Voor 1 persoon is niet zo erg, maar 13 wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Maik moet zelf opruimen, schoonmaken en afwassen vanavond
Maakt geen verschil of hij daar zit of in het huis, voegt toch niets toe aan het huis.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef pullup het volgende:
Het maakt ook niet echt uit he dat Maik zo afgezonderd zit.
Nee dat is gewoon Joanna.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef meneertje1972 het volgende:
Ook in de geheime kamer is Maik geen echte prater
Dan heb ik de reactie van Karim verkeerd begrepen, want die zei vlak nadat het gebeurd was met hem buiten in de tuin tegen Gerard 'Oh, dus dan had ik het gewoon WEL moeten zeggen??'.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef versabommie het volgende:
Day heeft niet liggen dromen. Gerard heeft vorige week psies verteld aan Karim wat er gebeurde. Karim zei gisteren ind e kamer dat hij wist wat hem te wachten stond qua sanctie en koos er toch voor om niets te zeggen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef meneertje1972 het volgende:
Ook in de geheime kamer is Maik geen echte prater
Tja, we weten nu wel zeker dat hij niet de hoogbegaafde isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik de reactie van Karim verkeerd begrepen, want die zei vlak nadat het gebeurd was met hem buiten in de tuin tegen Gerard 'Oh, dus dan had ik het gewoon WEL moeten zeggen??'.
Toch?
Dat hij niet wegloopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef mootie het volgende:
Blijft Joanna nou net zo lang naar Karim kijken tot hij het gewenste antwoord geeft?
Ze heeft nu al besloten dat hij tegen haar is, volgens mij.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Wow Maik zijn bed is sexier dan Maik zelf.....
Het was ook een erg lastig hoekje ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
Kijk Maik, dat is nou wijn, weet je wel, datgene wat je had moeten pakken in plaats van fakking pindakaas!
Dat is niet waar. hij heeft al een dag gejank op de streams veroorzaakt en dat is niet onopgemerkt geblevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef Lemar het volgende:
[..]
Maakt geen verschil of hij daar zit of in het huis, voegt toch niets toe aan het huis.
Ja zo helemaal verstopt om het hoekje en alles!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het was ook een erg lastig hoekje ja?
ws om streams mee te kijkenquote:
Al eerder toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, we weten nu wel zeker dat hij niet de hoogbegaafde is
Lief hèquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura en Guido zijn al vergroeid zie ik........dat lijkt wel een siamese tweeling....
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een heerlijke manipulatrice die Joanna!
Godda love that girl!!!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
Kijk Maik, dat is nou wijn, weet je wel, datgene wat je had moeten pakken in plaats van fakking pindakaas!
Ik had een andere naam in gedachten maar als jij het een boefje wil noemen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef Mylene het volgende:
Guido kijkt of Alex wel kijkt hoe hij met Laura bezig is.
Het blijft een boefje hè?
Denkbeelding Mo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:36 schreef Papiergeld het volgende:
Waarom is de tafel in de geheime kamer gedekt voor 2 personen?
Voor zijn denkbeeldige vriendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:36 schreef Papiergeld het volgende:
Dan lijkt het minder eenzaam voor Maikie boy..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:36 schreef Papiergeld het volgende:
Teruglezen!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef capuchon het volgende:
Wtf doet Maik op me UPC kanaall!!
Uitleg!!!
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef capuchon het volgende:
Uitleg!!!
Hij heeft de rest vermoord en het programma over genomen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef capuchon het volgende:
Uitleg!!!
Het is heel precies voor je beschreven in de vorige 10 Cossenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef capuchon het volgende:
Uitleg!!!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij heeft de rest vermoord en het programma over genomen...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij heeft de rest vermoord en het programma over genomen...
Mijn Pc is een beetje a la John van Beukering, niet echt bepaald snel dus heb niet zo een zin om alles terug te lezen hahaquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Degene die MAIK zien op het UPC kanaal zien een herhaling van eergister. hij is er toch al uit!!
Hij ziet eruit zoals Mo zich gedraagt. Kortom: ze passen perfect perfect bij elkaar!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij ziet er echt uit alsof hij geestelijk niet helemaal bij is. Eigenlijk best wel sneu
Die zijn vandaag buitengewoon kroelerig vandaag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura en Guido zijn al vergroeid zie ik........dat lijkt wel een siamese tweeling....
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is heel precies voor je beschreven in de vorige 10 Cossen
Staat niks over in de streamverslagen, behalve dat hij dan in een geheime kamer is..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef Kaasmix het volgende:
Woah, heb een paar dagen niet gestreamd maar wel vernomen dat gister Maik eruit geflikkert is, waarom zie ik hem nu dan toch op de streams?
Ik heb geen idee waar je het over hebt maar doe dit maar lezen dan: Maik keert terug in Secret Story #2quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef capuchon het volgende:
[..]
Mijn Pc is een beetje a la John van Beukering, niet echt bepaald snel dus heb niet zo een zin om alles terug te lezen haha
Alsof wij meer weten dan dat...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Staat niks over in de streamverslagen, behalve dat hij dan in een geheime kamer is..
bloemetjesbehangquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef meneertje1972 het volgende:
zien jullie clue's in de geheime kamer?
Die heeft heel Lloret, Salou, Blanes en Friesland al gezien...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
Tetten!!!!!!!!!![]()
....
van Aafke... jeej![]()
Blij met weinig he Bommie....snel tevreden...of moet ik zeggen, zeker bijna billenavond?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
Tetten!!!!!!!!!![]()
....
van Aafke... jeej![]()
1 hele fles wijn voor 1 bewoner. Voor een geheime missie om Mo weer misbruikbaar te makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef meneertje1972 het volgende:
zien jullie clue's in de geheime kamer?
Thanks !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef Urb het volgende:
Stream 4 heeft nog geluid van Karim Vs. Joan.
Hahahahahaha, dat viel me meteen al op, 3 weken terug.......en dat moet dus een beurt geweest zijn he..........quote:
Ik zag een blote kutquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
Tetten!!!!!!!!!![]()
....
van Aafke... jeej![]()
Niet doen Beav, niet inkoppen...quote:
Een heel groot boefje lijkt na de dip van van de week helemaal opgeleefd. Vandaag Gerard aan het doorzagen geweest over pistolen tot Gerard er gek van werd. Hij hangt bekant aan Laura.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef Mylene het volgende:
Guido kijkt of Alex wel kijkt hoe hij met Laura bezig is.
Het blijft een boefje hè?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die heeft heel Lloret, Salou, Blanes en Friesland al gezien...
Wat begrijpen jullie niet helemaal van deze smiley:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Blij met weinig he Bommie....snel tevreden...of moet ik zeggen, zeker bijna billenavond?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef Day het volgende:
Oh, we schakelen weer over naar moeder theresa.
Vast wel, maar er staat op dit moment geen camera op gericht. Het is dus veilig om je streams op te startenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef superkokje het volgende:
Goeie avond
Ik ben er weer bij,
Streams nog niet gestart, ligt ze noog te janken:
Was meer een halve kip!quote:
Ja dat krijg je als je iemand je hulp aanbiedt Jo...interessant nieuw concept he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef Urb het volgende:
Joan over Alex: Gister hellep ik em nog, ben ik m'n nagels aan het doen, haalt ie me gewoon bij m'n eigen nagels weg om z'n colbertje te doen"
Als je vanavond de uitzending hebt gezien..het huis zit vol verrassingen. Maik zit in de geheime kamer waar Jurien ook zat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Degene die MAIK zien op het UPC kanaal zien een herhaling van eergister. hij is er toch al uit!!
We zoeken nog iemand voor de triangel!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
Wat begrijpen jullie niet helemaal van deze smiley:![]()
???
Zijn jullie een één-eiige jostiband?
Die heeft al die tijd dat vieze prakje van Servio te eten gekregen, haalt ff wat schade in.quote:
Draadloos netwerkjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Streams werken niet in het buitenland
OMG nog meer drama.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Als je vanavond de uitzending hebt gezien..het huis zit vol verrassingen. Maik zit in de geheime kamer waar Jurien ook zat.
Das soms wel handig om je caps te plannenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
"De streamers lopen een halve minuut achter".
Dan moet jij een aardige gast zijn ;-)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef meneertje1972 het volgende:
JOANNA komt dicht bij mijn STERVIO haatgevoel
toch nog een crematie vanavondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO
mijn pc is dood, zit nu op de wii de COS te volgen.
He has one?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Mylene het volgende:
Guido gaat kennelijk never nooit naakt douchen in het huis omdat mensen anders zijn piemel zien.
Acht gut.
Op de Wii,quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO
Ja hee da's toch al snel 5 euro per minuut wat ie daar buiten mee verdient...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Mylene het volgende:
Guido gaat kennelijk never nooit naakt douchen in het huis omdat mensen anders zijn piemel zien.
Acht gut.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO
Ik wens nog elke dag dat ik hem nooit had gezien, zou er bijna lesbisch van worden...wat een eng ding....die piemol....met wratten...(*rent naar de toilet en kotst weer)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Mylene het volgende:
Acht gut.
Oh , LS... Maar het is beter dan niks hèquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik wens nog elke dag dat ik hem nooit had gezien, zou er bijna lesbisch van worden...wat een eng ding....die piemol....met wratten...(*rent naar de toilet en kotst weer)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik wens nog elke dag dat ik hem nooit had gezien, zou er bijna lesbisch van worden...wat een eng ding....die piemol....met wratten...(*rent naar de toilet en kotst weer)
klinkt wel bekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Nostalgist het volgende:
Sofia; als je het niet bevalt....Dan ga je toch lekker naar huis !
Die van Guido...of piemuls in het algemeen???quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Streams op LS zouden beter zijn nuquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh , LS... Maar het is beter dan niks hè
Guido.....godzijdank........quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die van Guido...of piemuls in het algemeen???
Zien piemeltje is nog vaker bekeken dan de tieten van Aafkutquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef mootie het volgende:
Oeh, ik weet ineens waar Guido op lijkt, op Sinead O'Connor.
Kan iemand Little rosie hier wat linkjes geven.............quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
Guido is een lekker ding! Zeker mijn favoriet in het huis. Het is een lieve jongen met een goed gevoel voor humor.
Aaah... ook 5 mnuten streams gezien?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
Guido is een lekker ding! Zeker mijn favoriet in het huis. Het is een lieve jongen met een goed gevoel voor humor.
Is dat stream 5?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
Uhmmm jij stront in de oogjes?? Keertje wrijven kan helpen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
Oooh okay dan ben jij er eentje in de categorie "Nick & Simon', Adele en andere eenheidsworst.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kan iemand Little rosie hier wat linkjes geven.............
Ik koop wel een baal hooiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
Het is een kleine KJ Stuntelaar, maar soms doet ie wel leuke dialecten of persifages dats allquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
een ieder mag toch zijn eigen mening hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
Floris doet het hier gewoon..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
eeeeh, mijn streams doen het niet meer (spix en floris D, beide niet)
meer mensen last?
Yup, maar dan mogen wij ook vrijelijk bashen...bring the sucker on...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
een ieder mag toch zijn eigen mening hebben
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
Komt er ineens weer zo'n onsmakelijk beeld op je scherm:
[ afbeelding ]
Het blijft FOK natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup, maar dan mogen wij ook vrijelijk bashen...bring the sucker on...
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Jezus keek ik weer die nieuwe coentunnel in die ze in Aafke hebben aangelegd.........FONS!!! VRIEND..........gutverFakking man.
Uiteraard! En wij staan vrij om belachelijke meningen en hun baasjes te beschimpen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
een ieder mag toch zijn eigen mening hebben
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Jezus keek ik weer die nieuwe coentunnel in die ze in Aafke hebben aangelegd.........FONS!!! VRIEND..........gutverFakking man.
Die heeft ze wel hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef versabommie het volgende:
Ah.. nu zien we eindelijk Mo's goede kanten!
Dik? Philip?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Mylene het volgende:
Servio zegt Philip je bent wel dik ofzo.
Volgens mij heeft Servio zelf een aardig buikje in tegenstelling tot het goddelijke lichaam van Philip.
waarom belachelijk jouw mening is toch ook niet belachelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uiteraard! En wij staan vrij om belachelijke meningen en hun baasjes te beschimpen!
must...not... inkop....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
waarom belachelijk jouw mening is toch ook niet belachelijk
nee hoor niks gemistquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef jesje1982 het volgende:
avond...geen zin om terug te lezen, nog iets gemist behalve dat mike blijkbaar terug is?
Geen appels met peren vergelijken, dametje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
Nee mijn mening is inderdaad niet belachelijk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
Aan lamballen ga ik niks uitleggen...terug lezen NU!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef jesje1982 het volgende:
avond...geen zin om terug te lezen, nog iets gemist behalve dat mike blijkbaar terug is?
Met hakken aan ziet het er een stuk beter uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dik? Philip?
Servio mocht willen dat hij dat lijf had idd
Hmm vraag me af iedereen hier loopt achter de eenheidsworst Gerard aan. Dus beetje raar verwijt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Oooh okay dan ben jij er eentje in de categorie "Nick & Simon', Adele en andere eenheidsworst.
Godsamme die Jesjes fokken als konijnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef jesje1982 het volgende:
Bommies mening is helegaar belachelijk! Altijd en eeuwig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
waarom is die van een ander dan wel belachelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee mijn mening is inderdaad niet belachelijk!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
Het wordt een beetje verwarrend zo met al die jesjes
Heerlijk fapmateriaal hè..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef versabommie het volgende:
Ah.. nu zien we eindelijk Mo's goede kanten!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Aan lamballen ga ik niks uitleggen...terug lezen NU!!!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Bommies mening is helegaar belachelijk! Altijd en eeuwig.
Ja dat vindt jij!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee mijn mening is inderdaad niet belachelijk!
Ze klonen als de ziekte...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Godsamme die Jesjes fokken als konijnen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Jessica Rabbit, lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
omdat tuinhekje!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
waarom is die van een ander dan wel belachelijk
waarschijnlijk denkt hij ook hetzelfde als ie dat zietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heerlijk fapmateriaal hè..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze laten nu geen beelden van Maik in dat kamertje zien
CatEgorie...en STRONT met een harde T schat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef lilyrose het volgende:
Nee ik ben niet in de catogorie Nick en Simon en heb ook geen strond in mijn ogen. De linkjes heb ik al gezien en ik kijk SS vanaf het begin. Ik vind hem gewoon een super leuke jongen. Wat een bekrompenheid hier zeg......
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef lilyrose het volgende:
Nee ik ben niet in de catogorie Nick en Simon en heb ook geen strond in mijn ogen. De linkjes heb ik al gezien en ik kijk SS vanaf het begin. Ik vind hem gewoon een super leuke jongen. Wat een bekrompenheid hier zeg......
Zo, jij hebt er wat voor over!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO
de T van insiTe info!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
CatEgorie...en STRONT met een harde T schat.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef lilyrose het volgende:
Eurhm.. dus als onze mening niet overeenkomt met de jouwe, zijn wij bekrompen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef lilyrose het volgende:
Nee ik ben niet in de catogorie Nick en Simon en heb ook geen strond (![]()
) in mijn ogen. De linkjes heb ik al gezien en ik kijk SS vanaf het begin. Ik vind hem gewoon een super leuke jongen. Wat een bekrompenheid hier zeg......
Vet schattigquote:
Ok hier is je kans, vertel ons dan eens wat Guido allemaal al gedaan heeft van af het begin. Als het genoeg is zal ik mijn mening herzien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef lilyrose het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets menselijks is ons vreemd.. Of toch wel...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef lilyrose het volgende:
Lekker om 's morgens met je hoofd tussen wakker te wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
Tetten!!!!!!!!!![]()
....
van Aafke... jeej![]()
laat je niet op de kast jagen lilyrosequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef lilyrose het volgende:
idd das jouw meningquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef pietpaniek het volgende:
Guido, vind ut maar een sloome sukkel maar ja das mijn mening
Doe niet zo bekrompenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef pietpaniek het volgende:
wat je vindt mag je houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef pietpaniek het volgende:
Heerlijk, dat ongewassen lichaam, en dan die lagen make-up van 3 dagen van haar gezicht afkussenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lekker om 's morgens met je hoofd tussen wakker te worden
EN HAAR OUDERSquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat zal Maik hier wel niet van zeggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |