Ach daar kan ik mee leven en ik heb er voldoende aan op dit moment. Volgens Speedtest haal ik nu 248 kbps down en 60 kbps up. Het is niet supersnel maar snel zat voor wat ik er mee doe, en ben de meeste tijd toch in de buurt van een minimaal 54Mbps Wifi netwerk. Mijn data verbruik via T-Mobile is op z'n hoogst 300MB per maand geweest, tegenover ruim 900MB via Wifi.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:33 schreef Exentric90 het volgende:
Voor mij met mijn volgdend contract ook geen T-mobile meer. Dat inet is gewoon veel te traag
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb m'n HTC Hero geflashed naar Gingerbread 2.3.3. Jaar geleden met 1.5 gekocht, paar maanden later kwam de officiele update naar 2.1 en nu heb ik alweer het gevoel een nieuwe telefoon te bezitten.
Android, open source.
Ik heb al jaaaaaren t-mobile, en eigenlijk altijd zonder klachten. De kwaliteit van mijn vorige toestel viel tegen, maar daar kunnen ze niets aan doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef beeklaan het volgende:
T-mobile staat gewoon niet al te best aangeschreven.
De inbelverbinding was toen al sneller, bij wijze van.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
KPN heeft toch (ook) geen FUP meer?
Vind die stunt van T-Mobile wel mooiIk had het er nog met collega's over een paar maanden terug... Toen T-Mobile riep als enige geen datalimiet in te gaan voeren
Het is op die manier gewoon onhoudbaar, aangezien de vraag dan vanzelf groter wordt dan de capaciteit, maar goed... nu heb je dus zogezegd géén datalimiet, maar wordt je wél na de 1gb tot 64kb/s (
!) geknepen... Welkom in 1988!
http://www.androidplanet.(...)-in-amsterdam-video/quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Check wat voor foto's me pa vandaag heeft gemaakt..
Hij dacht dat er een ongeluk was gebeurd omdat er rook uit de auto kwam, maar hij zag het Android poppetje al.. half uur later was de auto al weer weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dual boot?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:19 schreef Lysdexie het volgende:
Ook maar nieuwste Android op mijn HTC HD2 gezet:
[ afbeelding ]
Alles klein en minimal:
[ afbeelding ]
Nieuwste market:
[ afbeelding ]
Bureaublad:
[ afbeelding ]
Wat een vergelijking zegquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
'Android 52 procent sneller dan iOS'
NAND is wel tofquote:
http://www.nu.nl/internet(...)sneller-dan-ios.htmlquote:De Nexus S met Android 2.3 laadt webpagina’s 52 procent sneller dan de iPhone 4 met iOS 4.3. Het verschil bedraagt gemiddeld ruim een seconde.
Ik las het vanavond ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:38 schreef popolon het volgende:
Android 52 procent sneller dan iOS
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)sneller-dan-ios.html
En die Nexus S is nog niet eens de snelste Android phone.
Maar goed, dit is al tijden bekend natuurlijk.
Hoax, partijdig onderzoek, etc.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoax, partijdig onderzoek, etc.
Laten we het even stilhouden verder.![]()
Ja wederom een groei van slechts 2000% het afgelopen jaarquote:Op zondag 20 maart 2011 17:56 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik vind het maar traag gaan met de groei van android, en de market zuigt hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |