Zoiets zal het wel wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:26 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat ze Mo vannacht naar de geheime kamer laten komen. En dat ze daarna niet mag laten merken dat hij daar is, als het haar lukt komt-ie terug, anders niet
Edit: ik zie haar nu zitten....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:32 schreef Injetta het volgende:
Iemand Monique gespot? Of ligt ze nog ergens in een hoek te huilen of heeft ze zich verhangen?
Eensch, de rest durft niks.quote:
Neuh, dat is alleen bij mensen die veel note's hebben gekregen vanwege onbehoorlijk gedrag!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, de rest durft niks.
Doet Fok! bij jullie ook zo moeilijk?
Yeps... hij begint nattigheid te voelen.... misschien een scheet!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:36 schreef beaverhausen het volgende:
Is dat vadsig varkentje zich nu aan het inlikken bij Gerard en Alex?
kut.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:36 schreef versabommie het volgende:
Neuh, dat is alleen bij mensen die veel note's hebben gekregen vanwege onbehoorlijk gedrag!
In jouw geval geheel terechtquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:30 schreef Tamaartje het volgende:
Alex wilde gisteren een plakje (20+) kaas pakken.. en het leek wel weer of die een fiets aan het jatten was![]()
Voorhout?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:38 schreef Anneloortje het volgende:
Komt Flip uit Leiden??? Aangezien hij het een tijdje geleden over de peurbakkentocht had. Alex woont in Oegstgeest toch? Ik een dorp ernaast.
Ik hoop dat ik hem nooit tegenkom (Alex)
Ik ben het braafste meisje van de klas.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:36 schreef versabommie het volgende:
Neuh, dat is alleen bij mensen die veel note's hebben gekregen vanwege onbehoorlijk gedrag!
Nee Aafke elfstedentochtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:38 schreef meneertje1972 het volgende:
wat heeft ie gedrukt dan? neprelatie (maar de verkeerde)
Ik ben echt heul braaf.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:36 schreef versabommie het volgende:
Mo valt wel mee toch..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:40 schreef Pearlbitch het volgende:
FH, zoals die meiden zijn opgemaakt..![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |