Tsja, als je niet kan zingen moet je toch wat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef kwiwi het volgende:
die saunders2 heeft het wel leuk gedaan moet ik zeggen
Dat was maar 1 liedjequote:
Of gaat ie nu alles in rapsaus doen? Van mij mag ie weg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Tsja, als je niet kan zingen moet je toch wat.
Soort van Lenny, maar dan rappend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of gaat ie nu alles in rapsaus doen? Van mij mag ie weg.
Bohemian Rapsaus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of gaat ie nu alles in rapsaus doen? Van mij mag ie weg.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
Zou toffer zijn als ze 1 bus in het ravijn zouden rijden.
Ja. Dat is toch die met de opvallende mondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef MissJ het volgende:
Is mijn kindje Rolf (jongens 15-25) eigenlijk door?
deze moest ik wel opnemenquote:
En dat die bus dan door is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
Je bent eng, je typt wat ik denk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
zong hij vals? dan denk ik dattie door is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef MissJ het volgende:
Is mijn kindje Rolf (jongens 15-25) eigenlijk door?
Als hij ook in die bus zit, dan wel ja. Die in het ravijn gaat dan he!quote:
X-men wannabee.quote:
Ik hoef er geen melk in, dank je.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nu zin in een grote mok thee met melk. En chocola.
Wat ben jij een wijf, Pheen.
leuk toch!quote:
One Way was wel langs gekomen. Volgens mij krijgen ze een one way ticket home.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Adilicious en One Way heb ik volgens mij nog steeds niet gezien
Van mij ook... ik vond het echt niksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Stickertje het volgende:
die meid uit india mag van mij wel weg
Oh balen. Dan heb ik er nog maar 1 over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
One Way was wel langs gekomen. Volgens mij krijgen ze een one way ticket home.
www.instantrimshot.com
Padum psssssquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
One Way was wel langs gekomen. Volgens mij krijgen ze een one way ticket home.
www.instantrimshot.com
Ik heb nooit begrepen wat er leuk is aan haar. Of aan "ik houd van holland", etc. Humorloos is ook humor schijnbaar.quote:
Nee maar wel van sirenes.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
Worden jullie ook altijd wakker van natte billetjes?
Ja, en dan heb ik ook een te klein shirtje aan!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
Ik vind d'r ook niksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat er leuk is aan haar. Of aan "ik houd van holland", etc. Humorloos is ook humor schijnbaar.
Alleen als ik tijdens het duiken ben gaan slapen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
Hooguit van zweet in de naadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
Ik heb het serieus wel gehad, waar slaat dit op?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
Hij is dus door. Schijt op dit programma.
*zapt weg*
We begonnen later... het duurt nog geen 2 uurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom duurt het opeens meer dan 2 uur
het zou tot 22:40 uur duren.... en we zijn later begonnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
We begonnen later... het duurt nog geen 2 uur
En dat zodat ze kunnenz eggen dat GTST ook eens hoge kijkcijfers heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
We begonnen later... het duurt nog geen 2 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |