abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93740936
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef Lyssa het volgende:
Meet in Arnhem op 13 maart, vanaf 13.00.

Ik mis nog een aantal dames die wel hadden aangegeven te kunnen. Komen er nog meer dames? *O*

Ik zorg voor allerlei drinken en dan nemen jullie lekkere dingen mee? :D
Ik had in eerste instantie willen komen, maar heb intussen een (ook erg leuke...) afspraak op die dag (high tea in het tassenmuseum! Om het even on topic te houden: ben benieuwd of ik ook gehaakte exemplaren tegen zal komen daar! ;) )

Gisteren de hele avond taarten staan bakken voor vriends verjaardag, vandaag heeeel veel bezoek, dus ik heb weer weinig haaktijd gehad...

Nog even een fotootje van geweldige merinowol die ik vorige week op de handwerkbeurs heb bemachtigd:

(om mee te breien, dus een beetje off-topic...)

En om een old rose wrap te haken:

As usual: de kleuren komen er niet echt goed op...
pi_93740983
Thx Allemaal!

Karin jouw werkjes zijn ook erg leuk.
Dat eendje is lief! Is dit misschien iets voor mn 1ste amigurumi project?
pi_93741006
Hier niet gehaakt alleen gister vogeltje afgemaakt. Maar had vandaag geen zin dus ze liggen nog uit elkaar :P

Wat een mooie vierkantjes karin!
En leuke wolletjes! En wolletjes zijn nooit offtopic hoor!
  zondag 6 maart 2011 @ 20:55:07 #55
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93741486
kijk eens, ben al wat opgeschoten met m'n zadeldekje :)

ik loop alleen tegen 1 ding aan; hoe moet ik draden afhechten? :D
ik heb nu allemaal losse draadjes, als ik een nieuwe kleur nodig heb, doe ik dat door de nieuwe kleur met de haaknaald door het lusje heen te trekken, en dan verder te gaan haken, maar de andere draad laat ik dan voor wat het is, aangezien ik geen flaue benul heb wat ermee moet :D
wie wil me dat uitleggen? :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93741601
Leuke dingen komen er voorbij!

Ik heb vandaag ook niet gehaakt, ook geen zin. :P Komt wel weer.
  zondag 6 maart 2011 @ 21:00:03 #57
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93741820
Oeh leuk Eendje en mooie GSjes Karin! :D
en mooie wolletjes knitwit!

Mirjam je zadelzakje wordt wel wat! :D leuk :D
Het klopt dat je gewoon losse draadjes hebt hangen. Aan het einde (of halverwege, als je verstandig bent ;)) moet je met een naald met een groot gat (of een stopnaald ofzo) die draadjes afhechten.
Gewoon door een paar keer tussen de steken door te steken, anders kan die losraken.
En ja: dat is een rotwerk! ;) het vervelendste aan haken :P
  zondag 6 maart 2011 @ 21:01:05 #58
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93741901
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:00 schreef EsseEi het volgende:
Oeh leuk Eendje en mooie GSjes Karin! :D
en mooie wolletjes knitwit!

Mirjam je zadelzakje wordt wel wat! :D leuk :D
Het klopt dat je gewoon losse draadjes hebt hangen. Aan het einde (of halverwege, als je verstandig bent ;)) moet je met een naald met een groot gat (of een stopnaald ofzo) die draadjes afhechten.
Gewoon door een paar keer tussen de steken door te steken, anders kan die losraken.
En ja: dat is een rotwerk! ;) het vervelendste aan haken :P
ahaa, dus het klopt gewoon dat als ik een nieuwe kleur nodig heb, die door de lus trek, en dan met die verder ga, en de andere links laat liggen?
dan moet ik eens gaan kijken naar een stopnaald :o
pi_93741917
Nathalie: zou heel goed kunnen, hij is best makkelijk, en je hoeft alleen het snaveltje aan te naaien. Lyssa had een vertaling gepost van het patroon in een eerder topic

Originele patroon (weer gebaseerd op een ander patroon)
http://susiefarmgirl.blog(...)crochet-pattern.html

Lyssa's vertaling:
Het grote haaktopic #66
  zondag 6 maart 2011 @ 21:59:50 #60
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_93746291
Hahaha EsseEi mijn "creatie" - je zet me wel aan het denken, misschien wat ribbeltjes voor betere grip (ja ik drink thee in de auto en tijdens het rijden!) maar joost mag weten hoe ik dat ga versieren.
Uiteraard zal mijn creatie in wording op de meet te aanschouwen zijn, mits mijn rug een beetje terug herstelt in de komende week. Ik heb het haakwerkje terzijde gelegd want het is zo lekker klein en makkelijk mee te nemen dat het zonde zou zijn om het deze week al af te maken ;)
pi_93747970
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef KarinvdB het volgende:
Nathalie: zou heel goed kunnen, hij is best makkelijk, en je hoeft alleen het snaveltje aan te naaien. Lyssa had een vertaling gepost van het patroon in een eerder topic

Originele patroon (weer gebaseerd op een ander patroon)
http://susiefarmgirl.blog(...)crochet-pattern.html

Lyssa's vertaling:
Het grote haaktopic #66
Dankje wel Karin! Misschien morgen toch ff tijd maken om te beginnen :)
pi_93749832
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef Mirjam het volgende:
ahaa, dus het klopt gewoon dat als ik een nieuwe kleur nodig heb, die door de lus trek, en dan met die verder ga, en de andere links laat liggen?
dan moet ik eens gaan kijken naar een stopnaald :o
Denk er wel aan om eerst een knoopje te maken en die draadjes lang genoeg af te knippen! Ik heb wel eens gehad dat ik net te weinig draad had om er met de naald iets mee te kunnen doen.
  maandag 7 maart 2011 @ 07:03:52 #63
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93757482
Caroline heb een keer een patroon gebruikt waarbij je een soort ribbeltje kreeg:
als je stokjes doet, moet je eerst een gewone rij stokjes doen. De 2e rij doe je 1 stokje in de steek en 1 om het stokje heen zeg maar. (garen over de naald, naald achter stokje langs, garen weer overhalen, door trekken en dan verder als een stokje afmaken)
Snap je? geeft een heel leuk effect!

heb helaas geen foto om het te kunnen laten zien
pi_93758036
Hallo dames, even een post uit het zonnige France! Nog geen gehaakte dingen gespot hiero! Wel mooie bolletjes wol gespot op een klein marktje maar dat past weer niet in mijn koffer :).
Mooie wol knitwit !
Au revoir!
haken is cool
  maandag 7 maart 2011 @ 08:59:12 #65
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_93758540
EsseEi, dank en ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Het is precies wat ik deed bij het maken van de pannelappen (alleen daar 2 om 2 en dubbele stokjes maar het is hetzelfde principe)
  maandag 7 maart 2011 @ 09:02:13 #66
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93758581
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:

[..]

Denk er wel aan om eerst een knoopje te maken en die draadjes lang genoeg af te knippen! Ik heb wel eens gehad dat ik net te weinig draad had om er met de naald iets mee te kunnen doen.
een knoopje?
gewoon door het lusje ofzo?
  maandag 7 maart 2011 @ 09:36:51 #67
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93759243
is er iemand die bij een euroland in de buurt woont, en voor me wil kijken of ze nog een haaknaald maat 3,5 hebben?
dat zou ik erg waarderen :)
pi_93761575
Leuke dingen zijn er weer gemaakt! Die wol, mooi!

Voor degenen met vragen over afhechten, nieuwe kleur beginnen etc: Op youtube staan veel filmpjes over verschillende steken, hoe je draadjes weg kunt werken, nieuwe kleuren beginnen, gs-jes aan elkaar maken enz enz.
Ik vind de video's van tjw1963 http://www.youtube.com/user/tjw1963, mikeyssmail http://www.youtube.com/user/mikeyssmail#p/ en All free chrochet http://www.youtube.com/user/AllFreeCrochet erg duidelijk. Allemaal in het engels.

Ik wil deze een keer proberen: http://www.youtube.com/user/mikeyssmail#p/u/347/OH5Zc2OhBdk, maar eerst mijn lopende projectjes maar eens afmaken :P
  maandag 7 maart 2011 @ 11:39:14 #69
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93762784
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:
je kunt ook eerst de naald door je werk 'weven' en dan pas het weg te werken draadje door het oog van de naald steken. zo kun je ook hele korte draadjes wegwerken. en knoopje maken doe ik nooit, dat lijkt me vervelende bobbeltjes opleveren? ik probeer wel altijd een lang genoeg draadje over te laten om 't een paar keer heen en weer weg te steken, zodat het niet zo makkelijk loslaat.

mooie wol, knitwit!

je vierkantjes zijn mooi gelukt, karin!
in de haak.
  maandag 7 maart 2011 @ 12:18:11 #70
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_93764161
zo, willow pillow is af, en old vienna cushion heeft een extra randje gekregen zodat t lijkt of ie op dezelfde manier aan elkaar gemaakt is als willow pillow. t zijn zusjes!

Kwak
pi_93764273
Prachtige kussentjes Kwak!!! _O_ Mooi afgewerkt ook zo aan de achterkant met die knoopjes/bloempjes?!

Ik doe ook niet aan het knopen van draadjes, ik weef ze inderdaad gewoon door de boel heen en dan zit het wel strak zat leek me :@

Oh, ik moet echt nodig weer verder met mijn swap en up... Up is nu aardig vergevorderd, dus effe doorbikkelen en dan afmaken! Oh Essei, ik doe meestal per 2 rijen aan elkaar, dan weer 2 aan elkaar en dan die bundels weer aan elkaar, want anders vind ik het zo zwaar worden om 1 rij aan de helft toe te voegen... hoe doe jij dat?
  maandag 7 maart 2011 @ 12:29:31 #72
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_93764560
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:21 schreef Lijnloos het volgende:
Prachtige kussentjes Kwak!!! _O_ Mooi afgewerkt ook zo aan de achterkant met die knoopjes/bloempjes?!

Ik doe ook niet aan het knopen van draadjes, ik weef ze inderdaad gewoon door de boel heen en dan zit het wel strak zat leek me :@

Oh, ik moet echt nodig weer verder met mijn swap en up... Up is nu aardig vergevorderd, dus effe doorbikkelen en dan afmaken! Oh Essei, ik doe meestal per 2 rijen aan elkaar, dan weer 2 aan elkaar en dan die bundels weer aan elkaar, want anders vind ik het zo zwaar worden om 1 rij aan de helft toe te voegen... hoe doe jij dat?
thanks!

ik ben nog luier, ik haak over mn uiteindjes heen, zelfs bij grannies.... dan hoef je niks in te weven.

de achterkant is bij de oranje idd met strikjes door een overflap heen, bij de roze zitten er twee strikjes door een kleine opening aan de onderkant...
Kwak
  maandag 7 maart 2011 @ 12:31:56 #73
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_93764644
oh en ik kocht vorige week toch weer nieuwe wol :@

auracania, ranco multi. handgeverfd uit chili. zo mooi O+ weet nog niet wat t wordt, ik denk een sjaal of anders misschien toch sokken. heb twee strengen, een al met de hand tot een centre-pull ball gedraaid, om mn duim, wat een rotwerk!

Auracania handdyed. Ranco nr.106 by fwoukje, on Flickr

Auracania handdyed. Ranco nr.106 by fwoukje, on Flickr
Kwak
pi_93765372
quote:
Op maandag 7 maart 2011 09:36 schreef Mirjam het volgende:
is er iemand die bij een euroland in de buurt woont, en voor me wil kijken of ze nog een haaknaald maat 3,5 hebben?
dat zou ik erg waarderen :)
Ik zal zo eens kijken voor je.

Edit: De winkels hier zijn dicht door Carnaval ;(.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tegan op 07-03-2011 13:24:24 ]
  maandag 7 maart 2011 @ 13:44:45 #75
112092 Mynerfius
Creapy crawlie
pi_93767644
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef Lyssa het volgende:
Meet in Arnhem op 13 maart, vanaf 13.00.

Ja:
EsseEi
Herfstblad
Mijsje
Daste
caroline88
Yachiru

Misschien:
StefanieV

Ik mis nog een aantal dames die wel hadden aangegeven te kunnen. Komen er nog meer dames? *O*

Ik zorg voor allerlei drinken en dan nemen jullie lekkere dingen mee? :D
Ben er ook even een weekje tussenuit geweest dus beetje late reactie :@

Helaas ben ik er niet bij bij de meet. Ik ga -wel in thema- een vriendin leren haken, maar die heeft het niet zo op meets dus die krijg ik helaas niet mee ;) In ieder geval veel plezier!

Heb al 28 GS'jes voor m'n deken *O* maar als ik bedenk hoeveel ik er nog moet...maar niet doen dus ;)
pi_93768766
M'n bathpuff is lkaar! *O*
Van binnen is ie fel lichtblauw.
  maandag 7 maart 2011 @ 14:18:17 #77
337091 freubelz
loezfreubelz.blogspot.c
pi_93769053
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:12 schreef bietel het volgende:
M'n bathpuff is lkaar! *O*
[ afbeelding ]
Van binnen is ie fel lichtblauw.
Wouwww, die is cool. Heb je misschien ook een linkje waar het patroon te vinden is?
  maandag 7 maart 2011 @ 14:45:15 #78
337091 freubelz
loezfreubelz.blogspot.c
pi_93770141
Ik kwam gister deze bloem/roos tegen op het internet. Helaas kon ik er geen gratis patroon van vinden. Maar volgens mij zijn het allemaal rondjes in elkaar. Zo als je vroeger een slinger maakte op de basisschool van papieren reepjes.

En dit is mijn beginnetje, de draadjes moeten natuurlijk nog weg.........sorry voor de slechte foto. Mijn webcam van de laptop kon alle kleuren niet aan.

Ik weet alleen niet of ik het nu wel goed doe. Heeft iemand ervaring met deze mooie roos. Dit is trouwens de website: http://sarahlondon.wordpress.com/
  maandag 7 maart 2011 @ 14:45:45 #79
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93770164
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:18 schreef kwakz0r het volgende:
zo, willow pillow is af, en old vienna cushion heeft een extra randje gekregen zodat t lijkt of ie op dezelfde manier aan elkaar gemaakt is als willow pillow. t zijn zusjes!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
heel mooi zo bij elkaar kwakz!!
in de haak.
  maandag 7 maart 2011 @ 14:46:20 #80
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93770185
freubelz, dat klopt. ik heb 't patroon wel nl. :) ik vind 't alleen heel lastig om er aan 't eind zo'n mooi roosje van te rollen (en dat dan ook zo netjes vast te naaien). bij mij wordt 't een rommelige bende.
in de haak.
pi_93770345
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef freubelz het volgende:

[..]

Wouwww, die is cool. Heb je misschien ook een linkje waar het patroon te vinden is?
Dank je wel! :D Ik vond 'm ook heel gaaf toen ik het tegenkwam op het internet :) Het is heel simpel: Je maakt een rondje, of magic ring en je blijft op dezelfde manier meerderen. Die van mij heb ik elke 2e steek gemeerderd en deze is met halve stokjes gedaan. Ik had 'm eerst met elke 3e steek gemeerderd, maar daarbij duurde het mij te lang voordat het begon te krullen :P Ik wil er nu een maken, waarbij ik in elke steek meerder. Kijken wat voor verschil dat uitmaakt :)
http://www.wikihow.com/Crochet-a-Bath-Puff
pi_93773352
Tsjee al weer een nieuw topic.... :o
Wat een mooie dingen weer...

Zelf ben ik ook weer bezig geweest ik heb een haaknaalden mapje gemaakt :) en ben er nu al super blij mee.

Was een hoop werk, maar het is het waard.
  maandag 7 maart 2011 @ 19:26:09 #83
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93781492
woow mooie kussens van Kwakz! :D

En toffe badpuff van Bietel!
En een handig haaknaaldenmapje door Lieke in vrolijke kleurtjes :D

En die roos in wording is tof! dat je dat zelf kan bedenken vind k echt knap!
Heb ook altijd moeite met die oprolrozen om ze mooi te kunnen rollen....

Ben echt heel moe (weet niet zo goed waarom) en daardoor geen zin om te haken :( terwijl ik veel wou haken vanavond maar ja...
En morgen ben ik vrij (behalve een mondelingexamen om 2 uur) dus stiekem even naar een handwerkwinkel denk ik! :D en haaknaalden kopen ;) en haken enzo (ook al zou ik natuurlijk ook kunnen leren :P)

oh en hoe ik m'n Up aan elkaar maak: ja heel oneffectief: ik gebruik het buitenste draadje van het GSje en naai 'm daarmee vast. Maar komt er wel op neer dat ik ongeveer blokje voor blokje doe. Maar wel telkens 2 of 3 rijen achter elkaar natuurlijk :P
  maandag 7 maart 2011 @ 19:50:17 #84
244933 trovey
Nachtoele
pi_93782835
Allemaal weer mooie dingen gezien, die badpuff heb ik ook nog in mijn rijtje te maken dingen op Ravelry staan :P en ik ben bezig met een haaknaaldenmapje. Die roos moet ik eens goed bekijken hoe je dat gedaan hebt, ziet er erg leuk uit. Zelf nu ook bezig om 2 in elkaar gedraaid hoeveelheden katoen uit elkaar te halen en weer op te winden...je moet wel wat over hebben voor die 50 cent per stuk maar het is wel een k**werkje. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 7 maart 2011 @ 19:58:03 #85
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93783273
oeh oeh oeh die wolwinkel waar ik morgen heen wou gaan zijn in maart hoge kortingen op wintergaren!!!! nu moet ik helemaal ;)
nog ff de openingstijden opzoeken
pi_93783405
Oeh EsseEi das altijd leuk, waar zit ie? Niet dat ik ergens kom :P

Mooie kussentjes en wol en haaknaaldenmapje.

Ik moet nog 5 gewone gsjes en 3 nog de buitenste 2 rijen. ENNN Ik heb er al 6 afgehecht! Van de 50 :P
  maandag 7 maart 2011 @ 20:01:57 #87
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93783494
LydiaLaine ofzo in Rotterdam :)

oh ja ik zou nog foto's voor jullie maken...ook morgen maar, met daglicht, voor de verandering ;)
pi_93783524
En na je aankopen :P

Oeh http://www.ravelry.com/pa(...)ed-round-pillow-case
Weet iemand waar je een rond kussen zonder eendenveren kunt kopen? Gewoon in een winkel.
Die stomme werkgever van mij heeft eendenveren. :(

[ Bericht 64% gewijzigd door Whoopdidoo op 07-03-2011 20:09:50 ]
  maandag 7 maart 2011 @ 20:12:09 #89
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93784109
http://www.schuimrubberko(...)nenkussens-rond.html

deze stuurde Trui pas :) maar is wel digitaal, maar goed, wel goedkoop!
  maandag 7 maart 2011 @ 20:13:33 #90
244933 trovey
Nachtoele
pi_93784183
Dit krijg je als je op het goede moment naar een Kringloopwinkel gaat en er heeft net iemand zijn wolvoorraad zitten opruimen

Kleurtjes. *O*

Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93785532
Zo das leuk!!

Ja die kussens zijn niet duur, maar wel hoge verzendkosten, das minder.
pi_93787095
Heb je geen naaimachine Whoop? Ik heb zelf maar gewoon een rond kussen gemaakt van een vierkant toen ik de goede maat niet kon vinden...
pi_93787126
even de Ipadcover laten zien die ik heb gemaakt omdat ik de echte Ipadcovers zo ontiegelijk duur vind...

(want de Ipad zelf is zo goedkoop... :') )
  maandag 7 maart 2011 @ 20:58:52 #94
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93787390
hahaha maar dan hoeft de Cover niet ook duur te zijn ;)
ik vind 'm wel mooi!! :D Vrolijk!

En Trovey, wat een mooie aankoop!!! :D:D

Bluh ik hou niet van 10 rijen met 52 steken te maken....*kan niet zeggen waarvoor helaas ;)*
pi_93787581
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Inu het volgende:
Heb je geen naaimachine Whoop? Ik heb zelf maar gewoon een rond kussen gemaakt van een vierkant toen ik de goede maat niet kon vinden...
Jawel, of ik er ook mee om kan gaan, dat ding is vooroorlogs, ik niet. Maar heb een moeder dus kan die altijd lief aankijken. Hoe maak je dan een ronde van een vierkante?

Mijsje hij is mooi! heb je wel draadloos verbinding daar in dat weiland :P

EsseEi, dan moet je nooit een grote amineko maken.
pi_93789646
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Jawel, of ik er ook mee om kan gaan, dat ding is vooroorlogs, ik niet. Maar heb een moeder dus kan die altijd lief aankijken. Hoe maak je dan een ronde van een vierkante?

Kussen openmaken, vulling eruit, kussen binnenstebuiten, stiksel losmaken, cirkel op je vierkant tekenen (met behulp van een groot bord of een passer), langs je lijn stikken en een stukje openlaten, hoeken eraf knippen, kussen weer goede kant op keren, vullen en dichtmaken :)
pi_93790395
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:02 schreef Mirjam het volgende:
een knoopje?
gewoon door het lusje ofzo?
Ik bedoelde wanneer je je nieuwe kleur gebruikt, dat je dat losse eindje nog vast moet maken. Maar nu lees ik dat anderen het niet doen! Ik ben dan bang dat het los gaat zitten na langer gebruik.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:44:46 #98
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93790499
Wyccie ik steek 'm altijd paar keer heen en weer, zonder knoopje te maken, en gaat niet los.
Heb een shawl die ik al een jaar lang iedere dag gebruik (oke in de winter dan dus ;)) en die is nog steeds niet los! dus is best wel stevig!
En m'n tas is geloof ik ook niet los geschoten, die gebruik ik ook iedere dag. (de voering daarentegen wel...:S)

Zo'n grote Amineko is inderdaad wss niks voor mij :P maar soms gaat het wel fijn, maar soms werken mn handen niet snel genoeg mee ofzo :S
pi_93790735
Ik doe dat ook, maar toch liever een knoopje omdat het om de kantsteek gaat, waar wat meer spanning op staat. Maar het zal wel vooral tussen mijn oren zitten. :)
pi_93793683
bedankt :D ik was er zelf ook wel blij mee... :D
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

:o o|O tsssk weiland... hop, leren jij voor je her!!!
  maandag 7 maart 2011 @ 22:53:04 #101
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_93795033
Strategisch gekozen kleuren, dat je het hoesje in het weiland makkelijk kunt terugvinden.

Nee hoor gekheid, we zijn gewoon jaloers. Lief hoesje en je hebt groot gelijk dat je die idiote prijzen niet wilt neertellen die ze voor sommige dingen durven vragen.

Trovey, leuke kleurtjes :)

Lieke mooi mapje *O*
pi_93795157
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef caroline88 het volgende:
Strategisch gekozen kleuren, dat je het hoesje in het weiland makkelijk kunt terugvinden.

Nee hoor gekheid, we zijn gewoon jaloers. Lief hoesje en je hebt groot gelijk dat je die idiote prijzen niet wilt neertellen die ze voor sommige dingen durven vragen.

Trovey, leuke kleurtjes :)

Lieke mooi mapje *O*
:D .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')