Dat doe ik nooit, dat werkt niet motiverendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:05 schreef Trevland het volgende:
Ik ook, zo nog maar eens na kijken hoeveel ik nu te besteden heb
Maar het is wel handig dat je wat te besteden hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, dat werkt niet motiverend
Ow, maar dat heb ik ook wel hoor. Alleen een paar auto's erbij hakt er iets teveel inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het is wel handig dat je wat te besteden hebt
Ik vind er 1 ook wel genoeg maar moet je die ook maar hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, maar dat heb ik ook wel hoor. Alleen een paar auto's erbij hakt er iets teveel in
nee joh, drank is leuekrquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
The Invisible ManWas jouw idee toch?
ben jij van '84 ja??quote:
En nagellak, en nog veel meer andere dingen...quote:
huh wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ben jij van '4 ja??
en wtf.. ik kan Fok! twitteren??
heheh.. ze hebben normaal al hun adamskostuum aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF
Doe jij nog iets aan carnaval met de zaak?
Wootquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ben jij van '4 ja??
en wtf.. ik kan Fok! twitteren??
ik snap diequote:
Dat kan ik niet uitleggen, die moet je gewoon 'begrijpen', komt welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik snap dievan jou nooit
wat wil je daar mee zeggen??
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik snap dievan jou nooit
wat wil je daar mee zeggen??
komt wel ??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan ik niet uitleggen, die moet je gewoon 'begrijpen', komt wel
En iets met sarcasme
daarom PIquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
komt wel ??
hmm.. ik vind het wel handig om dat te weten.. want dan weet ik welke toonzetting je aan ene bericht geeft..iets wat wel handig is als het bericht digitaal en zondere enige andere vorm van intonatie overgebracht wordt..
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
komt wel ??
hmm.. ik vind het wel handig om dat te weten.. want dan weet ik welke toonzetting je aan ene bericht geeft..iets wat wel handig is als het bericht digitaal en zondere enige andere vorm van intonatie overgebracht wordt..
Dat dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |