abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93696933
Bwuh de bestelde oogjes zijn echt een mislukking. Ze zijn echt alleen met supersupersuperveel moeite dicht te krijgen.

Mn tropische vogel is af. En ik schiet echt onwijs op met mn kussen, nog 8 grijze en nog 9 grijswitte maar daar heb ik al 5 binnenkantjesv van. Dus het gaat best snel!
pi_93697774
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:15 schreef caroline88 het volgende:
Wyccie, ik zou ook stokjes kiezen.

Het keramieken bakje zou voor mij persoonlijk niet werken want ik heb een plavuizen vloer en een bovengemiddeld talent om brokken te maken. Ik dacht dat het niet kon maar halverwege mijn deken had ik de pe in over al dat gerol en toen ben ik in het bolletje gaan zitten pulken tot ik de binnendraad had. Het is nu vrij eenvoudig. Het is een plat rond bolletje en niet strak opgerold dus ik steek mijn 2 duimen in het gat en trek het iets verder open. De laatste keer zag ik een klein dwars draadje, ik pakte het en trok eraan en jawel, ik had het eindje draad te pakken.

Denk met weemoed terug aan de durable katoen die ik tig jaar terug gebruikte. Daar zat gewoon een stukje draad uit te steken dus het "binnenste" einde van de bol had je meteen te pakken.
Ik ga een bolhouder maken van een kunststof bakje met daarop gehaakt een hoesje (je maakt gaatjes in de het bakje om het gehaakte deel daaraan vast te maken (de onderbakjes van zo'n spindel cd's schijnen perfect daarvoor te zijn). Bakje met gaten heb ik al (Lang Leve de Wibra *O* ), nu het patroon weer terugvinden. :X
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93698040
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 12:38 schreef trui het volgende:
de tas is na een eerste ronde wasmachine al behoorlijk gekrompen (van 91 naar 62cm totale lengte), maar er blijkt 1 rij bij te zitten van niet verviltbaar garen... heel stom!

[ afbeelding ]
Leuke tas maar inderdaad vreemd dat dat ene stukje niet mee wil werken. :') Is dat er niet uit te halen en dat je dan de goede wol erin gaat haken? Heb dat wel eens ergens gelezen op een blog hoe je dat moet doen....kan alleen die blog niet terugvinden. }:|
Optimist tot in de kist
pi_93698075
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef Sanne het volgende:
Mijn Coral shawl/ketting is af! Was na een dag al klaar, maar nog geen foto van gemaakt tot vandaag.

[ afbeelding ]

Verder ben ik bezig met een laptop sleeve, meer noodzaak omdat de wol veel te dik is voor de geplande shawl.

En de eerste hexagonnen zijn klaar. Of het een hele deken wordt betwijfel ik, maar het begin van een shawl of een tas is er wel.

[ afbeelding ]

Mijn Ravelry username is trouwens Sanshine020.
Mooi. O+
Optimist tot in de kist
pi_93698197
Foto's in de OP gezet. ^O^
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_93699307
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 19:57 schreef Lutte het volgende:
Foto's in de OP gezet. ^O^
^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 5 maart 2011 @ 21:52:57 #32
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93703681
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 19:54 schreef trovey het volgende:
Leuke tas maar inderdaad vreemd dat dat ene stukje niet mee wil werken. :') Is dat er niet uit te halen en dat je dan de goede wol erin gaat haken? Heb dat wel eens ergens gelezen op een blog hoe je dat moet doen....kan alleen die blog niet terugvinden. }:|
het vervilte gedeelte zit nu zo strak in elkaar, dat ik niet zou weten hoe ik daar nu in zou moeten haken. 't is op zich wel een idee om dat garen eruit te slopen en de twee helften dan aan elkaar te naaien. wie weet, als ik daar de puf voor kan opbrengen... ben nu eerst met een andere tas bezig. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 05-03-2011 22:17:37 ]
in de haak.
pi_93720119
Ik heb mijn idee voor de swap *O*
  zondag 6 maart 2011 @ 11:51:37 #34
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93721216
jeej uitgeleerd! nu mag ik de rest van de dag haken ^^ (jeej vierkantjes haken ;))
(oke stiekem ga ik ook nog wel andere dingen doen hoor, mn broer zn nieuwe huis bekijken bijvoorbeeld)

En jeeej stephanie! :D ben benieuwd naar alle resultaten straks!! :D:D

en ik zal wat lekkers bedenken, weet wel iets lekkers om te maken maar weet niet of ik daar echt tijd voor ga hebben....
pi_93721410
Ik twijfel nog steeds ik naar de meet kom. Ik zit nu al het ganse weekend thuis omdat ik door mijn rug ben gegaan, heb niets kunnen doen met vriendlief, straks mss even wandelen. Maar mss wil hij volgend weekend dan wel iets doen en als k dan zo lang in de auto ga zitten, komt ook niet goed denk k..

Maar aan de andere kant wil ik jullie allemaal graag ontmoeten! Twijfel twijfel :D
pi_93722180
Ik doe ook mee aan de swap maar sta niet on de op *O*
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zondag 6 maart 2011 @ 12:49:49 #37
337091 freubelz
loezfreubelz.blogspot.c
pi_93722713
Kan iemand mij vertellen wat swap betekend? Ik zie het iedere keer weer staan maar ik heb werkelijk geen idee :s
  zondag 6 maart 2011 @ 12:51:00 #38
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93722750
ik weet niet echt waar de afkorting voor de staat maar het is in ieder geval zo:

we (de deelnemers) hebben lootjes getrokken en voor je lootje haak je iets rondom het thema lente en dat sturen we dan op. En is dus een verrassing :D
  zondag 6 maart 2011 @ 13:16:44 #39
337091 freubelz
loezfreubelz.blogspot.c
pi_93723665
quote:
Op zondag 6 maart 2011 12:51 schreef EsseEi het volgende:
ik weet niet echt waar de afkorting voor de staat maar het is in ieder geval zo:

we (de deelnemers) hebben lootjes getrokken en voor je lootje haak je iets rondom het thema lente en dat sturen we dan op. En is dus een verrassing :D
Klinkt erg leuk. Dus iedereen krijgt een verassing :D..... Leuk
  zondag 6 maart 2011 @ 13:36:20 #40
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93724273
jaa leuk he :D

M'n achterkant van Up heeft nu al 6 rijen ^^

en ik heb iets nieuws ontdekt (vooral leuk voor kindjes denk ik ;)):
  zondag 6 maart 2011 @ 14:02:00 #41
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_93725133
Hoera! ik heb mijn eerste magic ring gehaakt. Met de hooksandneedles tutorial, moest wel 4 x kijken voor ik hem goed kon dichttrekken maar ik zit nu op 12 steken - op naar de 18 *O*
pi_93726207
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:51 schreef EsseEi het volgende:

Het is geen afkorting maar gewoon engels voor "ruilen" ;)
  zondag 6 maart 2011 @ 14:37:44 #43
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93726328
hahaha tot zover mijn engels.... :P
*ik was HEEEL blij met een 4,8 voor m'n eindexamen, was precies genoeg voor een 7 gemiddeld van al m'n cijfers :P*

en al genoeg blokjes voor nog 2 rijen Up, dat betekend dat ie op de helft is! :D en dat betekend dat ik eigenlijk op 3-kwart ben!!!! :D (excl het vastnaaien en draadjes afhechten maar goed ;))

[ Bericht 41% gewijzigd door EsseEi op 06-03-2011 15:20:13 ]
pi_93728517
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:02 schreef caroline88 het volgende:
Hoera! ik heb mijn eerste magic ring gehaakt. Met de hooksandneedles tutorial, moest wel 4 x kijken voor ik hem goed kon dichttrekken maar ik zit nu op 12 steken - op naar de 18 *O*
Jeuj! *O* Eens je deze door hebt, dan vlieg je door de amigurumis! Binnenkort de creaties van caroline op het forum!
  zondag 6 maart 2011 @ 17:13:52 #45
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_93732173
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:43 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Jeuj! *O* Eens je deze door hebt, dan vlieg je door de amigurumis! Binnenkort de creaties van caroline op het forum!
:D Ik heb helemaal geen plannen om te gaan vliegen door dingen die ik niet kan spellen :P
Gewoon een klein praktisch dingetje. Als ik dienst heb op vrijdagavond, zit ik op een droogje want de kantine is dan bijna altijd gesloten. Dus neem ik een thermoskan mee. Eergister dacht ik slim te zijn en nam ook de beker mee die bij die kan hoort want dat is makkelijker sjouwen.
Sjouwen wel maar drinken niet. Het is een metalen beker en hij wordt gloeiend heet.
Dus een rondje gemaakt dat straks bekerhouder is zodat ik lekker kan theeleuten zonder mijn handen te branden ;)
pi_93733934
Oh zeg caroline, ooit leer je het spellen :D

Mijn eerste bloemetje is bijna af! 1 van de 3, dan is die bestelling af en kan ik aan mijn swap beginnen, nu ik weet wat ik wil, wil ik er onmiddellijk aan beginnen :D
pi_93736179

Alleen kunnen er geen spelden in ;)

Ik heb het gevuld met watten, ik had nog geen andere vulling.
Binnenkort nog maar 1 maken dan :P
pi_93736654
Ik vind het wel leuk! Echt mooi hoor :-)

Mijn eerste bloemetje is af! Nog 2 en dan kan ik het geven aan die persoon :-) Foto's volgen als ze af zijn ;-)
  zondag 6 maart 2011 @ 19:26:03 #49
244933 trovey
Nachtoele
pi_93736759
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:09 schreef nathalie85 het volgende:
[ afbeelding ]

Alleen kunnen er geen spelden in ;)

Ik heb het gevuld met watten, ik had nog geen andere vulling.
Binnenkort nog maar 1 maken dan :P
Leuk :D . Ik gebruik gewoon de vulling van een kussenvulling welke slap is geworden. Hoesje openen, vulling weer uit elkaar trekken en trala het is weer bruikbaar als vulling...goedkoop en goed voor de recycling. :P
Optimist tot in de kist
  zondag 6 maart 2011 @ 19:49:01 #50
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93737621
Wow mooi Nathalie! :D en dat kraaltje in het midden maakt het helemaal af! gewoon een klein schattig kussentje ofzo ;)
Oh en die kleur blauw wil ik heel graag in Acryl hebben :P (die donkere)

en caroline ben benieuwd naar je creatie ^^

weer thuis en ga nog een swap dingetje maken :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')