Nu bij een groentekwekerij en dan voornamelijk prei, ik wil wat gaan doen waar ik voor geleerd hebquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ah, waar werk(te) je nu/eerst dan?
waarvoor heb je dan geleerd ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu bij een groentekwekerij en dan voornamelijk prei, ik wil wat gaan doen waar ik voor geleerd heb
euuuuuuiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
cv online plempen en benaderd wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Helaas atm helemaal niks in de buurt
Eerst maar eens zien een auto te krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
cv online plempen en benaderd worden
Krijgen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien een auto te krijgen
Die is volgend weekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:55 schreef D. het volgende:
Was jullie meet nou volgende week, of dit weekend al?
Baan met auto regelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien een auto te krijgen
Ow, kopen, dat ken ik alquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kopen, als het krijgen was dan had ik er al wel eentje
Hallo, het is avond, wat doe jij nog niet in de stad?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dan ben ik nog steeds alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen![]()
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |