Sinds zomer 2008.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is Mario RPG op Wii Virtual Console beschikbaarIn Europa?
Te veel RPGs?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
....
Waarom heb ik die dan nog niet gedownload?
Nee volgens mij niet; Amerikaanse versie in 480p (alleen in 60Hz te spelen IIRC).quote:Geen problemen met betrekking tot HDTV's bij die game?
JA MAAR MARIO RPG. Eerst even afwachten wat ze aankondigen m.b.t. overzetten van accounts enzo. Zou tof zijn als je VC-games kon spelen op je Super Wii controller met LDC schermquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Te veel RPGs?
[..]
Nee volgens mij niet; Amerikaanse versie in 480p (alleen in 60Hz te spelen IIRC).
Of op de 3DSquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JA MAAR MARIO RPG. Eerst even afwachten wat ze aankondigen m.b.t. overzetten van accounts enzo. Zou tof zijn als je VC-games kon spelen op je Super Wii controller met LDC scherm
Earthbound! Die wil ik ook. Maar eigenlijk wil ik die draagbaar, net als de meeste SNES-games. Als Nintendo nou gewoon de Wii Virtual Console in één klap gewoon beschikbaar maakt voor 3DS levert ze dat veel geld opquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef nomar83 het volgende:
Chrono Trigger dus op Virtual Console. Hopelijk komen Yoshi's Island en EarthBound ook nog voordat de Wii2 uit is, zijn de enige SNES-games die ik nog mis op de downloadservice.
Dan wil ik wel een mogelijkheid om al gekochte software gewoon over te kunnen zetten naar de 3DS. Nintendo krijgt al genoeg geld van mij.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Earthbound! Die wil ik ook. Maar eigenlijk wil ik die draagbaar, net als de meeste SNES-games. Als Nintendo nou gewoon de Wii Virtual Console in één klap gewoon beschikbaar maakt voor 3DS levert ze dat veel geld op
Third party 3DS-Ware developers zijn dan vast niet zo blij nu, maar heel veel is er vast nog niet!
Die is er sowieso voor DSi-Ware, dus ALS ze de gehele VC overzetten zal het daarvoor ook wel komen. Maar ik wil niet teveel hopen. Het is wel Nintendo natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een mogelijkheid om al gekochte software gewoon over te kunnen zetten naar de 3DS. Nintendo krijgt al genoeg geld van mij.
Yay, mijn stem is ook naar die gegaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:26 schreef Aether het volgende:
Uitslag Xenoblade Chronicles stemmen cover
[ afbeelding ]
Ziet er vet uit jonge!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:26 schreef Aether het volgende:
Uitslag Xenoblade Chronicles stemmen cover
[ afbeelding ]
quote:A change of heart from Nintendo – The Last Story is coming to Europe
Our James McWhirter from over at the 3DS Tribe has some juicy gossip for us straight from the London MCM. Upon questioning the Nintendo representatives there this weekend, James was able to learn that we can expect to see The Last Story (Wii) released in Europe!
quote:Sakaguchi says Last Story western localisation is inbound
LiveWii‘s reporting that Mistwalker’s Hironobu Sakaguchi confirmed to French gaming press recently that The Last Story will be localised for Europe. Sakaguchi apparently made the comments in Paris during a recent visit. The Last Story released back at the start of the year for Wii in Japan, but a western localisation has been asked for by Mistwalker fans since the RPG launched.
Nintendo said to VG247 in January that it had “no plans” to localise the game at the time.
It’s not the first time within the past 24 hours a western release has been mentioned, though. During MCM Expo this past weekend in London, a Nintendo UK rep apparently said that a localisation was coming.
If this is happening, expect a full formal announcement at E3 next week.
Dat was allaaaaang aangekondigd door Miyamoto zelf volgens mijquote:
Probleempje is dat mijn TV aan de muur hangt en daardoor geen scart blok in kan, omdat het er niet in past, wou hem nog wel van de muur halen want de scart past er wel in. Het is opeens gebeurd, eerst werkte het geluid met de tulips, toen haalde ik het eens eruit omdat ik op de 64 wou spelen, weer de Wii erin en sindsdien ook niet meer op de 64 geluid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Probeer het scartblokje eens, of heeft jouw TV geen scartaansluiting meer? Anders kun je een componentkabel (rood/wit/geel is composiet) kopen, dat wil misschien nog wel helpen.
Anders is je TV misschien niet goed.
Er waren geen echte aankondigingen voor Wii, die console is klaar na Xenoblade / Zelda. Mario Party 9 en Itadaki Street zijn overigens vast wel aardig, maar daar heb ik geen interesse in.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Niemand echt een mening over de aankondigingen?
En Kirby!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er waren geen echte aankondigingen voor Wii, die console is klaar na Xenoblade / Zelda. Mario Party 9 en Itadaki Street zijn overigens vast wel aardig, maar daar heb ik geen interesse in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dit was al de 3e E3 dat Zelda getoond werd. Niets schokkends of onverwachts.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Niemand echt een mening over de aankondigingen?
Die Wind Waker inderdaad, op het laatst hadden ze die lousy triforce-shard-verzamel-queeste erin gestopt, om het spel wat te rekkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit was al de 3e E3 dat Zelda getoond werd. Niets schokkends of onverwachts.
Kirby zag er als een typische Kirby game uit - zal ik waarschijnlijk niet snel kopen. Zelfde geldt voor Mario Party.
Zit meer te wachten op Xenoblade en The Last Story. Had ook iets anders van het Zelda-jubileum verwacht. Bijvoorbeeld een Wind Waker met de ontbrekende eilanden en 16:9-ondersteuning
Via Nintendo te koop. Anders third party ja, kun je direct een draadloze nemen als je dat wilt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:41 schreef Yi-Long het volgende:
Die Wii-sensor die je op je TV zet voor die nunchucks, kun je die ook ergens los kopen, of ben je dan aangewezen op 3rd party?
Thanks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Via Nintendo te koop. Anders third party ja, kun je direct een draadloze nemen als je dat wilt.
Daar waren ze niet echt duidelijk in, maar het lijkt mij dat de game zowel los als gebundeld komt met deze controller. Ik denk iig niet dat ze een Zelda-remote los gaan verkopen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:32 schreef Aether het volgende:
Weet iemand of de controller gebundeld zou worden en/of los verkocht?
[ afbeelding ]
Heb geen Motion Plus dus ben benieuwd of ze die ook bundelen bij Zelda (is verplicht IIRC?)quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Daar waren ze niet echt duidelijk in, maar het lijkt mij dat de game zowel los als gebundeld komt met deze controller. Ik denk iig niet dat ze een Zelda-remote los gaan verkopen.
Klopt, die heb ik ook even gespeeld. Het was er niet druk, maar ik vond het voor een minigame titel echt niet slecht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:06 schreef speknek het volgende:
Opvallend HQ minigame collectie van Namco, 50 minigames en freeroam eiland
Go Vacation
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef Pheno het volgende:
Oh, bij de round table (welke tafel, er stond geen tafel!) die ik mee mocht maken was Mario 3ds wel grappig. Vooral het zelda level ter ere van de 25 jaar
En vijf meter afstand van Shiguru Miyamoto, Yoshiaki Koizumi, Eiji Aonuma en later nog even Takashi Tezuka die nog even komt uitleggen waarom het wasbeer staartje zorgde dat Mario kon vliegen. Tof
Kort antwoord op het vliegen:http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-nintendo/715957SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zaten jullie in de zaal?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Ja, daar zat ik bij. Er was ook een tweede roundtable met Ubisoftquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-nintendo/715957
Daar zaten jullie in de zaal?
Dit moet ik dus hebben samen met SS. Hoe kom ik er aan?quote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:51 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dit moet ik dus hebben samen met SS. Hoe kom ik er aan?
Ik gok op een pre-order bundelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:51 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dit moet ik dus hebben samen met SS. Hoe kom ik er aan?
Dat had ik vooral in het begin, dat het echt heel erg vlees noch vis was, inmiddels is het wat cartoonier geworden en vind ik het al wat meer te pruimen. Ik vind alleen het wolkendek nog echt heel lelijk, en eh, dat is toch een belangrijke factor. Maar goed, eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat ze het uiterlijk van een Zelda game verneuken, en zullen er waarschijnlijk meer dan genoeg mooie details in zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:36 schreef Yi-Long het volgende:
Als ik die nieuwe Zelda zo zie in dat round table filmpje van GT (irritante reclame ervoor en irritante pop-reclame die half over het scherm verschijnt btw...), dan vind ik het er eigenlijk helemaal niet mooi uitzien...
Vooral de animatie van Link valt me erg tegen.
quote:GOOD SIDE
King: Daphnes Nohansen Hyrule
Queen: Princess Zelda
Bishops: Zoras
Knights: Links
Rooks: Gorons
Pawns: Deku Sprites
BAD SIDE
King: Ganondorf
Queen: Veran
Bishops: Wizzrobes
Knights: Moblins
Rooks: Octoroks
Pawns: Chu Jellies
Op NeoGAF staan van veel Gamecube/Wii-spellen screen shots.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:11 schreef Yi-Long het volgende:
Na de teleurstelling over Wii U en het uitblijven van Gamecube Backwards Compatibility, en de komst van een nieuwe PC, heb ik maar even Dolphin gedownload voor de PC.
Damn wat ziet F-Zero er goed uit in HD!
Er zijn teveel variabelen en je hebt een enorm krachtige PC nodig. Bovendien werkt het voor lang niet alle games goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Op NeoGAF staan van veel Gamecube/Wii-spellen screen shots.
Vraag me af of het technisch gewoon niet mogelijk is of dat Nintendo er geen interesse in heeft om dit in de Wii U in te bouwen.
Ik heb F-Zero hier gewoon liggen voor de gamecube hoor. De cube heeft zo weinig games die ik wilde hebben dat het het niet eens waard is om dat via warez te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn teveel variabelen en je hebt een enorm krachtige PC nodig. Bovendien werkt het voor lang niet alle games goed.
Wel schattig dat Yi Long het uitblijven van GC-compatibiliteit aangrijpt om de warezhoer uit te gaan hangen
quote:Zelda: Skyward Sword Almost Dropped Wii MotionPlus
A glimpse into the storied development of Nintendo's latest adventure game
For a game that is so heavily focused on Wii MotionPlus technology, it's almost unfathomable to imagine The Legend of Zelda: Skyward Sword without it. And yet, according to the game's producer, Eiji Aonuma, that's exactly what almost happened.
During a recent interview, Aonuma-san revealed to us that after Skyward Sword had been in development for a couple of years with MotionPlus in mind, he started to wonder if this wasn't the direction he wanted to follow for the next big console Zelda title. For two or three months the game was then actually developed without the technology.
Obviously, Aonuma-san eventually came around and brought MotionPlus back into the game, but not without a little help from Katsuya Eguchi, developer of Wii Sports Resort. "Mr. Eguchi came to me and said, 'Look at all these things you can do with Motion Plus, why wouldn't you use this in a Zelda game? It would be strange not to!'"
Of course, Zelda is known for having lots of twists and turns during development, which perhaps accounts for Skyward Sword's delayed release. Until Zelda creator Shigeru Miyamoto dropped the bomb late last year that the game was only halfway done, most of us were under the impression that it was in fact very close to completion. Aonuma-san explained that while there were a few enemies that you could battle at E3 2010, it was more just a demonstration of how basic swordplay would work than a testament to how the finished product would be.
Aonuma-san elaborated, saying his team wanted to create powerful enemies to clash swords with, like Ghiraham, the boss you could fight at this year's E3. This past year, he and his team were focused on "bringing bigger and bolder swordplay experiences to the game."
"This last year we've been testing those ideas, fleshing them out, and integrating them into the game, bringing the whole package together. Tying all those elements together has been a big part of what we've done in the last year," Aonuma-san said. Judging from the Skyward Sword demos we've played, it looks like the extra time has paid off.
Wii Fit en Balanceboard geen idee, maar Mediamarkt heeft voor 133 een Wii met Mario Kart.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn erg nog ergens cheap Wii-bundels te verkrijgen? Bij voorkeur met Wii Fit + Balanceboard, de goedkoopste die ik tegenkwam was ¤237,49...
Ik heb deze week een Wii in huis en ik zocht ook naar de goedkoopste combinatie. Ik kocht het wel apart.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn erg nog ergens cheap Wii-bundels te verkrijgen? Bij voorkeur met Wii Fit + Balanceboard, de goedkoopste die ik tegenkwam was ¤237,49...
Sterker nog, Wii Fit Plus = Wii Fit met een beetje extra. Je hebt niks aan het origineel als je Plus hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:41 schreef Lithia het volgende:
• Wii fit heb ik niet, maar wel Wii fit plus. Dat kan je overal makkelijk vinden voor 19,99
De wii fit zal vast afgeprijsd zijn en goedkoper zijn, maar ik raad zelf Wii fit plus aan, omdat het meer oefeningen heeft.
Bedankt voor de tipsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb deze week een Wii in huis en ik zocht ook naar de goedkoopste combinatie. Ik kocht het wel apart.
• De Wii + Mario Kart (met stuur) voor in Mediamarkt 139,- (het verschilt dus per mediamarkt)
Note: er zijn verschillende bundels met de zelfde prijs, dus kies je voorkeur.
• Wii balance board (van BigBen) in Toys XL voor 59,99 (al kan je het goedkoper kopen via bol.com ( >>hier<< ) of van een ander >>merk<< wat nog goedkoper is.
• Wii fit heb ik niet, maar wel Wii fit plus. Dat kan je overal makkelijk vinden voor 19,99
De wii fit zal vast afgeprijsd zijn en goedkoper zijn, maar ik raad zelf Wii fit plus aan, omdat het meer oefeningen heeft.
In totaal kom ik uit tot 218,98 uit én ik heb een extra spel met stuur.
En als je de goedkoopste balanceboard pakt van bol.com, dan kom je totaal uit tot 201,98
Maarja, volgens mij kan het nog goedkoper, maar zo ver ging ik niet zoeken.
klopt, maar als je toch wilt bewegen en weinig geld hebt, dan is het wel een optie (al zou ik dan wat sparen).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Sterker nog, Wii Fit Plus = Wii Fit met een beetje extra. Je hebt niks aan het origineel als je Plus hebt.
Helemaal niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:02 schreef Aether het volgende:
Geen non-Japan-release...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ook niet mijn spel, maar wát precies?quote:
Vast de prijs en of er een GotY-versie komtquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Ook niet mijn spel, maar wát precies?
Action RPG? Sfeer? Stemmen? Gevechten?
Engelse stemmenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Ook niet mijn spel, maar wát precies?
Action RPG? Sfeer? Stemmen? Gevechten?
Oh, Nintendo heeft aangegeven dat je zowel Engels als Japans kunt kiezen, eventueel met ondertiteling.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Engelse stemmen
YiLong is Weaboo en wil graag in het Japans spelen.
Jij kijkt je engelstalige series en films ook graag in het nederlands gedubbed? Of je franse films in het engels gedubbed?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Engelse stemmen
YiLong is Weaboo en wil graag in het Japans spelen.
quote:Thank you for your enthusiasm. We promised an update, so here it is. We never say “never,” but we can confirm that there are no plans to bring these three games to the Americas at this time. Thanks so much for your passion, and for being such great fans!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef nomar83 het volgende:
Paar dagen terug kwam er een nieuw kanaal: Het Kirby Channel is wel grappig, alleen is de tekenfilmserie niet echt zo het kijken waard. Denk dat ik niet de doelgroep ben.
Okay, nu vind ik het wel écht een bevestigingquote:
Foto's @ Sakaguchi's Facebookpagina.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, nu vind ik het wel écht een bevestiging![]()
Rejoice!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pandora's Tower schijnt er ook aanwezig te zijn geweest?Gekke Nintendo of Europe
quote:Pandora's Tower: Until I Return To Your Side to Launch in Europe
At this weekend's Japan Expo 2011 in Paris, France, Nintendo of Europe had a surprise announcement: Pandora's Tower: Until I Return To Your Side will be releasing in Europe. This means that Europe is officially receiving Xenoblade Chronicles, The Last Story, and Pandora's Tower — three titles that North American RPGamers have been fighting for North American release through Operation Rainfall.
Pandora's Tower tells the story of young Ceres, a young girl with a mysterious curse. In order to stop the curse and save Ceres' life, her friend Ende must find the Orichalcum Chain and fight demons within the game's lethal tower. Ende must feed the flesh of monsters to Ceres before time runs out or she will die. Pandora's Tower: Until I Return To Your Side is set to release in 2012.
Waar ga ik deze bundel vandaan halen?quote:New Xenoblade Chronicles release date
Wii exclusive action role-playing game Xenoblade Chronicles will launch two weeks early, Nintendo has announced.
It was down for 2nd September. It now releases 19th August.
Nintendo's Game/Gamestation exclusive pre-order bundle includes the game, a red Classic Controller Pro and a poster tube with three A1-sized posters, electronically signed by the founder of Monolith Software, Tetsuya Takahashi.
Nintendo said the pre-order bundles are limited. You know what to do.
Xenoblade Chronicles promises over 100 hours of gameplay. "Enjoy the freedom of being able to reach whatever you can see in the distance, exploring and plotting your way around the many quests," reads the official blurb. "Xenoblade Chronicles is a real departure from traditional RPGs due to its real-time combat and the freedom you are given to roam the seamless universe without having to endure random encounters."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |