár vindt![]()
Toch de meest logische zet, de enige trouwe kijkers die je hebt wegjagen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:02 schreef Flashbox het volgende:
De eerste verandering van Fons is al doorgevoerd denk ik, veel meer streamlocks zodat ze dan beelden voor op tv hebben. Alles wat ze nu zonder streamlock laten zien wordt over heel internet verspreid, en is eigenlijk al niet meer intressant voor de uitzending.
Nou, als dat een relatie is......quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:04 schreef willem67 het volgende:
[..]
Wat nou als G&L werkelijk een relatie hebben zoals in de poll op de site van SS.
Dan kan je Alex denk ik opbergen.
Komt waarschijnlijk omdat ik zelf ook altijd aan mensen zit te plukken en te flooienquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik hoop iedereen op elkaar.. gewoon mannen en vrouwen op elkaarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:05 schreef Niki.P het volgende:
Wat denken julie dat ze met nominatie's gaan doen als ze nu vrouwen doen en Maik is terug dan zou er na donderdag 7 mannen om 5 vrouwen zijn (ik denk mannen op mannen).
Psies, en als ze deze show willen redden dan ook gewoon OPENBARE nominaties!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop iedereen op elkaar.. gewoon mannen en vrouwen op elkaar
Goedemiddag all!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:06 schreef Stranger het volgende:
Ik denk Sofia, Monique en Laura genomineerd.
Dur haar zit wel cool...dat kan die Servio wel..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat ziet Sofia er degelijk uit. Keer wat anders.
O, in het huis vieren ze ook al carnaval.. Jammer dat ze alle drie niet verder komen met hun fantasie dan heks!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |