Wouwww, die is cool. Heb je misschien ook een linkje waar het patroon te vinden is?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:12 schreef bietel het volgende:
M'n bathpuff is lkaar!![]()
[ afbeelding ]
Van binnen is ie fel lichtblauw.
heel mooi zo bij elkaar kwakz!!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:18 schreef kwakz0r het volgende:
zo, willow pillow is af, en old vienna cushion heeft een extra randje gekregen zodat t lijkt of ie op dezelfde manier aan elkaar gemaakt is als willow pillow. t zijn zusjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef freubelz het volgende:
[..]
Wouwww, die is cool. Heb je misschien ook een linkje waar het patroon te vinden is?
Jawel, of ik er ook mee om kan gaan, dat ding is vooroorlogs, ik niet. Maar heb een moeder dus kan die altijd lief aankijken. Hoe maak je dan een ronde van een vierkante?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Inu het volgende:
Heb je geen naaimachine Whoop? Ik heb zelf maar gewoon een rond kussen gemaakt van een vierkant toen ik de goede maat niet kon vinden...
Kussen openmaken, vulling eruit, kussen binnenstebuiten, stiksel losmaken, cirkel op je vierkant tekenen (met behulp van een groot bord of een passer), langs je lijn stikken en een stukje openlaten, hoeken eraf knippen, kussen weer goede kant op keren, vullen en dichtmakenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Jawel, of ik er ook mee om kan gaan, dat ding is vooroorlogs, ik niet. Maar heb een moeder dus kan die altijd lief aankijken. Hoe maak je dan een ronde van een vierkante?
Mijsje hij is mooi! heb je wel draadloos verbinding daar in dat weiland![]()
EsseEi, dan moet je nooit een grote amineko maken.
Ik bedoelde wanneer je je nieuwe kleur gebruikt, dat je dat losse eindje nog vast moet maken. Maar nu lees ik dat anderen het niet doen! Ik ben dan bang dat het los gaat zitten na langer gebruik.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Jawel, of ik er ook mee om kan gaan, dat ding is vooroorlogs, ik niet. Maar heb een moeder dus kan die altijd lief aankijken. Hoe maak je dan een ronde van een vierkante?
Mijsje hij is mooi! heb je wel draadloos verbinding daar in dat weiland![]()
EsseEi, dan moet je nooit een grote amineko maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |