Maar het is wel handig dat je wat te besteden hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, dat werkt niet motiverend
Ow, maar dat heb ik ook wel hoor. Alleen een paar auto's erbij hakt er iets teveel inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het is wel handig dat je wat te besteden hebt
Ik vind er 1 ook wel genoeg maar moet je die ook maar hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, maar dat heb ik ook wel hoor. Alleen een paar auto's erbij hakt er iets teveel in
nee joh, drank is leuekrquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
The Invisible ManWas jouw idee toch?
ben jij van '84 ja??quote:
En nagellak, en nog veel meer andere dingen...quote:
huh wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ben jij van '4 ja??
en wtf.. ik kan Fok! twitteren??
heheh.. ze hebben normaal al hun adamskostuum aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF
Doe jij nog iets aan carnaval met de zaak?
Wootquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ben jij van '4 ja??
en wtf.. ik kan Fok! twitteren??
ik snap diequote:
Dat kan ik niet uitleggen, die moet je gewoon 'begrijpen', komt welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik snap dievan jou nooit
wat wil je daar mee zeggen??
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik snap dievan jou nooit
wat wil je daar mee zeggen??
komt wel ??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan ik niet uitleggen, die moet je gewoon 'begrijpen', komt wel
En iets met sarcasme
daarom PIquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
komt wel ??
hmm.. ik vind het wel handig om dat te weten.. want dan weet ik welke toonzetting je aan ene bericht geeft..iets wat wel handig is als het bericht digitaal en zondere enige andere vorm van intonatie overgebracht wordt..
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
komt wel ??
hmm.. ik vind het wel handig om dat te weten.. want dan weet ik welke toonzetting je aan ene bericht geeft..iets wat wel handig is als het bericht digitaal en zondere enige andere vorm van intonatie overgebracht wordt..
Dat dusquote:
PI??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
PI??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
PI is dat plaatje naast de avatar, BarrelAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
PI??ok van wie is deze kut kloonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Volgens mij blijft die daar ook nog lang staanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef suikertaartje het volgende:
Kastje staat nog steeds in de woonkamer
DUH...quote:
en..quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij blijft die daar ook nog lang staan
1 is niet genoegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind er 1 ook wel genoeg maar moet je die ook maar hebben
quote:
Yippiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is gelukt hoor
![]()
maar ik moet hem wel schilderen in de zomer![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat zien we dan wel weer, ik denk hetzelfde als nu
DAT gebeurt idd nooitquote:
JA WAT MOEDDE GE DAN MET GE VAAG GELUL EN TOF DOENERIJ HEH< MOEDE GE ENE PATAT OP UWE BAKKES DANquote:
Eentje voor dagelijks gebruik, eentje voor de show waar je nog wel mee wilt rijden en eentje voor de show omdat voor de show. Minstens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eentje voor dagelijks gebruik, eentje voor de show waar je nog wel mee wilt rijden en eentje voor de show omdat voor de show. Minstens.Nee over die andere geldverslindende dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF
whutquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
JA WAT MOEDDE GE DAN MET GE VAAG GELUL EN TOF DOENERIJ HEH< MOEDE GE ENE PATAT OP UWE BAKKES DAN
Ja, ik toch ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee over die andere geldverslindende dingen
neeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan er maar in 1tje per keer rijden
Hey LLquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
Hallooheel eventjes want ik moet zo draaien
koffie
ik wil een hippie busjequote:
broodje hamburger met ijs naquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB Zomersvogeltje![]()
Wat heb je gehad?
[..]
Helaas wel
ik heb mijn hippie busjes shirt aangedaan dan kan ik mezelf troostenquote:
ja dat ben ik ook, wat is daa mis mee?quote:
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan er maar in 1tje per keer rijden
Een Duitse Chinees die in Nederland woont, awesomequote:
ja geen idee met die logica heb je aan 1 paar schoenen ook genoegquote:
nee chinese duitserquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een Duitse Chinees die in Nederland woont, awesome
Nee hoor, voor alle gelegenheden is er een passende autoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je er in feite aan 1tje genoeg hebt
en 1 onderbroekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geen idee met die logica heb je aan 1 paar schoenen ook genoeg_!
Dat is waar maar ik heb niet zo veel geldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, voor alle gelegenheden is er een passende auto
lekker hard en bruinquote:
nee, gewoon elke dag wassen, gekkiequote:
Ja. Ze gaan allemaal verkleed als luciferquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF
iemand die te skeer is voor meer dan 1 paar schoenen en onderbroek is vast veelste gierig omdat elke dag te doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, gewoon elke dag wassen, gekkie
naakt slapen ftwquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
2
Kun je er eentje uitwassen en toch nog iets aanhebben
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ze gaan allemaal verkleed als lucifer.
Alle kleren uit, de rooie kop komt dan vanzelf
Dan begin maar met eentjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik heb niet zo veel geld
het was ook in theoriequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand die te skeer is voor meer dan 1 paar schoenen en onderbroek is vast veelste gierig omdat elke dag te doen
in theorie ben ik geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |