Voor 1 persoon is niet zo erg, maar 13 wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Maik moet zelf opruimen, schoonmaken en afwassen vanavond
Maakt geen verschil of hij daar zit of in het huis, voegt toch niets toe aan het huis.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef pullup het volgende:
Het maakt ook niet echt uit he dat Maik zo afgezonderd zit.
Nee dat is gewoon Joanna.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef meneertje1972 het volgende:
Ook in de geheime kamer is Maik geen echte prater
Dan heb ik de reactie van Karim verkeerd begrepen, want die zei vlak nadat het gebeurd was met hem buiten in de tuin tegen Gerard 'Oh, dus dan had ik het gewoon WEL moeten zeggen??'.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef versabommie het volgende:
Day heeft niet liggen dromen. Gerard heeft vorige week psies verteld aan Karim wat er gebeurde. Karim zei gisteren ind e kamer dat hij wist wat hem te wachten stond qua sanctie en koos er toch voor om niets te zeggen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef meneertje1972 het volgende:
Ook in de geheime kamer is Maik geen echte prater
Tja, we weten nu wel zeker dat hij niet de hoogbegaafde isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik de reactie van Karim verkeerd begrepen, want die zei vlak nadat het gebeurd was met hem buiten in de tuin tegen Gerard 'Oh, dus dan had ik het gewoon WEL moeten zeggen??'.
Toch?
Dat hij niet wegloopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef mootie het volgende:
Blijft Joanna nou net zo lang naar Karim kijken tot hij het gewenste antwoord geeft?
Ze heeft nu al besloten dat hij tegen haar is, volgens mij.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Wow Maik zijn bed is sexier dan Maik zelf.....
Het was ook een erg lastig hoekje ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
Kijk Maik, dat is nou wijn, weet je wel, datgene wat je had moeten pakken in plaats van fakking pindakaas!
Dat is niet waar. hij heeft al een dag gejank op de streams veroorzaakt en dat is niet onopgemerkt geblevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef Lemar het volgende:
[..]
Maakt geen verschil of hij daar zit of in het huis, voegt toch niets toe aan het huis.
Ja zo helemaal verstopt om het hoekje en alles!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het was ook een erg lastig hoekje ja?
ws om streams mee te kijkenquote:
Al eerder toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, we weten nu wel zeker dat hij niet de hoogbegaafde is
Lief hèquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura en Guido zijn al vergroeid zie ik........dat lijkt wel een siamese tweeling....
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een heerlijke manipulatrice die Joanna!
Godda love that girl!!!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
Kijk Maik, dat is nou wijn, weet je wel, datgene wat je had moeten pakken in plaats van fakking pindakaas!
Ik had een andere naam in gedachten maar als jij het een boefje wil noemen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef Mylene het volgende:
Guido kijkt of Alex wel kijkt hoe hij met Laura bezig is.
Het blijft een boefje hè?
Denkbeelding Mo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:36 schreef Papiergeld het volgende:
Waarom is de tafel in de geheime kamer gedekt voor 2 personen?
Voor zijn denkbeeldige vriendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:36 schreef Papiergeld het volgende:
Dan lijkt het minder eenzaam voor Maikie boy..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:36 schreef Papiergeld het volgende:
Teruglezen!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef capuchon het volgende:
Wtf doet Maik op me UPC kanaall!!
Uitleg!!!
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef capuchon het volgende:
Uitleg!!!
Hij heeft de rest vermoord en het programma over genomen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef capuchon het volgende:
Uitleg!!!
Het is heel precies voor je beschreven in de vorige 10 Cossenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef capuchon het volgende:
Uitleg!!!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij heeft de rest vermoord en het programma over genomen...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij heeft de rest vermoord en het programma over genomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |