Zien piemeltje is nog vaker bekeken dan de tieten van Aafkutquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef mootie het volgende:
Oeh, ik weet ineens waar Guido op lijkt, op Sinead O'Connor.
Kan iemand Little rosie hier wat linkjes geven.............quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
Guido is een lekker ding! Zeker mijn favoriet in het huis. Het is een lieve jongen met een goed gevoel voor humor.
Aaah... ook 5 mnuten streams gezien?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
Guido is een lekker ding! Zeker mijn favoriet in het huis. Het is een lieve jongen met een goed gevoel voor humor.
Is dat stream 5?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
Uhmmm jij stront in de oogjes?? Keertje wrijven kan helpen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
Oooh okay dan ben jij er eentje in de categorie "Nick & Simon', Adele en andere eenheidsworst.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kan iemand Little rosie hier wat linkjes geven.............
Ik koop wel een baal hooiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
Het is een kleine KJ Stuntelaar, maar soms doet ie wel leuke dialecten of persifages dats allquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
een ieder mag toch zijn eigen mening hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |