quote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef mijsje het volgende:
even de Ipadcover laten zien die ik heb gemaakt omdat ik de echte Ipadcovers zo ontiegelijk duur vind... [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(want de Ipad zelf is zo goedkoop...)
Ik vind regelmatig wat bij de Kringloopquote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef bietel het volgende:
Leuke bloem Freubelz. Knap dat je dat zo zelf uitvogeld! (handig ook, jij hebt helemaal geen patroon nodig)
Handig haken mapje!
Trovey, het lijkt wel of je vaak scoort bij de kringloop! Is er echt zo vaak wol te koop tegenwoordig? Misschien maar eens een keertje langsgaan bij de plaatselijke kringloop
Leuke hexagons Meisje! Mooie kleurencombinatie
Ik wil ooit nog eens een laptop/netbook hebben maar aangezien de desktopcomputer welke ik nu heb een krijgertje was zal (anders had ik er gewoon niet eentjequote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef mijsje het volgende:
dat is ook wel zo...
![]()
en duur die Ipads... zeker weten... als we hem niet gekregen hadden van het werk van lief (als bonus voor heel veel werken dat hij heeft gedaan in heel korte tijd) dan hadden we dus nu geen Ipad gehad... (wat een geld voor zo'n ding... dat zou ik er persoonlijk ook niet voor neerleggen...) maar goed, hij is er nu, dus een hoesje was hoog op de verlanglijst... het eerste krasje zit op de achterkant, ik wil er geen op de voorkant bij...
Het is een weiland, met een paar huizen. En koeien. Of schapen. Niets in vergelijking met mijn wereldstad.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef mijsje het volgende:
bedanktik was er zelf ook wel blij mee...
[..]![]()
tsssk weiland... hop, leren jij voor je her!!!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
hadden jullie deze link al?
https://picasaweb.google.com/sewingirl98/200CROCHETBLOCKS02#
nee, ik heb heel braaf gewoon het boek gekocht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
hadden jullie deze link al?
https://picasaweb.google.com/sewingirl98/200CROCHETBLOCKS02#
Idem...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik heb heel braaf gewoon het boek gekocht.
Ook deze kleuren zijn gaaf!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Meisjes-bubble-leg-monster is leuk Lyssa! Ik stel me er een paar balletschoentjes en een tutu bij voor, of gaat dat te ver![]()
Mijn grannies beginnen zo langzaamaan op een kussenhoes te lijken. (en dat is een goede zaak want dat moeten ze ook worden)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:30 schreef trui het volgende:
beterschap herfstblad!
leuke paasbeestjes, esseEi!
lieke, knap gemaakt dat naaldenmapje! lijkt me altijd zo ingewikkeld.
mijsje, leuk gelukt, denk je dat 't genoeg stevigheid biedt om je I-pad te beschermen?
doorgaan als de vorige toer, dus 6 lossen, 3 stokjes om het volgende gat, 3 lossen, 3 stokjes om het volgende gat, etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Logischerwijs zou ik zeggen de steek het dichtst bij de naald want dat is de 3e losse, ik verwacht alleen dat ze juist de andere bedoelen. Hoe gaat het patroon verder?
Ik kwam m ook maar tegen hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik heb heel braaf gewoon het boek gekocht.
Heb je een linkje naar het patroon?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
doorgaan als de vorige toer, dus 6 lossen, 3 stokjes om het volgende gat, 3 lossen, 3 stokjes om het volgende gat, etc.
nee, bij de, euh, 5e toer, achteraanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bedoel je wat bij de 1e toer staat? Dat is de derde losse geteld vanaf de haaknaald.
kom maar opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:51 schreef trovey het volgende:
Iemand hier bekend met Twitter? Ik moet de Belastingdienst iets vragen en dat kan nu ook via Twitter...ik heb echter geen idee of ik het goed heb gedaan want ik ben een halve zool met Twitter...Wellicht kan iemand me via de PM helpen, please.?
Ik heb even wat moeite om het patroon voor me te zien zeg maarquote:
da's een hele goeie vraag, dat weet ik zelf ook nog nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb even wat moeite om het patroon voor me te zien zeg maar![]()
Wordt het in het rond gehaakt of is het een hoesje dat aan de onderkant open is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |