Ik dacht dat alleen wij samen een erotische factor hadden schoonheid?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Nee
- de erotische factor va nGuido en Flip!
-de vasericgheid van zwervio
-de geniaalheid van team Gerard
-De orinairheid van Aafke en Morninmo
Hij komt terugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
In Secret Story is niets wat het lijkt: Mike heeft een grote verrassing in petto! Wat deze verrassing is, is vanavond live te zien op #Net5
omg, een huwelijksaanzoek met rode rozenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
In Secret Story is niets wat het lijkt: Mike heeft een grote verrassing in petto! Wat deze verrassing is, is vanavond live te zien op #Net5
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
ZZn tieten op sterk water. Bekentenis dat hij ads heeft en Mo mogelijk HIV?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
Hebben ze nou daadwerkelijk zijn naam verkeerd gespeld ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
ja hahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Hebben ze nou daadwerkelijk zijn naam verkeerd gespeld ?
Nou je bent iig al zo ver dat je weet wat LAPO betekent.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef bollokus het volgende:
ja sorry ik had LAPO maar weet echt niet hoe je een topicje moet openen waar alles staat...
newbie...krijg je dat
Marky en ik zijn het nooit eens, he? Marky ? dat is niets nieuws hoor, hebben we al eerder meegemaaktquote:
Oh dear, dan moeten ze weer een behoorlijke vorraad extra teiltjes het huis in mieteren tegelijkertijdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef marky het volgende:
Ha ha ha ik denk eerder het bekend maken in het huis van zijn geheim.
beter voor d'rquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Flow3r het volgende:
Laura staat aan de kant van Gerard Karim en Alex , maar niet openlijk zegt Gerard
Marky is lievquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Marky en ik zijn het nooit eens, he? Marky ? dat is niets nieuws hoor, hebben we al eerder meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |