Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Oke, dan daar ook maar eens kijken. Dank je maar weet niet of er nog zoveel verbeterd kan wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel nee! e kan ook als mboer op intermediair terecht!
onderschat jezelf eens niet..
en als je wilt wil ik best je cv eens nakijken..
is heel vervelend maar hopelijk ook nuttig
Schrikquote:
als ji jnog steeds geen baan/gesprek gehad hebt kan er altijd wat aan verbeterd worden!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, dan daar ook maar eens kijken. Dank je maar weet niet of er nog zoveel verbeterd kan worden
[..]
Schrik
op alle 4 of op 1/2/3?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:18 schreef summer2bird het volgende:
Dilemma: welke kleur moet nu op mijn 4 muren?
Mee eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als ji jnog steeds geen baan/gesprek gehad hebt kan er altijd wat aan verbeterd worden!
Welke kleuren vind je mooi?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:18 schreef summer2bird het volgende:
Ben al een paar keer op gesprek geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als ji jnog steeds geen baan/gesprek gehad hebt kan er altijd wat aan verbeterd worden!
Die ene kleur die Marijke op haar muur heeft! Die is mooooiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:18 schreef summer2bird het volgende:
Ohnee, toch niet (heb het even gekeken, verkeerd herinnerdquote:
Maar nu weet zij het nog steeds nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Die ene kleur die Marijke op haar muur heeft! Die is mooooi
Alle kleuren (behalve de donkere)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke kleuren vind je mooi?
[..]
Ben al een paar keer op gesprek geweest
Welke kleur is dat dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Die ene kleur die Marijke op haar muur heeft! Die is mooooi
Je wou zeker dat ze dat gedaan haddenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ohnee, toch niet (heb het even gekeken, verkeerd herinnerd)
en waarom krijg je dan geen baan??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke kleuren vind je mooi?
[..]
Ben al een paar keer op gesprek geweest
Mwa. Die ene met de krullen is wel redelijk aantrekkelijk, die andere niet zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je wou zeker dat ze dat gedaan hadden
Nee dat snapte ik ook nog welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar nu weet zij het nog steeds niet
Doe je een combi van geel en paars of blauw en oranjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Alle kleuren (behalve de donkere)
[..]
Welke kleur is dat dan?
Andere die er beter bij passen, zowel mbo als hbo lui die op de zelfde functies solliciteren en daarom afgewezenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en waarom krijg je dan geen baan??
(just asking..)
Die hele mooiequote:
welke kleur zijn de andere twee muren?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Alle kleuren (behalve de donkere)
[..]
Welke kleur is dat dan?
Dat weet ze dus ook nog nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welke kleur zijn de andere twee muren?
Mijn kleuren op de muur zijn nu: oranje-blauw-geel-geel-wit (wit vanwege de halfafgetrokken stukken behangquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welke kleur zijn de andere twee muren?
ik zou twee muren idd een room wit doen en de andere muren een beetje warme kleur..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn kleuren op de muur zijn nu: oranje-blauw-geel-geel-wit (wit vanwege de halfafgetrokken stukken behang![]()
)
Maar ik kies denk ik toch voor licht-paars met wit (of iets in die trend)
Komt omdat (bijna) iedereen W.... heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
Een keer #2983 is wel genoeg, TT even aangepast dus.
En wat gaat het ineens weer hard hier.
Welke kleur heeft je plafon en floer dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn kleuren op de muur zijn nu: oranje-blauw-geel-geel-wit (wit vanwege de halfafgetrokken stukken behang![]()
)
Maar ik kies denk ik toch voor licht-paars met wit (of iets in die trend)
Fuck, dacht ik net een geheel goed vervolg-topic te openenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
Een keer #2983 is wel genoeg, TT even aangepast dus.
En wat gaat het ineens weer hard hier.
plafon is wit en floer is houtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke kleur heeft je plafon en floer dan?
quote:Wanneer je iemand tegenkomt in je leven,
Tegen wie je alles kunt zeggen,
Die naar je wil luisteren,
Op wie je kunt rekenen,
Iemand die je begrijpt,
Zonder dat je alles onder woorden hoeft te brengen,
Iemand die je zorgen, je vreugde en je leven deelt,
Dan heb je iemand ontmoet die van je houdt
die ene wat??quote:
Paulus.. in de brief aan de Korinthiers??quote:
Weis ich nichtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Paulus.. in de brief aan de Korinthiers??
quote:
ohh!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga over een half uurtje de deur uit, familiefeestje opzoeken
Maar dan ben ik nog steeds alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga dan nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
je mag wel wat vrouwen van mij hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dan ben ik nog steeds alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen![]()
....
Nee Lara Croftquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind Hannibal Lecter wel wat voor hem
Sleur dan iemand mee want dan ben je niet alleenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
....
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
The Invisible ManWas jouw idee toch?
Ja... Daarom ga ik ook wat laterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sleur dan iemand mee want dan ben je niet alleen
Hee, een oud barrel. Zaten we net op te wachtenquote:
Nu bij een groentekwekerij en dan voornamelijk prei, ik wil wat gaan doen waar ik voor geleerd hebquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ah, waar werk(te) je nu/eerst dan?
waarvoor heb je dan geleerd ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu bij een groentekwekerij en dan voornamelijk prei, ik wil wat gaan doen waar ik voor geleerd heb
euuuuuuiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
cv online plempen en benaderd wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Helaas atm helemaal niks in de buurt
Eerst maar eens zien een auto te krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
cv online plempen en benaderd worden
Krijgen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien een auto te krijgen
Die is volgend weekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:55 schreef D. het volgende:
Was jullie meet nou volgende week, of dit weekend al?
Baan met auto regelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien een auto te krijgen
Ow, kopen, dat ken ik alquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kopen, als het krijgen was dan had ik er al wel eentje
Hallo, het is avond, wat doe jij nog niet in de stad?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
....
sporten, wel koud buitenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:04 schreef DaMart het volgende:
Even eten maken... pannenkoeken opbakken om het sporten te compenseren.
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:04 schreef DaMart het volgende:
Even eten maken... pannenkoeken opbakken om het sporten te compenseren.
Ik ook, zo nog maar eens na kijken hoeveel ik nu te besteden hebquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:04 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, kopen is niet heel vervelend, maar ik heb een beperkt budget, en da's wel vervelend
Dat doe ik nooit, dat werkt niet motiverendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:05 schreef Trevland het volgende:
Ik ook, zo nog maar eens na kijken hoeveel ik nu te besteden heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |