Inderdaad, alle begin is moeilijk...ik ben ook nog lang niet op het niveau wat ik graag zou willen hebben dus gewoon oefenen met zoveel mogelijke verschillende dingen om alle technieken door te krijgen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:07 schreef caroline88 het volgende:
Haha EsseEi, ik maakte me geen zorgen want dat gaat vast wel goedkomen. Ik heb het al in huis maar
En Tammymara, jammer dat je zondag niet kunt komen en beginners zijn niet dom, ze zijn gewoon enthousiaste beginners.
| 1 | - [url=http://forum.fok.nl/topic/1612011]70[/url] - [url=http://forum.fok.nl/topic/1614903]71[/url] |
Ooohh.. nomnomquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:02 schreef EsseEi het volgende:
Zo de chocolatfudge staat te stollen![]()
heb eindelijk 1 shirtje helemaal verknipt en ben nu aan het haken....voel me een soort van uhh...retard met zo'n grote haaknaald;) en ben er nog niet over uit of ik het mooi vind, maar ben nog niet zo ver
Ik lurk al heel vaak stiekem in dit topic, en iedere keer als ik die leuke knuffels zie die jullie maken, wil ik het liefst meteen naar de winkel rennen om van alles in te slaan en zelf een poging te gaan wagen. Maar ik heb hetzelfde probleem als jij Tammymara.. Ik kom ook geen wijs uit die instructies..quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef Tammymara het volgende:
Nee, helaas, niemand in de buurt die het kan.. Ik kan wel gewoon zo'n slang maken hoor, of een ketting of whatever maar daarna word het een ramp! Ik woon in zuid limburg, Weet niets van die meet?
Dit verhaal komt me heel bekend voor! Je bent niet Hester he?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:41 schreef saaw het volgende:
Wauw wat aan knapperts hier!
Ik heb mijzelf in Oktober leren haken want wilde een muts waarvan ik de kleurencombinatie nooit tegenkwam. Vervolgens is dat nogal uit de hand gelopen [zat een seizoen in Oostenrijk om snowbaordles te geven] en wilde ongeveer iedereen die ik daar kende er een en later werd ik ook nog gebeld door wildvreemden of ik 'het meisje van die mutsen' was
Lang verhaal kort: ik heb in totaal 60 hoofdbanden/mutsen verkocht en er zeker ook nog 20 voor mijzelf en mn vriend gemaakt. Ondertussen ben ik weer thuis en blijf ik smsjes met 'order' binnen krijgen
Vind het heel leuk allemaal maar wil voorkomen dat ik straks hele dagen zit te haken. Maar als ik dit zo zie moet ik misschien maar eens verder kijken dan alleen mutsen maken!
Zal binnenkort eens wat fototjes online gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |