Maik ligt niet in z'n eigen bed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:24 schreef Conquer het volgende:
Goedemorgen. Ligt iedereen nou in het goede bed of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:09 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen.
Ik lees een paar keer dat Maik pas maandag het huis weer in komt? Waar staat dat ? Ik heb 't Bart echt niet horen zeggen in de uitzending.
Ik hoop dat Maik er vandaag in komt. Leuk voor Mo en beetje aktie in de tent
quote:Eenzaam en alleen
4 maart om 21.33
Maik moet tot maandagavond wachten.
Sinds gisteravond zit Maik in de geheime kamer. De Stem heeft besloten hem in het spel te houden en gaf hem de opdracht zich te verschuilen in dezelfde kamer als waar hij eerst Jurien verborgen hield. Geen van de twaalf andere bewoners hebben door dat Maik nog steeds in het Huis der Geheimen zit. Maandagavond herenigt Maik zich live in de daily show weer met zijn medebewoners. Dit weekend zal hij echter alleen in de geheime kamer moeten doorbrengen.
van de ss site
nee er werd gezegd dat het maandag te zien is in de uitzending. dus eigenlijk kan het ieder moment gebeuren dat hij terug mag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:09 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen.
Ik lees een paar keer dat Maik pas maandag het huis weer in komt? Waar staat dat ? Ik heb 't Bart echt niet horen zeggen in de uitzending.
Ik hoop dat Maik er vandaag in komt. Leuk voor Mo en beetje aktie in de tent
Nee eigenlijk moeten ze altijd tussen 9.30 en 10.00 op (onze tijd)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:44 schreef SIRA het volgende:
Wat moeten ze trouwens vroeg op staan zo in het weekend. Mogen ze op zondag wel uitslapen ?
Ik denk dat Maik pas maandag na de nominatie erin komt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:06 schreef kreta2010 het volgende:
Mijn vermoeden is dat er dit weekend carnaval wordt gevierd en dat iedereen verkleed is en dat maik er ook als verkleed ineens tussen zit!
Ja hoor, lekker nog een laag erop..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:47 schreef Inodder het volgende:
Zit die Mo zich nu op te maken zonder dat ze gedouched heeft?
en ik vraag me af of ie ook mag nomineren danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat Maik pas maandag na de nominatie erin komt.
Volgens mij werd er wel gezegd live in de uitzendingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:26 schreef Ikkieee het volgende:
[..]
nee er werd gezegd dat het maandag te zien is in de uitzending. dus eigenlijk kan het ieder moment gebeuren dat hij terug mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |