Je kan niet aanpassen, en dan denk ik dat ie te lang was en daarom de helft niet paktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Chips, ff niet goed, hoe pas ik het aan????
Had ingetikt: hoe Sittardse kinderen ouwe dozen worden maar hóppa, helft staat er niet, ff zoeken hoe aan te passen (over ouwe dozen gesproken) dus hellup!
Vast welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef Rewimo het volgende:
Er komt nog wel iemand langs die het kan aanpassen, LK
Ik denk dat dit de bedoeling wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Chips, ff niet goed, hoe pas ik het aan????
Had ingetikt:" waar Sittardse kinderen ouwe "mechelkes" worden"
maar hóppa, helft staat er niet, ff zoeken hoe aan te passen (over ouwe dozen gesproken) dus hellup!
Dat zijn Mario en Luigiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Rewimo, we vinden die "H-poppetjes" welke Christan tekent zo grappig, waar komen die vandaan of heeft hij die zelf bedacht?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
Kijk nou wat er op de bank ligt hier
[ afbeelding ]
Dat kan toch nooit lekker liggen
Oh-Oh zit ge- en verwikkeld in een hoop beestenspul welke haar elk zicht op tv of wat dan ook ontnemen en horen doet ze niks met carnavalgeweldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, kijk je X-factor?
Die twee metalheads net, wat waren ze goed ineens, die rare vogels
té snoezig voor woordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |