Ieuwl.. bloedprikkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:28 schreef Lotusss het volgende:
Zo, letterlijk een gat in mijn hand!
Ik moest bloedprikken maar ze konden geen goede aders vinden in mijn arm, dus dan maar in de rug van mijn hand geprikt om bloed af te nemen
Ik vind het helemaal niet erg. Was jammer genoeg ook maar 1 buisje dit keerquote:
Oh.. nou vind het maar niets.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet erg. Was jammer genoeg ook maar 1 buisje dit keer
Meeste universiteiten hebben volgens mij rond deze periode helemaal geen vrij. Maar wij hebben carnavalsvakantie, toch nog iets positief aan carnavalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:20 schreef Maitje het volgende:
Nu een week vakantie pas? School had toch afgelopen week en vorige week?
In het kamertje naast mij was een jochie van 2-3 jaar die blijkbaar een heel arsenaal aan buisjes vol moest krijgen.... was echt zielig, hij vond het echt niet leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oh.. nou vind het maar niets.
Ik moest toen een keer bloed prikken, was de 1e keer .. ik zat peentjes te zweten... Toen ik klaar was kreeg ik een sticker op mijn pleister van Patrick
(spongebob)
Ik moest ooit bij een collega bloedprikken, toen ik nog in opleiding zat, en wel 6 keer opnieuw kunnen prikken omdat elke keer zijn ader wegrolde.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet erg. Was jammer genoeg ook maar 1 buisje dit keer
Tegenwoordig zeg ik ook gewoon dat ze in de rug van mijn hand mogen prikken. Anders zijn die dames gewoon 20 minuten bezig om een ader te vinden. Doet niet eens pijn ofzo. En het scheelt hun weer tijd, zeker als het flink druk is bij de afdeling.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik moest ooit bij een collega bloedprikken, toen ik nog in opleiding zat, en wel 6 keer opnieuw kunnen prikken omdat elke keer zijn ader wegrolde.
Bij kinderen moet je het de eertste keer goed doen anders houden ze daar een levenslang trauma aan over.
Aan de andere kant van de naald zitten is leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oh.. nou vind het maar niets.
Ik moest toen een keer bloed prikken, was de 1e keer .. ik zat peentjes te zweten... Toen ik klaar was kreeg ik een sticker op mijn pleister van Patrick
(spongebob)
Serieus..? En dat voor carnavalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Meeste universiteiten hebben volgens mij rond deze periode helemaal geen vrij. Maar wij hebben carnavalsvakantie, toch nog iets positief aan carnaval
Altijd drama met kinderen.. zielig altijd héquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In het kamertje naast mij was een jochie van 2-3 jaar die blijkbaar een heel arsenaal aan buisjes vol moest krijgen.... was echt zielig, hij vond het echt niet leuk
Bij mij waren het er toen 3 of 4..quote:
Whehe... Dat is idd zo. Grote mannen die voor je neus flauw vallen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:27 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de naald zitten is leukde grootste kerels zijn vaak t bangste!
@lotuss
Ik prik t liefste op de rug van de hand, of beter gezegd als je daar prikt en geen ader kan vinden kun je nog omhoog. Anders kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |