iedere dwaas kan het hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:43 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben zo aan het balen dat ik dit écht niet kan!
Ik heb van mijn moeder wel 40 haaknaalden gekregen, Ik heb een boek gekocht, En ik word er gewoon GEEN WIJS UIT!
Heb het geprobeerd hoor, wel drie weken lang maar het enige dat ik kan maken zijn cactussen.. (Bol wol, haaknaald erdoor steken...klaar, cactus..Grapje van mijn man)
Oh ja, en knopen.. ( dat alles zo in de knoop zit dat het de kamer doorvliegt!)
misschien kan Ynske je een keer live uitleg komen geven, die woont ook in die regio volgens mij. alleen heb ik haar hier al een hele tijd niet zien langskomen.?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef Tammymara het volgende:
Nee, helaas, niemand in de buurt die het kan.. Ik kan wel gewoon zo'n slang maken hoor, of een ketting of whatever maar daarna word het een ramp! Ik woon in zuid limburg, Weet niets van die meet?
Inderdaad, alle begin is moeilijk...ik ben ook nog lang niet op het niveau wat ik graag zou willen hebben dus gewoon oefenen met zoveel mogelijke verschillende dingen om alle technieken door te krijgen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:07 schreef caroline88 het volgende:
Haha EsseEi, ik maakte me geen zorgen want dat gaat vast wel goedkomen. Ik heb het al in huis maar
En Tammymara, jammer dat je zondag niet kunt komen en beginners zijn niet dom, ze zijn gewoon enthousiaste beginners.
| 1 | - [url=http://forum.fok.nl/topic/1612011]70[/url] - [url=http://forum.fok.nl/topic/1614903]71[/url] |
Ooohh.. nomnomquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:02 schreef EsseEi het volgende:
Zo de chocolatfudge staat te stollen![]()
heb eindelijk 1 shirtje helemaal verknipt en ben nu aan het haken....voel me een soort van uhh...retard met zo'n grote haaknaald;) en ben er nog niet over uit of ik het mooi vind, maar ben nog niet zo ver
Ik lurk al heel vaak stiekem in dit topic, en iedere keer als ik die leuke knuffels zie die jullie maken, wil ik het liefst meteen naar de winkel rennen om van alles in te slaan en zelf een poging te gaan wagen. Maar ik heb hetzelfde probleem als jij Tammymara.. Ik kom ook geen wijs uit die instructies..quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef Tammymara het volgende:
Nee, helaas, niemand in de buurt die het kan.. Ik kan wel gewoon zo'n slang maken hoor, of een ketting of whatever maar daarna word het een ramp! Ik woon in zuid limburg, Weet niets van die meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |