Je schijnt er alles van te weten tot in de details, hoe kom je aan al deze informatie opeens?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Maitje het volgende:
Ook al waren er 2 of 3 mariniers meegegaan, had de situatie niet uitgemaakt, miss was het wel erger geworden als ze waren gaan schieten bijv.
hoe weet jij dat nu? .....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Maitje het volgende:
Ook al waren er 2 of 3 mariniers meegegaan, had de situatie niet uitgemaakt, miss was het wel erger geworden als ze waren gaan schieten bijv.
Hmmquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:45 schreef jankaas020 het volgende:
In ander nieuws, Soviets spoorden niet: http://www.kontraband.com/pics/26027/Russian-Robodog/
Dat is wat er gister werd gezegd bij penw..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:42 schreef EllaN het volgende:
Weet je niet, want je weet niet hoe het er aan toe ging.
Ik denk dat dat nog steeds speculatief was, want er is niets specifieks vrijgelaten over de situatie toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat is wat er gister werd gezegd bij penw..
Had ik er miss even bij moeten zetten.
En puma, reageer is niet zo aanvallend zeg...![]()
Ik weet niet wat er voor man zat bij PenW, dat heb ik even gemist. Maar hij wist er veel over te vertellen, ook over defensie in het algemeen. Goed, of het gespeculeerd werd, dat zal dan wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog steeds speculatief was, want er is niets specifieks vrijgelaten over de situatie toch?
Kippenbouillon, vanmorgen 4 soepkippoten opgezet met wortel, bleekselderij, prei en ui. Tot een half uurtje geleden laten trekken, nu aan het inkoken.quote:
Eenschquote:
Lekkerquote:Kippenbouillon, vanmorgen 4 soepkippoten opgezet met wortel, bleekselderij, prei en ui. Tot een half uurtje geleden laten trekken, nu aan het inkoken.
Heerlijk
Ik ken het wel andersomquote:
Ga je dan nu je leven beteren?quote:
Straks bier!quote:
Mag ik je ervan bewust maken dat je net aardig aan het speculeren was? Vat dit niet verkeerd op hoor, misschien heb je het zelf niet door.quote:
Uuhm...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Mag ik je ervan bewust maken dat je net aardig aan het speculeren was? Vat dit niet verkeerd op hoor, misschien heb je het zelf niet door.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat er is gebeurd is niet goed te keuren. Ik geef je daar gelijk in.
Het enige wat ik echt heel vaag vind.. hoe de fuck waren die 2 gasten die ze moesten oppikken, en waarom waren die zo belangrijk?!?!?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Maitje het volgende:
het was opbouwende kritiek maar laat maarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat is 1 ding.. jij met je aardig speculeren..![]()
Je kwam wat stellig over, maar je hebt al uitgelegd waarom dat wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat is 1 ding.. jij met je aardig speculeren..![]()
Klopt, had er eerder bij moeten zetten dat ik het citeerdequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je kwam wat stellig over, maar je hebt al uitgelegd waarom dat was.
quote:Ik heb een afte in mijn mond en het doet PIJN. </overshare>
Veel thee en whisky helptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je kwam wat stellig over, maar je hebt al uitgelegd waarom dat was.
Ik heb een afte in mijn mond en het doet PIJN. </overshare>
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Maar twas lief bedoeld!!
quote:
Stressquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef EllaN het volgende:
Ik heb 2 stressvolle weken achter de rug. Ik denk dat het daar aan gelegen heeft.
+ ik eet as we speak fruit.
Ja ze zeggen nu ook opeens dat rekken en strekken voor het sporten niet werktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Stress.
Ik ben geen fruiteter.. ik vind het gewoon niet zo lekker. Ik zit aan de vitaminepil.. maar ook dat blijkt volgens "bronnen" opeens niet meer goed te werken..
quote:
Leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, weekend nu.
Morgen kijken voor een auto
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Stress.
Ik ben geen fruiteter.. ik vind het gewoon niet zo lekker. Ik zit aan de vitaminepil.. maar ook dat blijkt volgens "bronnen" opeens niet meer goed te werken..
Dat hoorde ik ook ja! Dat warmlopen wel aan te raden is, maar dat vooraf rekken en strekken geen toegevoegde waarde heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja ze zeggen nu ook opeens dat rekken en strekken voor het sporten niet werktgeloof er geen hol van
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Stress.
Ik weiger het te geloven, ik heb zelf recentelijk het verschil gemerkt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja! Dat warmlopen wel aan te raden is, maar dat vooraf rekken en strekken geen toegevoegde waarde heeft.
Nou.. dat helpt wel, alleen veel mensen doen het verkeerd. Soms gaan mensen bijv. hardlopen en willen daarna nog fietsen of kracht doen. Dan kun je beter wachten met rekken en strekken omdat je anders je spieren verkeerd belast en daardoor krijg je blessuresquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja ze zeggen nu ook opeens dat rekken en strekken voor het sporten niet werktgeloof er geen hol van
Nog noooooooit opquote:
Ideaal ontbijt, 2 stuks fruit erin, wat yoghurt erbij en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. dat helpt wel, alleen veel mensen doen het verkeerd. Soms gaan mensen bijv. hardlopen en willen daarna nog fietsen of kracht doen. Dan kun je beter wachten met rekken en strekken omdat je anders je spieren verkeerd belast en daardoor krijg je blessures.
[..]
Nog noooooooit op![]()
Nah.. ik ben blijer met een geroosterd broodje..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ideaal ontbijt, 2 stuks fruit erin, wat yoghurt erbij en gaan met die banaan.
Ja daarom, het is zeker goed... Alleen pas rekken als je helemaal klaar bent met je sport programmaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef gerco94 het volgende:
Je train je spieren; logisch gevolg: ze worden korter en dikker.
Dus ik zou zeggen; rekken natijd om je spieren wat lang te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |