Doe jij de gordijnen even dicht dan?quote:
Done.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:10 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Doe jij de gordijnen even dicht dan?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:11 schreef ManAtWork het volgende:
Kan de rest van de Fok!kers het topic vullen met info die betrekking heeft op de variabele OP.
Dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:32 schreef Sport_Life het volgende:
Ik moet hem nog invullen en opsturen.
Hoezo 'verwacht' je dat? Na het invullen kun je gelijk zien wat je krijgt hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Afgelopen dinsdag opgestuurd. Nu maar afwachten. Verwacht weer een behoorlijke bom duiten terug.
Maar aan die berekening kunnen geen rechten worden ontleend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Hoezo 'verwacht' je dat? Na het invullen kun je gelijk zien wat je krijgt hoor![]()
Ah, een lotgenootquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:04 schreef tehoef het volgende:
Kreeg ik maar geld, ik mag nog extra doneren.
IK WIL HET VOOR 1 APRIL!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef Misan het volgende:
Uitbetalingen zijn sowieso niet voor 1 april, daarbij uiterlijk 1 januari 2013 definitief
Ik heb het vandaag al ontvangen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef Misan het volgende:
Uitbetalingen zijn sowieso niet voor 1 april, daarbij uiterlijk 1 januari 2013 definitief
En toch post je hier,...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ah het jaarlijkse kansloze wanneer krijg ik mijn centjes terug want ik wacht al zo lang topic.
Omdatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En toch post je hier,...
Hoezo kansloos?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef karr-1 het volgende:
Gaan we weer. Er is geen enkel verband tussen het tijdstip van inzenden en het tijdstip van terugkrijgen. Soms heb je geluk, soms heb je pech.
leg dat eerst maar eens uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag al ontvangen.![]()
En dan heb ik nog niet eens mijn aangifte ingediend.
Nou jij weer.
Ik denk niet dat de inhoud zo gelezen werd als het de bedoeling was. Vandaar een vernieuwde poging.quote:
Op het juiste moment het juiste verzoek indienen.quote:
Ik ben altijd toch wat voorzichtig met die dingen. Geloof het pas als ik de definitieve aanslag binnen heb en eerder wordt er geen euro van dat geld gebruikt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Hoezo 'verwacht' je dat? Na het invullen kun je gelijk zien wat je krijgt hoor![]()
Nou ja, als je gewoon de jaaropgave(s) overneemt, evt. aftrekposten gebruikt met bonnetjes erbij lijkt me dat er niet veel aan de hand kan zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:40 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik ben altijd toch wat voorzichtig met die dingen. Geloof het pas als ik de definitieve aanslag binnen heb en eerder wordt er geen euro van dat geld gebruikt.
Zal niet de eerste zijn die het geld meteen uitgeeft en daarna een deel mag terug betalen.
Nee, want je hebt nog geen aanslag ontvangen betreffende je aangifte.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik heb het netjes vorig jaar in termijnen van 12 teruggekregen.
Ben ik nu de eerste?
je zal wel 2009 bedoelen 2010 kan nog niet definitief zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 19:06 schreef DeWaasheid het volgende:
Ik kreeg zondag mn definitieve 2010 in de bus...
Ik ben benieuwd in welk vergeten oord op zondag de post bezorgd wordt.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:08 schreef dop het volgende:
[..]
je zal wel 2009 bedoelen 2010 kan nog niet definitief zijn
Voor 1 april ingediend, voor 1 juli bericht. Er is nog niemand die het heeft ontvangen omdat ze nog verwerkt moeten gaan wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:06 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Wanneer zou het moeten komen dan?
Nergens voor nodig, je hebt het waarschijnlijk zelf betaald.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ik krijg 2100 terug, dus ik word daar wel blij van
Als ik bij mijn vaste supermarkt aan het eind van het jaar een paar honderd euro terug krijg ben ik ook blij hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef eriksd het volgende:
Ja, dat is toch een sterk staaltje psychologie hier. Het is mensen hun eigen geld, maar oh wat zijn we blij en verrast als we wat terugkrijgen
Ook als je daarvoor iedere maand teveel moet afrekenen aan de kassa?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als ik bij mijn vaste supermarkt aan het eind van het jaar een paar honderd euro terug krijg ben ik ook blij hoor.
Ik laat deze vergelijking even bezinken en kijk dan of je hem nog steeds steekhoudend acht?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als ik bij mijn vaste supermarkt aan het eind van het jaar een paar honderd euro terug krijg ben ik ook blij hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |