Dr Carnavals broekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
gewoon downloaden
wat heeft Sofia aan?
[ afbeelding ]
Het zijn niet de aller schoonste daar he?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:52 schreef Inodder het volgende:
Heb ik dat nou gemist? of douchen de meeste dames 's ochtends nie? lekker fris zegPer nacht zweet je 0,5-1 liter
Echt ranzig idd. En dan ook meteen lekker zo'n plamuurlaag erop. Bah. Wat is nou de moeite om even onder die straal door te lopen zou je zeggen. Je hoeft er ook geen uuuuuuuuuuuuuren onder te staan. Bah viespeukenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:52 schreef Inodder het volgende:
Heb ik dat nou gemist? of douchen de meeste dames 's ochtends nie? lekker fris zegPer nacht zweet je 0,5-1 liter
Ik zie ze zo'n 3 a 4 x in de week wakker worden en dan douchen of wassen ze zich idd niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:52 schreef Inodder het volgende:
Ja ff make-up remover en de volgende laag make-up erop.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:52 schreef Inodder het volgende:
Ja, een raam wat open kan voor frisse lucht is er ook niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:55 schreef SIRA het volgende:
Moet toch ook wel stinken in die slaapkamers..
Ze heb wel weer een leuk jurkje aan, ik zou dr wel een keer kunnen doen, maar dan pleur ik dr wel eerst onder de douchequote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:57 schreef SIRA het volgende:
Zo zeg die ogen van Aafke. Zal ze wel flink last van hebben. Ze heeft gisteren wel d'r make-up eraf gehaald zag ik, dus daar ligt het (dit keer) niet aan.
Geniet je dag!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:59 schreef superkokje het volgende:
Ik zeg tot vanavond
Mot weer aan de bak
Ze heeft gisteren een puist in haar oog uitgeknepen waarbij de rotzooi in haar oog terecht kwam. Niet zo gek als ze ontstoken zouden zijn dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:57 schreef SIRA het volgende:
Zo zeg die ogen van Aafke. Zal ze wel flink last van hebben. Ze heeft gisteren wel d'r make-up eraf gehaald zag ik, dus daar ligt het (dit keer) niet aan.
Hey fipo manquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:59 schreef bollokus het volgende:
mogguh allen, hebben ze het fruit ontdekt
??
suc 6 en tot vanaafquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:59 schreef superkokje het volgende:
Ik zeg tot vanavond
Mot weer aan de bak
goedesmorgens deze morgenquote:
Lees ff een klein stukje terugquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:59 schreef bollokus het volgende:
mogguh allen, hebben ze het fruit ontdekt
??
Ach, gelukkig heeft Guido meer gedaan dan alleen het fruit. Gerard kan zich vermakenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Lees ff een klein stukje terugGerard heeft het wel gezien, veel anderen niet, want het is nu weg
dat was ook de belangrijkste thnx voor de update!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Lees ff een klein stukje terugGerard heeft het wel gezien, veel anderen niet, want het is nu weg
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:02 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heeft Guido meer gedaan dan alleen het fruit. Gerard kan zich vermaken
Laura had ook wel haar bikini aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:03 schreef Spooky4u het volgende:
Voor iedereen die Aafke 'vies' vindt. Ze is wel onder de douche als enige volgens mij,
Nogmaals, ik log 3 a 4 x in de week in als ze daar opstaan, de enige die ik dan zie douchen van de dames is Joanna. Dus dit is dan een uitzondering van Aafke, dat ze doucht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:03 schreef Spooky4u het volgende:
Voor iedereen die Aafke 'vies' vindt. Ze is wel onder de douche als enige volgens mij,
De enigste die ik met een handoek heb zie lopen is Jo, maar kan goed zijn dat ik de rest gewoon gemist heb.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:03 schreef Spooky4u het volgende:
ik moet ook maar eens gaan douchen na 3 weken sstnlquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nogmaals, ik log 3 a 4 x in de week in als ze daar opstaan, de enige die ik dan zie douchen van de dames is Joanna. Dus dit is dan een uitzondering van Aafke, dat ze doucht.
Aafke en Laura hebben ook gedoucht, sofie, sharon en mo nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
De enigste die ik met een handoek heb zie lopen is Jo, maar kan goed zijn dat ik de rest gewoon gemist heb.
laterz.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:05 schreef bollokus het volgende:
dames heren tot vanaaf en spam de cosjes maar lekker vol heb ik vanaaf weer wat te lezen![]()
![]()
Ik zie mijn vriendin ook maar 2 a 3 keer mijn brood maken, toch is het er elke dag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nogmaals, ik log 3 a 4 x in de week in als ze daar opstaan, de enige die ik dan zie douchen van de dames is Joanna. Dus dit is dan een uitzondering van Aafke, dat ze doucht.
Zo voel ik het nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:11 schreef mr.masters het volgende:
Echt wel kansloos dat mensen die gestemd hebben in de maling zijn genomen door sst ;D
Als alex er uit was gestemd was dit niet gebeurd. Dus op dat punt ben ik het wel met je eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:11 schreef mr.masters het volgende:
Echt wel kansloos dat mensen die gestemd hebben in de maling zijn genomen door sst ;D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |