Als ze die spellen hier ook voor 20 euro neerleggen Paper Mario maar eens halen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:12 schreef Aether het volgende:
Zou 'ns tijd worden na vijf jaar...
[..]
[ afbeelding ]
quote:Europe has a slightly different Nintendo Selects line up than North America. Both regions get budget versions of Wii Sports and Animal Crossing. However, The Legend of Zelda: Twilight Princess and Mario Super Sluggers are absent from the PAL list. WarioWare: Smooth Moves and Mario Strikers Charged Football replace those two titles.
Switching soccer for baseball in Europe makes sense. It appears Nintendo of Europe is trying to empahsize the party nature of the Wii with WarioWare instead of a single player action epic like Twilight Princess.
Zou Nintendo een GBC-emulator voor de Wii hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Amerika zijn I - III wel op GameBoy Color uitgekomen, maar die zullen niet omgezet worden naar Wii. Denk ik.
Allemaal mogelijk. Een release in de 3DS E-Shop zou ik ook al prima vindenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Zou Nintendo een GBC-emulator voor de Wii hebben?
Of misschien à la Famicom mini voor de DS?
[ afbeelding ]
Bereik je wel een heel klein publiek.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allemaal mogelijk. Een release in de 3DS E-Shop zou ik ook al prima vinden
Good thinking, zelf nog niet echt bij stil gestaan. Mogelijk nog een verrassing dus bij OoT 3D.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over Zelda's jubileum horen we vast komende E3 iets. OoT 3D komt niet voor niets pas NA de E3 uit.
Gouden 3DS gebundeld met OoT3Dquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over Zelda's jubileum horen we vast komende E3 iets. OoT 3D komt niet voor niets pas NA de E3 uit.
De gouden majora's mask heb ik nog ergens liggen hier. Dus kan wel mooi bij de collectie danquote:
Zie post boven je.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:08 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is een leuke wiiware/virtual console game?
Ik zie dat ik nog 1100 punten over heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |