ik zou zeggen leer je kinders om er vanaf te blijven! En ach ze snijden zichzelf een keer met een mes en daarna weten ze dat het gevaarlijk is. Kinderen moeten het verschil leren tussen daar mag ik aankomen en daaraan niet. Het is in mijn ogen slechts een opvoed taak of laat je kinderen maar eens voelen hoe het is om de fout in te gaan. Niets werkt zo goed om gedrag aan te leren dan het belonings en bestraffingssysteem.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:53 schreef simmu het volgende:
wat ik trouwnes ook afschuwelijk irritant vindt, is dat ik al mijn spulletjes steeds weg moet bergen ivm de kinderenmessen enzo gaan hooghooghoog, keukenmachine achter slot en grendel. en elke keer als je even iets wil gebruiken moet je dus her en der uit hoge en moeilijk bereikbare plaatsen alles overal vandaan plukken
tuurlijk is dat zo. ze zijn alleen nog een beetje klein voor het hele "dan doe je je maar zeer" verhaal met messenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik zou zeggen leer je kinders om er vanaf te blijven! En ach ze snijden zichzelf een keer met een mes en daarna weten ze dat het gevaarlijk is. Kinderen moeten het verschil leren tussen daar mag ik aankomen en daaraan niet. Het is in mijn ogen slechts een opvoed taak of laat je kinderen maar eens voelen hoe het is om de fout in te gaan. Niets werkt zo goed om gedrag aan te leren dan het belonings en bestraffingssysteem.
Gecombineerd met m'n hematofobie is dat inderdaad wel goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook in zo'n ruimte met diverse (neem ik aan) scherpe messen
of in mijn geval in het bestekbakje van het afruiprekje...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:22 schreef twi het volgende:
[..]
Gecombineerd met m'n hematofobie is dat inderdaad wel goed.
Nog een ergernis, messen met een scherpe punt naar boven gericht in de afwasmachine stoppen.
Messen horen ook niet in de afwasmachinequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:22 schreef twi het volgende:
[..]
Gecombineerd met m'n hematofobie is dat inderdaad wel goed.
Nog een ergernis, messen met een scherpe punt naar boven gericht in de afwasmachine stoppen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Messen horen ook niet in de afwasmachine
Ik vind het al irritant als mensen het gas niet terugdraaien bij het koken van aardappels of groenten. Dan staat het gas vol open en het water hevig te borrelen. Nergens goed voor, het water wordt er niet warmer van en het zal niet sneller gaar zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan me eraan ergeren dat het gas te hoog staat en dat het fornuis wordt ondergesputterd en dat iemand dan niet even het gas een tikje lager doet.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:06 schreef Lienekien het volgende:
Of hij ruikt etenslucht en zegt: "Ha, we eten X!" "Nee , dat eten ze bij de buren."
Nog zoiets. Ben je druk bezig in de keuken om iets lekker te koken voor iemand, gaat ze ongeïnteressseerd op de bank wat met d'r telefoon spelen of TV kijken. LEKKER GEZELLIG!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Ik durf nooit meer in de buurt te komen van iemand die aan het koken is dankzij dit topic.
Haha wat doe je me aaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nog zoiets. Ben je druk bezig in de keuken om iets lekker te koken voor iemand, gaat ze ongeïnteressseerd op de bank wat met d'r telefoon spelen of TV kijken. LEKKER GEZELLIG!!
Wellicht is het meer een hint richting jou.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:06 schreef Lienekien het volgende:
Of hij ruikt etenslucht en zegt: "Ha, we eten X!" "Nee , dat eten ze bij de buren."
Ik las Mensenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Koksmessen doe ik er ook niet in, maar kleine goedkope vleesmessen met een scherpe punt, waarom niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die kreeg ik als kind ook altijd te horen!quote:
Als kindquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:35 schreef robber57 het volgende:
- Wat eten we?
* Hussen-met-je-neus-er-tussen
-
Zo een heb ik er ook gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:41 schreef Isegrim het volgende:
Mijn vriend leegt ook nooit de prullenbak. Dat is namelijk 'mijn taak'.Kan me niet herinneren waar in het contract dat staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |