Ik dacht dat pc's en laptops dat niet lekker vondenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodra je op afsluiten klikt gaat je pc alle taken en processen die nog bezig zijn (op de achtergrond is immers altijd van alles bezig) afsluiten.
Dus laat vooral al je troep lekker openstaan, je pc sluit het wel voor je af
Doe maar even checken als je een keer tijd hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ken ik niet zoveel van, misschien ten onrechte.
al zal het hem best staan zo een rooie neusquote:
Jij ook trouwens, ga maar even Foo Fighters luisteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al zal het hem best staan zo een rooie neus
Wel ja joh...doe eens een keer gek....maffiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Douchen voor ik naar de kroeg ga... Pot bier mee onder de douche: ja/nee?
Waarom niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Mengt met water, nee dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb nog enige controle over mijn motoriek, dus dat komt wel goed.quote:
Nee.....of toch wel.....Niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij zo'n smerige NSB'er die tegen DER REMLOF is!?
Ik ga zo ook weg en kom gewoon weer terug, zonder dat iemand daar geld voor terug krijgt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee.....of toch wel.....Niets is wat het lijkt![]()
Ik vind het uitermate puickende vrijdagavondvoordekroegmuziek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is de illusie van controle. Foo fighters klinkt prima ja.
Ik heb er gewoon notes bij hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Laysa het volgende:
Wacht ff....ik ga ff krijsend mezelf ter aarde storten 4 hoog vanwege het nsb woord en geen note....
totzo
Ja en.....wat kan mij het geld van anderen schelen....cheers I_Nquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga zo ook weg en kom gewoon weer terug, zonder dat iemand daar geld voor terug krijgt.
Dan ga ik je straks wel even lekker masserenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Laysa het volgende:
Wacht ff....ik ga ff krijsend mezelf ter aarde storten 4 hoog vanwege het nsb woord en geen note....
totzo
Doe ik mn vlinder broekje aan...Want Carnavalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga ik je straks wel even lekker masseren
Dan is de prijs per note iig acceptabel.quote:
hahahahhha je hebt teun ingehaaldquote:
True/Scherp, Donny.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is de prijs per note iig acceptabel.
Nou de grappen en de grollenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahhha je hebt teun ingehaaldohhh mis teun en remlof pppfffttttt waar is de tijd dat ik nog moest lachen
ja, en vooral sàvonds laat en s`nachts echt want jullie nokken er al om een uurtje of 11 meequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
ohhh mis teun en remlof pppfffttttt waar is de tijd dat ik nog moest lachen
Nu verraad je jezelfquote:
Dat gelul achter de schermen was blijkbaar genoeg om Remmie echt te laten oprotten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, remlof kan nu alvast weer terugkomen, later zien we Teun ook wel weer verschijnen
denk als teun het voor het zeggen heeft dat hij deze postquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik Besaid weer even aanslingeren speciaal voor Teun?
Gert kan nog posten en Teun niet, ik weet wel voor wie het huilen te laat isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk als teun het voor het zeggen heeft dat hij deze post
Huilen is voor gert te laatsorry maar kon het ff niet laten is grapje hoor gert
![]()
Kan ik ook betalen voor een vertrekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga zo ook weg en kom gewoon weer terug, zonder dat iemand daar geld voor terug krijgt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gelul achter de schermen was blijkbaar genoeg om Remmie echt te laten oprotten.
Dan heb ik iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, remlof kan nu alvast weer terugkomen, later zien we Teun ook wel weer verschijnen
Donequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak 50 euro over op mijn paypal en je ziet me hier niet meer.
Maar Nick_Ian welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak 50 euro over op mijn paypal en je ziet me hier niet meer.
Teun heeft een ban...en die duurde langer dan 2 dagen....Die is vl weg ....en Remlof post gewoon overal op Fok hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Remlof en Teun moeten gewoon alle2 vanavond weer binnen komen zeilen, gaan we weer gezellig het weekend met zijn allen in
Gezellig jaaahhquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Remlof en Teun moeten gewoon alle2 vanavond weer binnen komen zeilen, gaan we weer gezellig het weekend met zijn allen in
Nee ik heb je rekeningnummer nodig plus pincodequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik mijn paypal nummer even pm'en?
jawel maar niet hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
en Remlof post gewoon overal op Fok hoor
Slinkse lovergirls techniekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb je rekeningnummer nodig plus pincode
sigaar uit eigen doosquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb je rekeningnummer nodig plus pincode
Hij heeft dan ook gewoon gezegd dat hij hier niet meer zou posten. En hield zich daar aan. Tot nu toe.quote:
denk je echt dat ze dat hebben afgesproken? hmm. . .quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zullen ze dan wel afgesproken hebben...die komt wel weer als de tijd rijp is....
maar die komt dan ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Als we nou heeeeeeel hard roepen met z'n allen, net als bij Ome Willem!
Have fun! En geef Meertje een kusje, eentje extra.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, ik ben zuipen. Fijne avond, dames en Pietje
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Dag meneertje!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
De Feboquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De Vegetarische Groenteschijf van de Aldi is echt![]()
vooral in een pita broodje met tomaat ui en peterselie...
en een pilsie natuurlijk![]()
enne... Wie leest er mee achter?zie TT
Ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De Vegetarische Groenteschijf van de Aldi is echt![]()
vooral in een pita broodje met tomaat ui en peterselie...
en een pilsie natuurlijk![]()
enne... Wie leest er mee achter?zie TT
Damn, reken dat eens uit per note als je ¤ 4,50 moet betalen om ze in te kunnen zien...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |