Je kan niet aanpassen, en dan denk ik dat ie te lang was en daarom de helft niet paktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Chips, ff niet goed, hoe pas ik het aan????
Had ingetikt: hoe Sittardse kinderen ouwe dozen worden maar hóppa, helft staat er niet, ff zoeken hoe aan te passen (over ouwe dozen gesproken) dus hellup!
Vast welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef Rewimo het volgende:
Er komt nog wel iemand langs die het kan aanpassen, LK
Ik denk dat dit de bedoeling wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Chips, ff niet goed, hoe pas ik het aan????
Had ingetikt:" waar Sittardse kinderen ouwe "mechelkes" worden"
maar hóppa, helft staat er niet, ff zoeken hoe aan te passen (over ouwe dozen gesproken) dus hellup!
Dat zijn Mario en Luigiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Rewimo, we vinden die "H-poppetjes" welke Christan tekent zo grappig, waar komen die vandaan of heeft hij die zelf bedacht?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
Kijk nou wat er op de bank ligt hier
[ afbeelding ]
Dat kan toch nooit lekker liggen
Oh-Oh zit ge- en verwikkeld in een hoop beestenspul welke haar elk zicht op tv of wat dan ook ontnemen en horen doet ze niks met carnavalgeweldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, kijk je X-factor?
Die twee metalheads net, wat waren ze goed ineens, die rare vogels
té snoezig voor woordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Lief hequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
lotje kan op haar rug liggend met haar neus tegen haar staart liggen, we noemen haar dan Kronkelmuts maar dit krijgt zij nooit voor elkaarKatten zijn volgens mij net iets leniger dan honden ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
lotje kan op haar rug liggend met haar neus tegen haar staart liggen, we noemen haar dan Kronkelmuts maar dit krijgt zij nooit voor elkaarAls je haar nog maar uit elkaar krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.frummelhond
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ja, buik recht, achterpoten naar rechts en hoofd en voorpoten naar linksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Katten kunnen ook zo mooi "wokkelen"Heb geen foto bij de hand maar dan liggen ze gestrekt en helemaal gedraaid, zeg maar.
ik leg er gewoon een knoop inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Als je haar nog maar uit elkaar krijgtfrummelhond
yeps zondag optocht fotograferenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je dit weekend weer verklede-mensen-foto's maken?
mooie damequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Van dittem dus (je zou er haast bang van worden)
[ link | afbeelding ]
en met deze subtiele elegantie
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef indaha het volgende:
[..]
mooie dameen ik zie dat ze het commando hoe liggen de meisjes in Aken ook al kent
Dat noem je elegant terugtrekken zonder gezichtsverlies, best wel slim van derquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lot is errug elegant![]()
![]()
Maar het is zón muts, ziet ze een poesje, gaat ze gevaarlijk grommen, jaagt, als ze de kans krijgt, dat poesje op maar zodra dat poesje stevig op de plek blijft zitten en zich geen bál aantrelt van HHH gaat ze nét doen of dat ene plekje waar HHH staat wel erg intreressant is om te besnuffelen, de meut. Zo van : joh, ik was druk aan het snuffelen hoor, die kat heb ik niet eens gezien
Dat zal wel meevallen, ze moet het toch van iemand geleerd hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik zeg maar zo, lot is subtieler en slimmer dan ik (![]()
of andersomquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, ze moet het toch van iemand geleerd hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
vertel?quote:
Volgens mij een van de mannen die Tatjana zoektquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Stel je voor, een boer zónder tanden
Een pietsiequote:
Hoeft-ie niet ver te zoeken zeg, die ligt zo voor het grijpenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgens mij een van de mannen die Tatjana zoekt
Jammer, is een mooie soundtrack voor oh-oh en de Griekquote:
Ja mijn zin is op 2 manieren te begrijpen, maar ik bedoelde dat Tatjana een man zoekt, niet dat die boer Tatjana zoektquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Hoeft-ie niet ver te zoeken zeg, die ligt zo voor het grijpen![]()
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik kijk niet naar Tatjana, , dildo zoekt Gerso, Klunners op het ijs, Zoekende Zangers zoeken hun voice en zeker niet naar Boer zoekt Kip.
Ben ik nou raar
Volgens mij wil elke boer Tatjana wel maar wil tatjana niet elke boer óf het moet een herenboer zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja mijn zin is op 2 manieren te begrijpen, maar ik bedoelde dat Tatjana een man zoekt, niet dat die boer Tatjana zoekt(volgens mij is deze zin ook niet duidelijk maar ja het is al laat zal ik maar zeggen
)
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Op mijn werk komt de laatste weken altijd dezelfde vrouw naast mij zitten. Ze werpt zwoele blikken en zet haar handtas veel te dicht bij mij, maar ik word een beetje nerveus van haar omdat ze 5 minuten na de pauze al op haar telefoon gaat kijken wanneer de volgende pauze begint
Slavisch type en ik heb nog geen propje gegooid![]()
Jij bent ook veel te woest aantrekkelijk![]()
Misschien een baksteen volgende week
Heerlijk iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
Tomboooooo.
Da's altijd lekker ja, een feestje boven je hoofd
Jij bent ook veel te woest aantrekkelijkquote:
Oeh, is ze wel doable?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Op mijn werk komt de laatste weken altijd dezelfde vrouw naast mij zitten. Ze werpt zwoele blikken en zet haar handtas veel te dicht bij mij, maar ik word een beetje nerveus van haar omdat ze 5 minuten na de pauze al op haar telefoon gaat kijken wanneer de volgende pauze begint
Wanneer ben je eigenlijk 25 jaar getrouwdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Volgens mij wil elke boer Tatjana wel maar wil tatjana niet elke boer óf het moet een herenboer zijn
(moet wel zeggen, als ik dat lijf en die kop nog had) Maar heb beiden nooit gehad
![]()
maar ben wél dit jaar 25 jaar getrouwd en dát háált Tatjana nooit ever meer![]()
)
ik zei dus dat wat boven jouw post staat maar ff niet in de quote staat.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien een tip voor jou, die baksteen gooienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, is ze wel doable?
En gooi maar geen propje, je weet nooit waar je aan vast komt te zitten
21 augustus 1986 waren wij samen zó beeldig (en per persoon kilo of 20 lichterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk 25 jaar getrouwd
Awquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
21 augustus 1986 waren wij samen zó beeldig (en per persoon kilo of 20 lichter) maar met de kilo's is de liefde meegegroeid (en hoewel het waar is lig ik zelf nu ik de kreukels
)
Oh, wij moeten wel veel van elkaar houden
Ze praat heel raar, daar kan ik mee leven. De zwoele blik maakt veel goedquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
21 augustus 1986 waren wij samen zó beeldig (en per persoon kilo of 20 lichter) maar met de kilo's is de liefde meegegroeid (en hoewel het waar is lig ik zelf nu ik de kreukels
)
Oh, wij moeten wel veel van elkaar houden
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ze praat heel raar, daar kan ik mee leven. De zwoele blik maakt veel goed![]()
![]()
quote:Maar dat ik 4x alleen al in haar achterwerk pas, daar moet ik nog even over nadenken.
Nog ff en ik zie het vóór mequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ze praat heel raar, daar kan ik mee leven. De zwoele blik maakt veel goed![]()
![]()
Maar dat ik 4x alleen al in haar achterwerk pas, daar moet ik nog even over nadenken.
quote:
Hoi Lottie-bottie-flottie-babie!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nog ff en ik zie het vóór meben jij nou zo schriel of ik die dame zo geproportioneerd
Ik wil geen hondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:10 schreef APK het volgende:
Maar euh, tombo...
Zij is eentje van de sociale werkplaats die slim genoeg is om het werk te doen dat ik ook doe.
Als het een vet hondje was zouden jullie haar volgens mij allemaal en masse willen adopteren
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik val alleen totaal niet op dikke mannen
Nee, ik zie hem maandag pas weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook niet!![]()
Heb je het al opgelost met de propjesgooier?
Ik ga zeggen dat ik hem gerust leuk (aardig) vind, maar dat ik geen bezette man wil en dat ik dus niet meer wil zijn dan collega'squote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga zeggen dat ik hem gerust leuk (aardig) vind, maar dat ik geen bezette man wil en dat ik dus niet meer wil zijn dan collega's
Nee, je vindt hem helemaal niet aardig en leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zeggen dat ik hem gerust leuk (aardig) vind, maar dat ik geen bezette man wil en dat ik dus niet meer wil zijn dan collega's
Ik denk dat jij een soort van George Clooney bent en die ranke dames slechte lenzen/brillen hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi Lottie-bottie-flottie-babie!![]()
Wat denk jij?
Vandaar ook de baksteenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Maar no way dat hij daar genoegen mee neemt
Fuck's sake, die gast werkt bij een callcenter
Nou ja, om de goede sfeer te houden...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, je vindt hem helemaal niet aardig en leuk.
Waarom zou je dat dan zeggen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Maar no way dat hij daar genoegen mee neemt
Fuck's sake, die gast werkt bij een callcenter
Omdat ze hem stiekem best wel leuk vindtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, je vindt hem helemaal niet aardig en leuk.
Waarom zou je dat dan zeggen
Dan zou ik niet als reden geven dat hij bezet is hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, om de goede sfeer te houden...
Ik wil jou wel, maar ik ben bezet. Wil je een propje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
Dan zou ik niet als reden geven dat hij bezet is hoor.
Want dan blijft ie zeuren dat zijn vrouw er geen problemen mee heeft
Ook als hij niet bezet was wilde je hem alsnog niet, toch?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil jou wel, maar ik ben bezet. Wil je een propje?
Doe me een heel kladblok!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil jou wel, maar ik ben bezet. Wil je een propje?
Nou ja, ik bedoelde eigenlijk meer 'ik snap het flirten van tegenwoordig nietquote:
Die ranke dame gooit dus morgen wel gewoon zo'n 130 kilo op de weegschaal, Lottie-flottie-fluffie van me!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een soort van George Clooney bent en die ranke dames slechte lenzen/brillen hebben
Hoezo flirten, tegenwoordig is het toch meteen RAM-BAMquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoelde eigenlijk meer 'ik snap het flirten van tegenwoordig niet'
Maar jij krijgt een kladblok van mij hoor
Verder nog wensen?
Moet je aan Zwabber vragen; die heeft er verstand vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoezo flirten, tegenwoordig is het toch meteen RAM-BAM![]()
toch
Ik dacht dat je me wilde, Eliesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoelde eigenlijk meer 'ik snap het flirten van tegenwoordig niet'
Maar jij krijgt een kladblok van mij hoor
Verder nog wensen?
Ik wist het, ik wist het, met dat laatste zat ik helemaal goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Die ranke dame gooit dus morgen wel gewoon zo'n 130 kilo op de weegschaal, Lottie-flottie-fluffie van me!![]()
En mbt Clooney zit je helemaal goed![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry schat, vandaag niet. Ben nogal druk; de kinderkamer, jeweetsquote:
Arme Zwabberquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je aan Zwabber vragen; die heeft er verstand van
Foto van jou op de weegschaal!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:29 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het, met dat laatste zat ik helemaal goed![]()
![]()
()
Oh.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry schat, vandaag niet. Ben nogal druk; de kinderkamer, jeweets
Maar ik vind je wel heel lief en je hebt kei-goeie tetten![]()
Heb je mijn tetten gezien?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry schat, vandaag niet. Ben nogal druk; de kinderkamer, jeweets
Maar ik vind je wel heel lief en je hebt kei-goeie tetten![]()
Heb ik geen ervaring mee, wij ontbijten legaal en zijn beiden nog niet pleitequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:29 schreef asfalthooligan het volgende:
Ja lotte dat heet wop Wippe Ontbijte Pleite
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Heb ik geen ervaring mee, wij ontbijten legaal en zijn beiden nog niet pleite![]()
(en over dat wippen laat ik me niet uit
Onderschat het belang van kei-goeie tetten nietquote:
Jij bent getrouwd met een sterke vent, dus ik kijk wel link uit om iets over jouw tetten te zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb je mijn tetten gezien?
(en die van hub) ochossie , foute ik
Nee echt nietquote:
Jij mag dat, die vent van mij is ook beetje dol op jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onderschat het belang van kei-goeie tetten niet
[..]
Jij bent getrouwd met een sterke vent, dus ik kijk wel link uit om iets over jouw tetten te zeggen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
wil ik een beeldige foto van mij als bruid neerplanten, geen enkele host accepteert die fotodenk dat ik te smal was en de host mij niet tussen de pixels uit kan vissen
![]()
keeps me busy
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:25 schreef oh-oh het volgende:
Er zijn al 5 pups, de buuf en ik hebben nummer 3 live geboren zien worden op de cam, zooooo tof
![]()
Tot nu toe 4 reuen, 2 naakt en 2 met haar, en 1 naakte teef
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:30 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, nou, als die pokkehosts het allemaal niet doen![]()
Komt nog wel![]()
Hé Oh-Oh, bijna allemaal blote beebies![]()
ik ga bankhangen, ben de laptop zat.
Pijn in smoel is dan wel weg maar ga het even iesie teken.
Fijne avond/nacht en slaap lekker
Ik zou niet willen slapen als mijn hond aan het bevallen wasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou mn vriendin nog ff wakker op msn, er zijn er 5 nu maar ze verwacht dr minstens 8 en ze is moe en wil slapen
Ze wil ook niet slapen maar ze is bek afquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou niet willen slapen als mijn hond aan het bevallen was
Ow, in that case: even een tukje doen van een kwartiertje, dan kan je er weer úren tegenaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Jij wilt een paint van mijn geweldige toetje hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:45 schreef oh-oh het volgende:
Getsiederrie, das toch zonde van je lekkere ijs
De quote doet stom, maar welkom Multyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
1 van mijn honden lag lekker op de bank te slapen en opeens glijd ze er zo vanaf![]()
![]()
Stikte bijna van het lachen![]()
Ik kom hier ook maar meekletsen!
Moet ik mezelf nog voorstellen
Ik heb honing camille thee, ook erg lekkerquote:
Oh die wil ik nog steeds een keer, maar ik kom nooit bij AH.quote:
Ik vond die kauwgomballen thee echt geen smaak hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die wil ik nog steeds een keer, maar ik kom nooit bij AH.
Ik heb wel marshmellowthee
Oh, dan hoef ik m niequote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik vond die kauwgomballen thee echt geen smaak hebben
Nee hoor, do please!quote:
Die heeft bij mij ook een speciaal plekje.. zon lief hondjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:05 schreef oh-oh het volgende:
En ik ben fan van je hele roedel maar vooral van Nacho
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die heeft bij mij ook een speciaal plekje.. zon lief hondje![]()
In de trein vandaag ging hij zittend slapenHij was een beetje moe van het wandelen
Haha ja James is ook een speciale, dat is eigenlijk echt een klootzak hoor. Hij kan moeilijk met andere honden, wil kinderen opvreten en mannen ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef ElisaB het volgende:
Wat een internationaal gezelschap Multi
Ik vind de foto van James briljant
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha ja James is ook een speciale, dat is eigenlijk echt een klootzak hoor. Hij kan moeilijk met andere honden, wil kinderen opvreten en mannen ook![]()
Verder is hij best lief
Ik woon alleen ja.. en werk voor het grootste deel thuis. De honden zijn eigenlijk nooit een hele dag alleen. Kunnen ze wel, maar is niet nodig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:11 schreef oh-oh het volgende:
Woon jij eigenlijk alleen Multiply en werk je?
En hoe doe je dat met de honden?
Leuk joh, lieve moeder teef?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:25 schreef oh-oh het volgende:
Er zijn al 5 pups, de buuf en ik hebben nummer 3 live geboren zien worden op de cam, zooooo tof
![]()
Tot nu toe 4 reuen, 2 naakt en 2 met haar, en 1 naakte teef
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Chico slaapt in de trein gewoon op schoot op zn rug met zn poten wijd, die is zo schaamteloos![]()
Whehehe Polly ligt te piepdromen in een dekbed op de bank en Sjon schrikt zich de tering
Ow, klinkt als ElisaBquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haha ja James is ook een speciale, dat is eigenlijk echt een klootzak hoor. Hij kan moeilijk met andere honden, wil kinderen opvreten en mannen ook![]()
Verder is hij best lief
Oh cool, wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik woon alleen ja.. en werk voor het grootste deel thuis. De honden zijn eigenlijk nooit een hele dag alleen. Kunnen ze wel, maar is niet nodig.
Wil eigenlijk wel weer naar school, alleen nog bedenken wat ik wil doen.
Wil wel ene paar zakkies opsturen heur!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die wil ik nog steeds een keer, maar ik kom nooit bij AH.
Ik heb wel marshmellowthee
Wel lastig hoor.. hij was in het begin wel makkelijker. Heeft ook gedragstherapie enzo gehad. Maar goed, ik accepteer het maar. Moet er gewoon voor zorgen dat hij weinig last heeft van stress. Hij kan ook slecht tegen drukte en veranderingen. Zit denk ik niet helemaal goed daarbovenquote:
Wat een leuke honden!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik vond die kauwgomballen thee echt geen smaak hebben
Heel lief, maar peruanen zijn niet mijn ras gelukkigquote:
Yups; twee druppels water ElisaBquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wel lastig hoor.. hij was in het begin wel makkelijker. Heeft ook gedragstherapie enzo gehad. Maar goed, ik accepteer het maar. Moet er gewoon voor zorgen dat hij weinig last heeft van stress. Hij kan ook slecht tegen drukte en veranderingen. Zit denk ik niet helemaal goed daarboven
quote:
Saai klantenservice gedoe.. ook gewoon mailtjes enzo beantwoorden.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou Multiply, maak je borst maar nat dan, dan wordt het alleen nog maar erger
Oh nou als dat van huis uit kan is het wel tof toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Saai klantenservice gedoe.. ook gewoon mailtjes enzo beantwoorden.
Werkte eerst bij de Nuon, maar dat was niet echt leuk. Had het wel gehad na een paar jaar. Bedoeling is dus weer naar school, is alleen zo moeilijk om iets te kiezen.
Oh help, zo moeder zo zoon!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel lief, maar peruanen zijn niet mijn ras gelukkig![]()
Ook echt te grappig, Zorba ligt in bed op de slaapkamer te bevallen en de andere honden stonden allemaal voor de slaapkamerdeur want die wilden er in, af en toe hoorde ik een heeeeeeeeeel bekend geluid.
Dat was Sjon zn moeder die luid protesteerde![]()
![]()
Ik weet van wie die hond zn vocale kwaliteiten heeft
Toch is Elies ondanks alles keileuk hoorquote:
Ja hoor, voor tijdelijk wel. Niet voor altijdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou als dat van huis uit kan is het wel tof toch?
Peruanen zijn echte oerhonden qua karakter en ze hebben ook niet allemaal een kuif trouwens, sommigen zijn helemaal kaal, en de behaarden zien dr gewoon uit als leuke vuilnisbakkiesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh help, zo moeder zo zoon!
Ik vind dat kuifje bij ze wel erg leuk, maar idd geen hond voor ons hier.
Ik wil een Peludo over een paar jaarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Peruanen zijn echte oerhonden qua karakter en ze hebben ook niet allemaal een kuif trouwens, sommigen zijn helemaal kaal, en de behaarden zien dr gewoon uit als leuke vuilnisbakkies
Oh nou geef maar een gil dan, die roggel ik zo voor jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik wil een Peludo over een paar jaar
Hahah neee doe maar niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou geef maar een gil dan, die roggel ik zo voor je![]()
Wil je dr niet over 8 weken al een?
? Kennen we elkaar?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mijn grote vriendin Strega
[..]
Ja hoor, voor tijdelijk wel. Niet voor altijd
Ja klopt, had al contact met een fokker van een ander forum. Die vertelde dat ook. Ach ja.. is pas over een paar jaar.. als ze dan populairder zijn, heb ik nog zat tijd om mezelf ergens op een wachtlijst te plaatsen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:27 schreef oh-oh het volgende:
Als het goed is mogen peludos over een poosje gewoon ingezet worden voor show en fok, dan zal dr een stuk minder makkelijk aan te komen zijn trouwens
Is het wat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:29 schreef Strega het volgende:
Zo, de posse is hier terug, dus slapen!
Oh-Oh vanvond hebben we de "The Orphan" gekeken, even jou kant op?
Ah, ik ben benieuwd met wie, Sonja wss?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja klopt, had al contact met een fokker van een ander forum. Die vertelde dat ook. Ach ja.. is pas over een paar jaar.. als ze dan populairder zijn, heb ik nog zat tijd om mezelf ergens op een wachtlijst te plaatsen.
Nee, deze.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, ik ben benieuwd met wie, Sonja wss?
Ah, die heeft nu haar eerste nest met Badu, en dat is een dochter van Zorba, de hond die nu aan het bevallen is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee, deze.
http://www.chiennoble.com
Ja, ze gaat zelf ook de Peludo uit het nestje houdenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, die heeft nu haar eerste nest met Badu, en dat is een dochter van Zorba, de hond die nu aan het bevallen is.
We zijn vorig jaar samen op show in Luxemburg geweest, tis een klein wereldje, dat naakthondenwereldje
Ze doet dr maar 1 weg uit dat nest , niet echt heel slimquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja, ze gaat zelf ook de Peludo uit het nestje houden![]()
Sonja heb ik vorig jaar een workshop mee gedaan tijdens de doe dag van het hondenforum
(daarvan ken je mij dus Strega)
Grappigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja die ken ik haha, door haar ben ik meer info gaan zoeken over die honden. Ga nog een keer met dat baasje afspreken.. ben benieuwdZoek gewoon een nieuwe James, alleen dan leuk
![]()
Hee, een ex-collega?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Saai klantenservice gedoe.. ook gewoon mailtjes enzo beantwoorden.
Werkte eerst bij de Nuon, maar dat was niet echt leuk. Had het wel gehad na een paar jaar. Bedoeling is dus weer naar school, is alleen zo moeilijk om iets te kiezen.
yepzquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:15 schreef Rewimo het volgende:
O, dat is balen Yns, die wil je natuurlijk graag uitdelen
Heb wel dat ik eerst naar een [kan deze pagina niet laden/vinden] mededeling ofzo ga...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef Greys het volgende:
Loopt FOK! bij jullie ook zo te bokken? Het duurt soms eeuwen voordat ik een pagina kan openen.
Of nergens last van en ligt het aan mijn computer?
Ik heb wel KPN jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
Ja dat bedoel ik idd ook Tombo!
Eerst duurt het heel lang, dan krijg je die melding dat de pagina verplaatst is oid.
Dan nog een paar keer F5en en dan heb ik hem pas.
Ik zie alleen niemand er over miepen in FB ofzo, dus ik dacht dat ik de enige was.
Of heb jij ook KPN internet en ligt het daaraan?
In Arnhem, non-telefonie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, een ex-collega?Waar werkte je dan?
Mogge trouwens allemaalEffe verder lezen.
Hm, ik had het net ook even met telegraaf.nl en met google.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb wel KPN ja
Maar met andere sites heb ik het niet
Sneeuwpop!quote:
Ja was wel leuk, eerst 's middags borrel bij diplomadinges van DVM, en daarna had ik nog etentje van werk in Den Haag, restaurant was wat minder, maar was wel gezellig met collega's, en daarna nog ff in de stad wat gedronken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Sneeuwpop!
Hoe was je borrel enzo gister?
Was het 't waard om met het OV te gaan?
Berivane was bij de auditie ook raar, toen zei Stacey nog dat ze 'lekker gek' of zo was en nu kwam ze te laat door het OV.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef Greys het volgende:
Ik weet die namen allemaal niet, maar ik vond die groepjes die Candyman zongen allemaal echt goed
Ja, dat had ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik had het net ook even met telegraaf.nl en met google.
Nu lijkt het over, trouwens.
Als ik een post had getypt en ik drukte op Invoeren stond hij ook rustig een paar minuten op 'Bezig'.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:09 schreef Greys het volgende:
Ik ga de computer maar uitgooien voorlopig, want dit werkt echt niet zo.
Ook als ik fragmenten van X-factor wil kijken krijg ik meldingen dat er plug-ins vastlopen enzo
En het duurt nu al 8 minuten om uberhaupt de X-factor pagina weer te openen.
Dan maar ff douchen
Ik zou even je modem resetten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:12 schreef Greys het volgende:
Kijk, nu ook bij de x-factor site dus
Deze webpagina is niet beschikbaar
De webpagina op http://www.rtl.nl/shows/xfactor4/home/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Onbekende fout
Al gedaan. Helpt niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]En een keer je modem aan en uit zetten?
Ik ben blij dat ik dat niet hoef te doen want ik snap er geen hout vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
gewoon even cmd
ipconfig /flushdns
ipconfig /renew
Klaar
Misschien moet jij even gaan kijkenquote:
Is dat zo'n lollig grapje dat ik dan alles kwijt ben?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
gewoon even cmd
ipconfig /flushdns
ipconfig /renew
Klaar
Ik kom niet eens bij een 'uitvoeren' vakquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
nou je typt in het 'uitvoeren' vak bij je start 'cmd', en dan krijg je een commandpromptje en dan rammel je die andere 2 dingen in
Dat dacht ik ook heel evenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat zo'n lollig grapje dat ik dan alles kwijt ben?
Of kan ik dat echt veilig doen?
start -> uitvoerenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kom niet eens bij een 'uitvoeren' vak
Nee dat is echt iets wat je gewoon kan doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat zo'n lollig grapje dat ik dan alles kwijt ben?
Of kan ik dat echt veilig doen?
Oh, ja, zoeken had ik wel gevonden, ik zocht dus echt uitvoerenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
start -> uitvoeren
start en dan in zoekopdracht starten cmd intypen
Onder zoeken staat hier uitvoeren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ja, zoeken had ik wel gevonden, ik zocht dus echt uitvoeren![]()
![]()
Had je de stroom al van de modem gehaald?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:21 schreef Greys het volgende:
- Krijg steeds meldingen dat er een fout in Google Chrome is opgetreden, of ik een rapport wil verzenden. Heb al geprobeerd in FF te internetten, helpt ook niet.
- Krijg melding op de X-factor site (als ik hem uberhaupt al open krijg...) dat de Silverlight Plug-In is vastgelopen.
- Als ik wil posten op FOK! lukt dat 9 van de 10 keer niet.
Dus toch maar ff douchen![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
Zit er een kinderslot op je laptopje?
Ah, ok, dan weet ik datquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
Het ligt maar net aan welke Windows versie je hebt, ze hebben er nogal mee geschoven, in Windows 7 is het helemaal weg en heb je gewoon een zoekbalk onderin je start menu, máár daar kan je dus ook gewoon een uitvoerbaar iets typen en dan voert het dat uit. Moet je ook maar net weten
Douche zequote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:21 schreef Greys het volgende:
- Krijg steeds meldingen dat er een fout in Google Chrome is opgetreden, of ik een rapport wil verzenden. Heb al geprobeerd in FF te internetten, helpt ook niet.
- Krijg melding op de X-factor site (als ik hem uberhaupt al open krijg...) dat de Silverlight Plug-In is vastgelopen.
- Als ik wil posten op FOK! lukt dat 9 van de 10 keer niet.
Dus toch maar ff douchen![]()
Whut, dat meen ik!quote:
Heb je een aanbidder? wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Douche zeEn ik viel gister gewoon om, vandaar dat ik niet echt reageerde op je propjes-theorie maar je hebt gelijk; ik ga gewoon zeggen dat ik hem niet leuk vind
Maar euh...quote:Het is veel eenvoudiger op te lossen. Open silverlight, klik toepassingsopslag aan en haal het vinkje weg bij toepassingsopslag inschakeling en je probleem is opgelost!
Sinds deze week heb ik een nieuwe update gehad van google chrome en nu loopt ie weer vast dus heb ik het vinkje weer geplaatst en hij loopt niet meer vast!
Een getrouwde met zwangere vrouw jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je een aanbidder? wat heb ik gemist?
Ff teruglezen
Ze is NET zwanger, en ja, ik wil graag kindjes maar liefst van mezelf (en een lieve manquote:
Maakt het uit dan of ze NET zwanger is of 8 maanden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze is NET zwanger, en ja, ik wil graag kindjes maar liefst van mezelf (en een lieve man) en eventueel heus wel van mn partner alleen als hij ze uit een eerdere relatie heeft.
Maar niet als hij net getrouwd is, en ook niet van hem, want hij is het gewoon net totaal niet
Oeh! Gelukkig maar dat je hem niet ziet zitten, wat een viespeukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een getrouwde met zwangere vrouw ja
En ik heb het al gewist
Precies! Z'n vrouw zwanger maken, hoe durftiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oeh! Gelukkig maar dat je hem niet ziet zitten, wat een viespeuk
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies! Z'n vrouw zwanger maken, hoe durftie
Ja nou ja, hij zegt nu al dat ie een open relatie heeftquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maakt het uit dan of ze NET zwanger is of 8 maanden?
Maar goed, wat ik er van teruglas; ik zou gewoon duidelijk zijn en niet hem toch een beetje tegemoet gaan komen ofzo. Voor je het weet hebben ze open relatie, of dumpt hij zn vrouw of weet ik wat, en dan zit je als je hebt geroepen dat je er niet aan wil beginnen om die reden.
Niks mis met gewoon duidelijk (maar vriendelijk) zeggen dat hij je typ niet is. Zwangere vrouw of niet.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies! Z'n vrouw zwanger maken, hoe durftie
Nou daarom, kan natuurlijk best overigens... maar kan me voorstellen dat JIJ het dan gewoon nog not done vindt. Maar ik zou er niet eens aan beginnen het over die boeg te gooien als je hem toch al niks vindt. Anders kan je er donder op zeggen dat hij je wil overtuigen en weet ik wat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ja, hij zegt nu al dat ie een open relatie heeft
Truequote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou daarom, kan natuurlijk best overigens... maar kan me voorstellen dat JIJ het dan gewoon nog not done vindt. Maar ik zou er niet eens aan beginnen het over die boeg te gooien als je hem toch al niks vindt. Anders kan je er donder op zeggen dat hij je wil overtuigen en weet ik wat.
Waar ken je hem van als ik vragen mag? Heeft er verder niets mee te maken, ben alleen nieuwsgierigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True![]()
Ik ben alleen niet zo goed in zeggen dat ik iemand niet moet
Werk, ik werk er 3 wekenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waar ken je hem van als ik vragen mag? Heeft er verder niets mee te maken, ben alleen nieuwsgierig
Oh dus je moet het hem wel recht in z'n gezicht vertellenquote:
Nee dat is een anderequote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
En er was toch nog een andere die net iets te vriendelijk was? Of is dat deze?
Lekkere tent daarzijn het allemaal van die gesjeesde vlugge jongens daar? In van die afgetrapte BMW 3-series... en ze heten Michael of Barry ofzo
Dit was de eerste ná de audities.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ohja, Iksfaktur...
Hoe ver zijn ze al? En gaan ze het net zo rekken als SBS Poepstars verneukt heeft?
Was het niet de xcampus?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was de eerste ná de audities.
De bootcamp ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |