Floris doet het hier gewoon..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
eeeeh, mijn streams doen het niet meer (spix en floris D, beide niet)
meer mensen last?
Yup, maar dan mogen wij ook vrijelijk bashen...bring the sucker on...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
een ieder mag toch zijn eigen mening hebben
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
Komt er ineens weer zo'n onsmakelijk beeld op je scherm:
[ afbeelding ]
Het blijft FOK natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup, maar dan mogen wij ook vrijelijk bashen...bring the sucker on...
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Jezus keek ik weer die nieuwe coentunnel in die ze in Aafke hebben aangelegd.........FONS!!! VRIEND..........gutverFakking man.
Uiteraard! En wij staan vrij om belachelijke meningen en hun baasjes te beschimpen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
een ieder mag toch zijn eigen mening hebben
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Jezus keek ik weer die nieuwe coentunnel in die ze in Aafke hebben aangelegd.........FONS!!! VRIEND..........gutverFakking man.
Die heeft ze wel hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef versabommie het volgende:
Ah.. nu zien we eindelijk Mo's goede kanten!
Dik? Philip?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Mylene het volgende:
Servio zegt Philip je bent wel dik ofzo.
Volgens mij heeft Servio zelf een aardig buikje in tegenstelling tot het goddelijke lichaam van Philip.
waarom belachelijk jouw mening is toch ook niet belachelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uiteraard! En wij staan vrij om belachelijke meningen en hun baasjes te beschimpen!
must...not... inkop....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
waarom belachelijk jouw mening is toch ook niet belachelijk
nee hoor niks gemistquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef jesje1982 het volgende:
avond...geen zin om terug te lezen, nog iets gemist behalve dat mike blijkbaar terug is?
Geen appels met peren vergelijken, dametje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
waarom belachelijk jouw mening is toch ook niet belachelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |