Je kan niet aanpassen, en dan denk ik dat ie te lang was en daarom de helft niet paktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Chips, ff niet goed, hoe pas ik het aan????
Had ingetikt: hoe Sittardse kinderen ouwe dozen worden maar hóppa, helft staat er niet, ff zoeken hoe aan te passen (over ouwe dozen gesproken) dus hellup!
Vast welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef Rewimo het volgende:
Er komt nog wel iemand langs die het kan aanpassen, LK
Ik denk dat dit de bedoeling wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Chips, ff niet goed, hoe pas ik het aan????
Had ingetikt:" waar Sittardse kinderen ouwe "mechelkes" worden"
maar hóppa, helft staat er niet, ff zoeken hoe aan te passen (over ouwe dozen gesproken) dus hellup!
Dat zijn Mario en Luigiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Rewimo, we vinden die "H-poppetjes" welke Christan tekent zo grappig, waar komen die vandaan of heeft hij die zelf bedacht?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
Kijk nou wat er op de bank ligt hier
[ afbeelding ]
Dat kan toch nooit lekker liggen
Oh-Oh zit ge- en verwikkeld in een hoop beestenspul welke haar elk zicht op tv of wat dan ook ontnemen en horen doet ze niks met carnavalgeweldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, kijk je X-factor?
Die twee metalheads net, wat waren ze goed ineens, die rare vogels
té snoezig voor woordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Lief hequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
lotje kan op haar rug liggend met haar neus tegen haar staart liggen, we noemen haar dan Kronkelmuts maar dit krijgt zij nooit voor elkaarKatten zijn volgens mij net iets leniger dan honden ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
lotje kan op haar rug liggend met haar neus tegen haar staart liggen, we noemen haar dan Kronkelmuts maar dit krijgt zij nooit voor elkaarAls je haar nog maar uit elkaar krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.frummelhond
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ja, buik recht, achterpoten naar rechts en hoofd en voorpoten naar linksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Katten kunnen ook zo mooi "wokkelen"Heb geen foto bij de hand maar dan liggen ze gestrekt en helemaal gedraaid, zeg maar.
ik leg er gewoon een knoop inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Als je haar nog maar uit elkaar krijgtfrummelhond
yeps zondag optocht fotograferenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je dit weekend weer verklede-mensen-foto's maken?
mooie damequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Van dittem dus (je zou er haast bang van worden)
[ link | afbeelding ]
en met deze subtiele elegantie
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef indaha het volgende:
[..]
mooie dameen ik zie dat ze het commando hoe liggen de meisjes in Aken ook al kent
Dat noem je elegant terugtrekken zonder gezichtsverlies, best wel slim van derquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lot is errug elegant![]()
![]()
Maar het is zón muts, ziet ze een poesje, gaat ze gevaarlijk grommen, jaagt, als ze de kans krijgt, dat poesje op maar zodra dat poesje stevig op de plek blijft zitten en zich geen bál aantrelt van HHH gaat ze nét doen of dat ene plekje waar HHH staat wel erg intreressant is om te besnuffelen, de meut. Zo van : joh, ik was druk aan het snuffelen hoor, die kat heb ik niet eens gezien
Dat zal wel meevallen, ze moet het toch van iemand geleerd hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik zeg maar zo, lot is subtieler en slimmer dan ik (![]()
of andersomquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, ze moet het toch van iemand geleerd hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
vertel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |