Nee, want je hebt nog geen aanslag ontvangen betreffende je aangifte.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik heb het netjes vorig jaar in termijnen van 12 teruggekregen.
Ben ik nu de eerste?
je zal wel 2009 bedoelen 2010 kan nog niet definitief zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 19:06 schreef DeWaasheid het volgende:
Ik kreeg zondag mn definitieve 2010 in de bus...
Ik ben benieuwd in welk vergeten oord op zondag de post bezorgd wordt.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:08 schreef dop het volgende:
[..]
je zal wel 2009 bedoelen 2010 kan nog niet definitief zijn
Voor 1 april ingediend, voor 1 juli bericht. Er is nog niemand die het heeft ontvangen omdat ze nog verwerkt moeten gaan wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:06 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Wanneer zou het moeten komen dan?
Nergens voor nodig, je hebt het waarschijnlijk zelf betaald.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ik krijg 2100 terug, dus ik word daar wel blij van
Als ik bij mijn vaste supermarkt aan het eind van het jaar een paar honderd euro terug krijg ben ik ook blij hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef eriksd het volgende:
Ja, dat is toch een sterk staaltje psychologie hier. Het is mensen hun eigen geld, maar oh wat zijn we blij en verrast als we wat terugkrijgen
Ook als je daarvoor iedere maand teveel moet afrekenen aan de kassa?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als ik bij mijn vaste supermarkt aan het eind van het jaar een paar honderd euro terug krijg ben ik ook blij hoor.
Ik laat deze vergelijking even bezinken en kijk dan of je hem nog steeds steekhoudend acht?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als ik bij mijn vaste supermarkt aan het eind van het jaar een paar honderd euro terug krijg ben ik ook blij hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |