Gezelligquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen die niet direct afwassen na het eten
Zit wel wat in natuurlijk, maar dat moet het bezoek aanbieden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:03 schreef MaximusTG het volgende:
Heb het een keer zo erg gehad bij iemand, die nodigde ons uit, en kwam na het eten met de mededeling "Ik heb gekookt, dan moeten jullie afwassen..."
Klopt, ik vraag ook altijd of ik moet helpen afwassen, hoeft dan vaak niet. (leuk beleefdheidsspelletje is het ook). Maar die kerel bracht het op zo'n lompe manier..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zit wel wat in natuurlijk, maar dat moet het bezoek aanbieden.
Verder afwasmachines zijn er niet voor niets
Kom je vanavond bij mij eten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:32 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Echt niet dat ik mijn bezoek laat afwassen!
Als ik bij iemand anders eet vind ik het ook raar als er van mij verwacht wordt dat ik ga afwassen.
"Ja hoor, is goed, ik zal dan meteen even je wc schoonmaken, de ramen lappen, stofzuigen, de was doen, en je bed verschonen."
Dat doe ik ook niet, maar dan spoel ik wel snel de dingen af en was het af als de visite weg is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:32 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Echt niet dat ik mijn bezoek laat afwassen!
Als ik bij iemand anders eet vind ik het ook raar als er van mij verwacht wordt dat ik ga afwassen.
"Ja hoor, is goed, ik zal dan meteen even je wc schoonmaken, de ramen lappen, stofzuigen, de was doen, en je bed verschonen."
Ze kwam bij mij op bezoek en nu moet ze dus wel koken, de ramen lappen stofzuigen en opruimen:quote:
Ik kwam 'op bezoek'?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Ze kwam bij mij op bezoek en nu moet ze dus wel koken, de ramen lappen stofzuigen en opruimen:
[R&P SC] Op bezoek bij B!
![]()
![]()
![]()
ik zou het als bezoek zelf aanbieden. Ik heb zelf ook meegemaakt toen ik geen vaatwasser had dat ik alles nog moest afwassen. En dat was veel. Ik had geluk dat mijn moeder nog even wat langer is gebleven en die me even kon helpen. Maar ik zou dat nooit zo doen bij andere die geen vaatwasser hebben. Want je lol gaat er dan van over om voor meerdere mensen te koken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zit wel wat in natuurlijk, maar dat moet het bezoek aanbieden.
Verder afwasmachines zijn er niet voor niets
Nee, hou maar niet je mond. Stuur me nou maar een keer die beloofde mail, ik brand van nieuwsgierigheid en ik heb heus wel tijd om 'm te lezen en te beantwoorden tussen het afwassen door.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef Staal het volgende:
Ik hou nu maar wijselijk mijn mond. Nooit stoken in een goed huwelijk..
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja mijn moeder was ook altijd tegen een afwasmachien, tot de kinderen het huis uit waren en ze het zelf moest doen.
Net als een tv met afstandsbediening by the way,quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja mijn moeder was ook altijd tegen een afwasmachien, tot de kinderen het huis uit waren en ze het zelf moest doen.
Koop je eigen pot jam en zet je naam erop..quote:Op maandag 16 januari 2012 13:45 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
En m'n vader heeft helaas de walgelijke gewoonte om iedere keer met z'n lepel een flinke schep uit een pot (jam, pindakaas enz.) te nemen, en dan met die afgelikte lepel steeds weer opnieuw die pot in te gaan.![]()
![]()
En hij blijft het ook doen, ongeacht hoe vaak je hem er al op aangesproken hebt.
Kijk, dat een kind dat doet kan ik me voorstellen, maar als volwassene hoor je gewoon zelf het besef te hebben dat zoiets uiterst onhygiënisch is voor de overige gezinsleden.
Haha, ja, dat zou je in dat geval nog haast gaan doen ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:14 schreef Frappelsien het volgende:
Koop je eigen pot jam en zet je naam erop..
Jij eet geen Jam?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:18 schreef RobinOok het volgende:
Mijn vader doet dat ook. Ik kan er niet mee zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |