| 1 | - [url=http://forum.fok.nl/topic/1612011]70[/url] - [url=http://forum.fok.nl/topic/1614903]71[/url] |
Ooohh.. nomnomquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:02 schreef EsseEi het volgende:
Zo de chocolatfudge staat te stollen![]()
heb eindelijk 1 shirtje helemaal verknipt en ben nu aan het haken....voel me een soort van uhh...retard met zo'n grote haaknaald;) en ben er nog niet over uit of ik het mooi vind, maar ben nog niet zo ver
Ik lurk al heel vaak stiekem in dit topic, en iedere keer als ik die leuke knuffels zie die jullie maken, wil ik het liefst meteen naar de winkel rennen om van alles in te slaan en zelf een poging te gaan wagen. Maar ik heb hetzelfde probleem als jij Tammymara.. Ik kom ook geen wijs uit die instructies..quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef Tammymara het volgende:
Nee, helaas, niemand in de buurt die het kan.. Ik kan wel gewoon zo'n slang maken hoor, of een ketting of whatever maar daarna word het een ramp! Ik woon in zuid limburg, Weet niets van die meet?
Dit verhaal komt me heel bekend voor! Je bent niet Hester he?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:41 schreef saaw het volgende:
Wauw wat aan knapperts hier!
Ik heb mijzelf in Oktober leren haken want wilde een muts waarvan ik de kleurencombinatie nooit tegenkwam. Vervolgens is dat nogal uit de hand gelopen [zat een seizoen in Oostenrijk om snowbaordles te geven] en wilde ongeveer iedereen die ik daar kende er een en later werd ik ook nog gebeld door wildvreemden of ik 'het meisje van die mutsen' was
Lang verhaal kort: ik heb in totaal 60 hoofdbanden/mutsen verkocht en er zeker ook nog 20 voor mijzelf en mn vriend gemaakt. Ondertussen ben ik weer thuis en blijf ik smsjes met 'order' binnen krijgen
Vind het heel leuk allemaal maar wil voorkomen dat ik straks hele dagen zit te haken. Maar als ik dit zo zie moet ik misschien maar eens verder kijken dan alleen mutsen maken!
Zal binnenkort eens wat fototjes online gooien.
Gaaf! Ik ben zelf ook begonnen met mutsen, dus heel leuk om te zien dit. Die pop is ook gaaf, ziet er meteen heel professioneel uit! Hier staat en stukje over Hessies, dat vind je vast ook leuk om te lezen, misschien ter inspiratie? http://www.ultimate-snowboarding.com/snowboard-nieuws/item/2358- en http://www.hessies.comquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:49 schreef saaw het volgende:
Kleine greep uit wat ik tot nu toe gemaakt heb
[ afbeelding ]
de kleuren kloppen alleen niet helemaal
en @ cropje, nee ik ben Hester nietmaar er zijn vast meer mensen die zoiets doen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:43 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Ik lurk al heel vaak stiekem in dit topic, en iedere keer als ik die leuke knuffels zie die jullie maken, wil ik het liefst meteen naar de winkel rennen om van alles in te slaan en zelf een poging te gaan wagen. Maar ik heb hetzelfde probleem als jij Tammymara.. Ik kom ook geen wijs uit die instructies..
Wel mooi dat ik bij jou in de buurt woon, als 1 van ons het kan..
Als jullie ooit in de omgeving Leiden of Zaanstad zijn: geef maar een brul =)quote:Op donderdag 10 maart 2011 06:49 schreef Morri het volgende:
Ik vind het allemaal maar knap. Hoe vaak ik al geprobeerd heb te haken...Ik ben de tel kwijt geraakt. Ik kan er echt niks van, en ik denk niet dat het ooit nog wat gaat worden. Raar eigenlijk wel, want naaien, breien en macramee gaan me goed af. Maar ik zou ZO graag zelf ook kunnen haken!
Nog gelukt Mirjam?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:30 schreef cropje het volgende:
[..]
De 4e toer is hetzelfde als de 2e, dus daar ben je begonnen met: 6l. (waarvan 3. voor het 1e st.) dan ga je de rest van de 4e toer afmaken. Vervolgens begin je aan de 5e toer (dus je gaat terug over de vierde toer heen, snap je?). Als je aan het einde van de 5e toer bent, haak je dus in het begin van de 4e toer. Dus met de 3e beginlosse bedoelen ze de 3e losse die je aan het begin van de 4e toer hebt gehaakt.
Ik heb het getekend voor je (niet zo netjes, maar volgens mij duidelijk, ik heb alleen toer 4 en 5 getekend): [ afbeelding ]
Toch niet weer iemand uit Leiden hequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef cropje het volgende:
[..]
[..]
Als jullie ooit in de omgeving Leiden of Zaanstad zijn: geef maar een brul =)
Helaas. Ik woon een flink eind uit de buurt, maar toch bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef cropje het volgende:
[..]
Als jullie ooit in de omgeving Leiden of Zaanstad zijn: geef maar een brul =)
jammer, maar geeft niks!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Shoppen is er gisteren niet meer van gekomen dus ook Euroland niet (wel goed voor mn saldo)
Osdorp in de shopperhal, en verder richting dijkgraafplein zit een naai/wol winkel met heel veel en iets goedkoper katoen/wol zelfde merken dan bij de bos en lommer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef saaw het volgende:
Nu ik zo op die Hessies website kijk komt me dat wel bekend voor ja. Ik ben ook bezig met een applicatie voor mn website want ik blijf maar gebeld worden of ik er mee door ga in Nederland.
Heeft iemand hier trouwens ervaring met goeie/betaalbare online wolwinkels? Er zit een goeie op de Bos en Lommerweg hier in Amsterdam maar dat is helemaal de andere kant van de stad.
In Oostenrijk waar ik zat was een fantastische winkel en daar kocht ik vooral 'Basic' en 'Comfort New' van Bertagna Filati.
[ afbeelding ]
Dat is een 70%wol/30%acryl mix die heel fijn weghaakt en lekker zacht is.
Leuk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:21 schreef Loqi het volgende:
@ bloempje:die ga ik ook nog een keer maken
@ saaw: ik snap best dat je daar een handeltje mee had, erg leuk!
@ herfstblad: leuk, hoe groot zijn die kralen? En wat ga je er mee maken?
@ toverheks: tof, jammer dat het zo hard was
@ lieke:super kleurencombinatie
Van mij vandaag een speelmaatje voor t varken
[ afbeelding ]
Wat leuk!!! Die wil ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef kwakz0r het volgende:
Zei iemand daar Leiden? *zwaait*
ik heb net mn toffe breiboekje ontvangen "The big book of knitted monsters" ik vind ze zó tof!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |