abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93601396
jeuh :).

Het gaat dus niet om mariniers, maar om bemanningsleden van de helikopter.
pi_93601473
JEEJ! opvolgers! hoto! Nog een paar dagen en het zit dr op en kunnen we op kreta bier gaan drinken!
pi_93601510
Ben echt blij voor je :D!
pi_93601929
Ik ook! t is echt mooi zo'n uitzending en ik sta vooraan om weer te gaan, maar thuis zijn is ook niet verkeerd :P
pi_93601979
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:46 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ook! t is echt mooi zo'n uitzending en ik sta vooraan om weer te gaan, maar thuis zijn is ook niet verkeerd :P
Kan ik me voorstellen na zo'n tijd :) Fijne terugreis alvast, en laat het bier smaken ;)
pi_93602052
http://www.liveleak.com/view?i=9f6_1299131696
wtf... en over een paar jaar voor het echt zeker... :{
pi_93602062
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:34 schreef EllaN het volgende:
jeuh :).

Het gaat dus niet om mariniers, maar om bemanningsleden van de helikopter.
Excuse.. ik had even iets anders begrepen :@
Er was eens....
pi_93602073
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:36 schreef Bouke-p het volgende:
JEEJ! opvolgers! hoto! Nog een paar dagen en het zit dr op en kunnen we op kreta bier gaan drinken!
Kreta? :? is dat een soort uitblaasplek voor actieve legereenheden na missies? :@
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_93602124
Ja, kreta... grieks eiland, redelijk bekend na de haagse tokkies van oh oh cherso :P

en ja, das een tussenstop van 2 dagen, je hebt wat gesprekken en verder bier drinken, stappen en leuke dingen doen.
pi_93602150
En lekker ruzie met elkaar te maken na zoveel maanden op elkaars lip te hebben gezeten :P.
pi_93602186
Klopt :p maar dat zal bij ons wel meevallen ;) en kreta is ook meer bedoeld voor mensen die gevochten hebben. Wij hebben wel eea meegemaakt, maar niet gevochten gelukkig.
pi_93602267
Laat het eerste biertje je goed smaken ;)!
pi_93602299
En het eiland slopen. ^O^
Owja, er is nu ook niet zoveel te beleven, weet ik uit ervaring. Hoewel ik van een maat begrepen heb dat er clubs en dergelijke speciaal open gaan voor militairen.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_93602389
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:52 schreef Bouke-p het volgende:
Ja, kreta... grieks eiland, redelijk bekend na de haagse tokkies van oh oh cherso :P

en ja, das een tussenstop van 2 dagen, je hebt wat gesprekken en verder bier drinken, stappen en leuke dingen doen.
Ah okee! Is dat niet diezelfde plek die je een hele tijd geleden in het nieuws zag(of was dat die documentaire op NED2 van Uruzgan :? ) waar je ook al dansende en hossende militairen zag die ook allerlei ontspannings activiteiten deden zoals karten ed.? :)

iig goed dat men zoiets doet want soldaten die actie hebben gezien die staan natuurlijk stijf vd spanning en voor je het weet krijg je van die Amerikaanse toestanden. }:|
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:04:40 #15
154880 Bolter
Awesomeness
pi_93602686
quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef rubje het volgende:

[..]

Ah okee! Is dat niet diezelfde plek die je een hele tijd geleden in het nieuws zag(of was dat die documentaire op NED2 van Uruzgan :? ) waar je ook al dansende en hossende militairen zag die ook allerlei ontspannings activiteiten deden zoals karten ed.? :)

iig goed dat men zoiets doet want soldaten die actie hebben gezien die staan natuurlijk stijf vd spanning en voor je het weet krijg je van die Amerikaanse toestanden. }:|
Ja, want ontspanning na een missie heeft veel te maken met dingen die tijdens een missie gebeuren... :'). Ik ben dan zelf geen militair, heb wel veel affiniteit met het leger maar dit soort domme reacties slaan natuurlijk nergens op.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_93602764
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:04 schreef Bolter het volgende:

[..]

Ja, want ontspanning na een missie heeft veel te maken met dingen die tijdens een missie gebeuren... :'). Ik ben dan zelf geen militair, heb wel veel affiniteit met het leger maar dit soort domme reacties slaan natuurlijk nergens op.
Ach, het is rubje, we zijn het ondertussen helaas al helemaal gewend :')
pi_93602997
:')
pi_93603284
Ik denk dat ik wel weet welke docu je bedoelt Rubje. Kan me herinneren dat er toen zelfs danseressen waren ingehuurd :P.

En het is inderdaad goed dat de militairen even een brugje tussen het uitzendgebied en thuis krijgen :). Het is toch weer omschakelen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:31:52 #19
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93604006
quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef rubje het volgende:

[..]

Maar Amerikanen dienen meestal ook meer dan een jaar in uitzendgebied, daarnaast worden die militairen ook opgeleid als 'killing machine'.

What is the way of the bayonet? the way of the bayonet is to kill! kill! kill!,What is the way of the bayonet? the way of the bayonet is to kill! kill! kill!,What is the way of the bayonet? the way of the bayonet is to kill! kill! kill!,

Zo worden die gasten daar gedrilled.
pi_93605739
Rubje de alleswetende NuKuBu die geneens weet dat we na een uitzending naar Kreta gaan! :faal:

OT: Na 2 dagen klussen straks lekker ff de stad in!
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:15:56 #21
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_93606568
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef Mores het volgende:

[..]

Maar Amerikanen dienen meestal ook meer dan een jaar in uitzendgebied, daarnaast worden die militairen ook opgeleid als 'killing machine'.

What is the way of the bayonet? the way of the bayonet is to kill! kill! kill!,What is the way of the bayonet? the way of the bayonet is to kill! kill! kill!,What is the way of the bayonet? the way of the bayonet is to kill! kill! kill!,

Zo worden die gasten daar gedrilled.
..Overdrijven is ook een kunst.
:|W
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_93606573
Het is altijd jammer dat uit een onbekendheid, danwel bekendheid enkel door tv series cq film er een totaal verkeerd/vertekend beeld heerst over de Amerikaanse defensie. Ook hier is er voor uitzending en na uitzending de nodige hulp, zowel voor de militair als ook voor zijn/haar familie. Net als in NLD gaat ook de Amerikaanse militair voor terug komst door een afbouw fase, enkel is deze in Kuwait in plaats van Kreta. Maar dit heeft veel meer te maken met transport alswel met de kwantiteit van personeel welke uitgezonden, danwel terugkeerd. Ook na terugkomst zijn er diverse verplichte en vrijwillige hulp/afbouw instanties die de militair en zijn/haar familie bij (kunnen) staan. Ook de opleidingen die men hedendaags heeft binnen defensie zijn niet deze die men in filmen en tv series maar graag gebruikt. Een (ziekelijk) voorval als door rubje hier als Amerikaanse toestanden beschreven komt dan ook meer door het steekje wat bij de militair (al) fout zit, dan door een uitzending zelf.

PS. het is natuurlijk makkelijk om rubje hier (elke keer weer opnieuw) over aan te vallen, maar hij weet netzo veel/net zo weinig als de gemiddelde Nederlandse militair wat nu wel of niet binnen de US DOD gaande is. Het is IMHO dan ook jammer dat een niet slecht bedoelde post door hem hier door verschillende leden (enkel) gebruikt word om hem (weer eens) aan te vallen/af te kraken.
Just my two cents.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:17:51 #23
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_93606673
Sine, wist je dan niet dat jullie allemaal PTSD hebben en er dagelijks net zoals in First Blood complete dorpen in the middle of nowhere worden aangevallen door veteranen? :o
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:23:15 #24
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_93606991
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:52 schreef Bouke-p het volgende:

Doe iig El Mondo's in Chania ff aan, dan ben je de hele avond de muren aan het bekijken.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:30:16 #25
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93607437
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef Sine_Pari het volgende:
Het is altijd jammer dat uit een onbekendheid, danwel bekendheid enkel door tv series cq film er een totaal verkeerd/vertekend beeld heerst over de Amerikaanse defensie. Ook hier is er voor uitzending en na uitzending de nodige hulp, zowel voor de militair als ook voor zijn/haar familie. Net als in NLD gaat ook de Amerikaanse militair voor terug komst door een afbouw fase, enkel is deze in Kuwait in plaats van Kreta. Maar dit heeft veel meer te maken met transport alswel met de kwantiteit van personeel welke uitgezonden, danwel terugkeerd. Ook na terugkomst zijn er diverse verplichte en vrijwillige hulp/afbouw instanties die de militair en zijn/haar familie bij (kunnen) staan. Ook de opleidingen die men hedendaags heeft binnen defensie zijn niet deze die men in filmen en tv series maar graag gebruikt. Een (ziekelijk) voorval als door rubje hier als Amerikaanse toestanden beschreven komt dan ook meer door het steekje wat bij de militair (al) fout zit, dan door een uitzending zelf.

PS. het is natuurlijk makkelijk om rubje hier (elke keer weer opnieuw) over aan te vallen, maar hij weet netzo veel/net zo weinig als de gemiddelde Nederlandse militair wat nu wel of niet binnen de US DOD gaande is. Het is IMHO dan ook jammer dat een niet slecht bedoelde post door hem hier door verschillende leden (enkel) gebruikt word om hem (weer eens) aan te vallen/af te kraken.
Just my two cents.

Eens. Ook Nukubu's zijn hier welkom, mits ze normaal posten. Maar dat laatste geldt voor iedereen.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')